tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg sidder også og kigger på DBA.. Og jeg har fået min mooooar og stedfar til at kigge efter en også :P Så håååber vi kan få en, inden ny baby kommer.. For orker virkelig ikke at skulle vaske gylpebleer og klamt tøj i vaskehus :( Det er altså nemmere bare at kunne smide det til vask med det samme..

Hvor er det nu du bor? Jeg har faktisk også en i kælderen, som du må få. Den larmer, men virker ellers fint.

Del dette indlæg

Asger er forkølet igen. Krydser for en blid omgang denne gang. Vi skal altså i sommerhus så gider ikke sidde på en hospitalsstue. Vi har heldigvis stadig hans "støvsuger" så han får nogle saltvands masker til at løsne snottet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores bank har trukket til noget Vi annullerede i sidste uge! Så nu har Vi 1000 kr. til resten af måneden :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Jeg har mange gange tænkt, at Valdemar skulle være den sidste, men i talt med at de bliver ældre og nemmere, så kan den tanke hurtigt ændre sig ;)

Men det er godt nok synd, at I skal være så plagede med de ører :( :kram

Det støtter jeg op om :kiss Den kommende tid sker der så meget, at du, søde Pada, slet ikke forstår hvordan der sker på meget, på relativt kort tid med de små :kuller Så sent som i dag har jeg siddet og undret mig over, at M. Praktisk taget selv kan tage tøj på, hun skal lige have en hånd til nogle ting, hun hjælper selv med at gøre morgenmad klar osv. Hun ELSKER at hjælpe :wub Og mht. Gråd og sådan, så kan hun nu fortælle om hun har ondt i maven, ondt i hovedet eller lign. Selvfølgelig er man ikke helt sikker, men det gør virkelig en forskel, når de får et rigtigt sprog og kan sætte ord på tingene :kram2 At man så samtidig skal testes af med trods osv. Er en anden sag :P

Jeg har i hvert fald selv haft nætter hvor afmagt og frustration sammen med træthed får overtaget og man ikke er konstruktiv <_< Det samme med manden - og vi er da nået til, at vi alligevel ville have nr. 2 :) At jeg så har lyst til at ombestemme mig, ved tanken om at starte på ny er en anden side af sagen ;) Hver alder har sin charme og udfordringer, men gaven er alligevel så stor og ubeskrivelige :biglove

Håber I får en god snak en dag, så du ikke skal gå med den følelse :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kvalme, hold i nakken, ondt i maven, dårligt humør... Og jobsamtale om 3,5 time. For filan, jeg glæder mig til at det er overstået!

God bedring- og pøj pøj :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte kommentar fra manden midt i frustration over at Elliot var ked. "så må vi lade være med at få flere børn".. Nu ligger jeg søvnløs med tårerne rendende og han sover..

Den får Tim også tit presset ud mellem sidebenene, når Storm er en udfordring.. :( Er ret overbevist om, at han ikke mener det, men den er alligevel ikke rar! :boo

Håber tingene ser lysere ud i dag, på trods af de dumme ører! :kram til dig og til Elliberg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det nu du bor? Jeg har faktisk også en i kælderen, som du må få. Den larmer, men virker ellers fint.

Bor "desværre" i Odense.

Men jeg er ofte på Sjælland Susanne.. Skal faktisk derover i starten december!

Hvor er du fra TiaK?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bor "desværre" i Odense.

Men jeg er ofte på Sjælland Susanne.. Skal faktisk derover i starten december!

Hvor er du fra TiaK?

Tæt på Vejle :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tæt på Vejle :)

Åh det lyder jo som en god mulighed så? Hvis den virker og er billig vil vi da gerne slå til :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Usympatiske mennesker! På p-stuen har jeg overhørt en flok lærere snakke flere gange i løbet af året - rent privat, ikke om børn - men hold da op en gang mundgylle de fyrer af om andre :o lige nu sad en og fortalte at hendes svigerinde lå og kastede op fra start graviditet til fødsel og at hun har været indlagt, en anden siger "ej hvor synd" hvortil hun svarer "det rører mig ikke, jeg kan ikke li hende" og så flækker de alle af grin!!! Og sådan kører det hver eneste dag!

Den mentalitet forstår jeg SIMPELTHEN ikke!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elliot har fået MØB.. Igen! Så nu hedder det penicillin og kontrol om en måned. Hvis der ikke er 100% bedring, så skal der lægges dræn...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det lyder jo som en god mulighed så? Hvis den virker og er billig vil vi da gerne slå til :D

Jeg vender det lige med min mand i aften, så vender jeg tilbage til dig i en pm :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elliot har fået MØB.. Igen! Så nu hedder det penicillin og kontrol om en måned. Hvis der ikke er 100% bedring, så skal der lægges dræn...

Lille pus.. :( Og 1000 kram til mor! :kram

Måske dræn ikke er en dårlig ide, så kunne i forhåbentlig slippe for nogle af de søvnløse nætter...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syg igen, stadigvæk halsbetændelse, og nu også med mellemørebetændelse. Fuck altså

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt at det koster 200 kr at bestille ét 20x30 billede fra BH/VS fotografen. ET fucking billede... :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg får stress!

PMS i stor stil + blod traume efterveer + sige farvel til 42 børn jeg har været primær person for i over et år + afsked med kollegaer + arbejdsløshed der banker på + flytning i turbo fart + Anders der bare pakker sporadisk og jeg vil bare gerne lige have nogle ting på plads før vi kaster ting i flyttekasser og stabler op uden noget sted at gøre af det, fordi garagen ikke er ordnet færdig endnu der er så meget lort der skal kyles ud + Anders der syntes jeg er åndsvag fordi jeg får stress over at han pakker + jeg stadig ikke har købt ind til afskeden imorgen og kl er næsten 20!!! :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg får stress!

PMS i stor stil + blod traume efterveer + sige farvel til 42 børn jeg har været primær person for i over et år + afsked med kollegaer + arbejdsløshed der banker på + flytning i turbo fart + Anders der bare pakker sporadisk og jeg vil bare gerne lige have nogle ting på plads før vi kaster ting i flyttekasser og stabler op uden noget sted at gøre af det, fordi garagen ikke er ordnet færdig endnu der er så meget lort der skal kyles ud + Anders der syntes jeg er åndsvag fordi jeg får stress over at han pakker + jeg stadig ikke har købt ind til afskeden imorgen og kl er næsten 20!!! :shooter

:kram :kram :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg får stress!

Ro på søde! Træk vejret DYBT ned i maven! :kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

En mand der kaster op...

Sådan en har jeg også

Del dette indlæg

Annonce ♥

En mega træls og noget højere regning end forventet fra dem, der fældede vores træer i forsommeren... på lige knap 20.000 kr... og så lige inden jul!!!!! (de havde sagt omkring 13.000 kr....)

Håber ikke at det kommer til at koste os alt for meget i Skive også.... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

En mega træls og noget højere regning end forventet fra dem, der fældede vores træer i forsommeren... på lige knap 20.000 kr... og så lige inden jul!!!!! (de havde sagt omkring 13.000 kr....)

Håber ikke at det kommer til at koste os alt for meget i Skive også....

20000kr??? :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ro på søde! Træk vejret DYBT ned i maven! :kram2 :kiss

:ditto

Pas på dig selv Maja...  :kram  :kram  :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

20000kr??? :o

Ja det er crazy.... jubiii, man føler virkelig at der er råd til julegaver nu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da også absurd sent at sende den regning!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.