Besvaret October 29, 2014 Endnu en virkelig dårlig morgen :booDårlig hvordan? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 At jeg ikke kan logge ind i WordFeud (small problem, I know ;)) Andre end mig, der heller ikke kan? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 At jeg ikke kan logge ind i WordFeud (small problem, I know ;)) Andre end mig, der heller ikke kan? :chin: Det er derfor der er stilhed :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Dårlig hvordan? :kram2 Vi endte med en meget ked af det Ronja og to sure/frustreret forældre. Hun vil kun mig i øjeblikket og Jonas må ikke gøre ting eller hjælpe. Hun er også i en perioder hvor hun bare bliver sur og græder i stedet for at bede om hjælp eller sige hvad der er galt så det arbejder vi med og det giver også nogle dumme situationer. Jeg ved det er noget hun selvfølgelig skal lære og det er svært. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 At jeg ikke kan logge ind i WordFeud (small problem, I know ;)) Andre end mig, der heller ikke kan? :chin: Jeg kan heller ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Spurgte til jobbet i dag, og ledere. Kiggede på mig og sagde at når jeg kom fra barsel, ville han helt sikkert se mig som en potentiel medarbejder, men at nu hvor jeg var gravid så var jeg ikke attraktiv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Vi endte med en meget ked af det Ronja og to sure/frustreret forældre. Hun vil kun mig i øjeblikket og Jonas må ikke gøre ting eller hjælpe. Hun er også i en perioder hvor hun bare bliver sur og græder i stedet for at bede om hjælp eller sige hvad der er galt så det arbejder vi med og det giver også nogle dumme situationer. Jeg ved det er noget hun selvfølgelig skal lære og det er svært. Jeg kan sagtens sætte mig ind i det - trust me! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Det er derfor der er stilhed :D Jep - har overvejet at skrive sms'er i stedet! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Jeg kan heller ikke. Hmmm :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Jeg har ingen problemer med wf :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Til gengæld har jeg haft meget dårligt fungerende middagslur <_< Valdemar har sovet så flot fra 12.20 til 14.40, men jeg faldt først i søvn efter 13, og blev vækket af DHL-budet (som jeg ellers var glad for at se) kl 14.15. Gaaaaab! :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Bihulebetændelse :( Panodil hjælper ikke :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Det hjælper at brokke sig :yay Har lige fået en indkaldelse til mødregruppe d. 5. november ;) Glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Det hjælper at brokke sig :yay Har lige fået en indkaldelse til mødregruppe d. 5. november ;) Glæder mig! Hvor dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Øv ondt i halsen og har det mærkeligt i kroppen, og kan næsten ikke holde mine øjne åbne. Tror det hedder en lægetid i morgen, hvis jeg ikke får det bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Det hjælper at brokke sig :yay Har lige fået en indkaldelse til mødregruppe d. 5. november ;) Glæder mig! Snyd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 At min telefon er stået af så jeg ikke kan høre noget når jeg snakker med folk og de kan ikke høre mig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 At den aften hvor jeg har planlagt at der skal kæles for parforholdet og vil overraske J, er Adam umulig at putte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 2 fødende kvinder- som begge brøler, på et gammelt, lydt sygehus.... ARRRRRRGGGGGGGGHHHHGGGG.... For nu af bruge deres sprog :blush De er altså 2 ETAGER under os :blink Håber snart, både for dem og os, at de snart holder fødselsdag :hurra Kan i forvejen ikke sove, det hjælper ikke på det, at man kan høre dem- og samtidig har jeg fuld empati og synes det er synd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jeg kan slet ikke rumme det babyboom der sker lige nu. Det er fuldstændig ligegyldigt hvilke tråde jeg befinder mig i, så er der et billede af en positiv test, glædesudbrud over at være ny-gravid og jubel fra alle dem der får lov at følges. Nu har vi (igen!) prøvet i 11 mdr og der sker ikke en skid! :boo Annas kommende børnehavepædagog spurgte også lige i forgårs, om vi da ikke skulle lave en til. In My face! :( :huug Undskyld, at jeg lige ødelægger den altoverskyggende glæde på BK for tiden. Jeg trækker mig lige lidt, tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jeg kan slet ikke rumme det babyboom der sker lige nu. Det er fuldstændig ligegyldigt hvilke tråde jeg befinder mig i, så er der et billede af en positiv test, glædesudbrud over at være ny-gravid og jubel fra alle dem der får lov at følges. Nu har vi (igen!) prøvet i 11 mdr og der sker ikke en skid! :boo Annas kommende børnehavepædagog spurgte også lige i forgårs, om vi da ikke skulle lave en til. In My face! :( :huug Undskyld, at jeg lige ødelægger den altoverskyggende glæde på BK for tiden. Jeg trækker mig lige lidt, tror jeg. :kram :kram :kram :kram Susanne. Jeg ville sådan ønske, at du var med i boom'et. Og du skal IKKE undskylde, det er da så forståeligt, at du bliver ked af det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jeg kan slet ikke rumme det babyboom der sker lige nu. Det er fuldstændig ligegyldigt hvilke tråde jeg befinder mig i, så er der et billede af en positiv test, glædesudbrud over at være ny-gravid og jubel fra alle dem der får lov at følges. Nu har vi (igen!) prøvet i 11 mdr og der sker ikke en skid! :boo Annas kommende børnehavepædagog spurgte også lige i forgårs, om vi da ikke skulle lave en til. In My face! :( :huug Undskyld, at jeg lige ødelægger den altoverskyggende glæde på BK for tiden. Jeg trækker mig lige lidt, tror jeg. :Kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jeg kan slet ikke rumme det babyboom der sker lige nu. Det er fuldstændig ligegyldigt hvilke tråde jeg befinder mig i, så er der et billede af en positiv test, glædesudbrud over at være ny-gravid og jubel fra alle dem der får lov at følges. Nu har vi (igen!) prøvet i 11 mdr og der sker ikke en skid! :boo Annas kommende børnehavepædagog spurgte også lige i forgårs, om vi da ikke skulle lave en til. In My face! :( :huug Undskyld, at jeg lige ødelægger den altoverskyggende glæde på BK for tiden. Jeg trækker mig lige lidt, tror jeg. :kram :kram :kram2 :kram2 :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jeg kan godt forstå du er frustreret, Susanne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Jeg kan slet ikke rumme det babyboom der sker lige nu. Det er fuldstændig ligegyldigt hvilke tråde jeg befinder mig i, så er der et billede af en positiv test, glædesudbrud over at være ny-gravid og jubel fra alle dem der får lov at følges. Nu har vi (igen!) prøvet i 11 mdr og der sker ikke en skid! :boo Annas kommende børnehavepædagog spurgte også lige i forgårs, om vi da ikke skulle lave en til. In My face! :( :huug Undskyld, at jeg lige ødelægger den altoverskyggende glæde på BK for tiden. Jeg trækker mig lige lidt, tror jeg. Masser af :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites