tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

duktig-frugtkurv--dele__0109385_PE259024Det er denne her :D

Den har Lise også til hendes legekøkken! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har en træls fornemmelse af, at min mand i dag har oprettet en bruger herinde og læser med i min tråd, ovenpå i morges hvor jeg var i dårligt humør, men ikke helt havde lyst til at tale om det. Kan se at jeg har et besøg på min profil, fra en bruger der netop er oprettet til morgen og med et navn der er mistænkeligt lig noget vi lige har set i en serie i går. Men kan jo ikke være sikker og har ikke rigtig lyst til at konfrontere ham med det, hvis jeg nu tager fejl? Det kan jo være en mærkelig tilfældighed. Håber ikke at det er ham, for det her er mit frirum og det vil virkelig føles forkert for mig. Lidt som hvis han havde læst min dagbog eller sådan noget. Nu irriterer det mig voldsomt at jeg ikke ved om det er ham. Har slet ikke lyst til at skrive flere opdateringer i min tråd lige nu :(

 

EDIT: Og samme bruger læser lige nu i denne tråd. Skat, hvis det er dig, så fis ud af babyforummet og pas dit arbejde :p

Det kan jeg godt lidt forstå du synes er mærkeligt/træls. Jeg ville spørge ham direkte og sige du ikke bryder dig om han læser med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt lidt forstå du synes er mærkeligt/træls. Jeg ville spørge ham direkte og sige du ikke bryder dig om han læser med.

:ditto (og omvendt ville jeg have i baghovedet ikke at skrive noget, som han ikke må læse. Selvom jeg godt kan forstå at ÆL slim osv måske ikke er noget, man har lyst til at dele med sin kæreste ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt lidt forstå du synes er mærkeligt/træls. Jeg ville spørge ham direkte og sige du ikke bryder dig om han læser med.

 

Det har jeg også lyst til, men har lidt svært ved at få mig selv til det. Simpelthen fordi jeg synes at det ville være så ulig ham at gøre det, at jeg har lidt svært ved at tro 100 % på det, selvom jeg ved at det plejer at frustrere ham og/eller gøre ham usikker, når jeg er i dårligt humør og han ikke forstår det eller ved hvorfor. Vi plejer at kunne stole på hinanden og jeg vil bare komme til at sidde og føle mig forfærdeligt paranoid og mistroisk, hvis jeg skal spørge ham. Det vil jo være det samme som at sige at jeg mistænker ham for det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto (og omvendt ville jeg have i baghovedet ikke at skrive noget, som han ikke må læse. Selvom jeg godt kan forstå at ÆL slim osv måske ikke er noget, man har lyst til at dele med sin kæreste ;))

 

Haha, nå det synes du ikke? :lol  Nej, må også blankt erkende at det var en del af min krop og mine overvejelser, jeg ikke har lyst til at blande ham ind i. Især hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om, at han nogensinde får lyst til sex igen :p

 

Jeg ved jo godt at man ikke skal skrive noget på nettet, som man ikke ønsker at andre skal læse eller ikke kan stå inde for og det gør jeg i teorien heller ikke. Men den største grund til at jeg overhovedet er herinde og har haft behov for at finde nogle andre at dele mine tanker med, er jo fordi han IKKE har ønsket at tale med mig om det på noget tidspunkt. Og så synes jeg altså at det ville være absurd og mærkeligt, hvis han så faktisk netop sad og læste om det herinde? Sådan bag min ryg agtigt :blink

 

Hvis han havde skiftet mening og pludselig syntes at det var super interessant (hvilket jeg på ingen måde tror er tilfældet), så måtte han da for min skyld gerne læse det, men så ville jeg foretrække at det var noget han var åben omkring at han gjorde i så fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nå det synes du ikke? :lol  Nej, må også blankt erkende at det var en del af min krop og mine overvejelser, jeg ikke har lyst til at blande ham ind i. Især hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om, at han nogensinde får lyst til sex igen :P

 

Jeg ved jo godt at man ikke skal skrive noget på nettet, som man ikke ønsker at andre skal læse eller ikke kan stå inde for og det gør jeg i teorien heller ikke. Men den største grund til at jeg overhovedet er herinde og har haft behov for at finde nogle andre at dele mine tanker med, er jo fordi han IKKE har ønsket at tale med mig om det på noget tidspunkt. Og så synes jeg altså at det ville være absurd og mærkeligt, hvis han så faktisk netop sad og læste om det herinde? Sådan bag min ryg agtigt :blink

 

Hvis han havde skiftet mening og pludselig syntes at det var super interessant (hvilket jeg på ingen måde tror er tilfældet), så måtte han da for min skyld gerne læse det, men så ville jeg foretrække at det var noget han var åben omkring at han gjorde i så fald.

 

Enig med pigerne: Spørg ham. 

 

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at grunden til at han ikke er så glad for at snakke om det, måske ikke er det samme som at det ikke interesserer ham. Måske synes han bare det er hundesvært at snakke om, eller måske er han bange for at komme til at sige noget forkert - måske ved han slet ikke, hvad han skal sige. 

Måske er det nemmere for ham at læse, hvad du tænker, uden at skulle forholde sig til hvad han skal sige og svare. 

Jeg kender ham ikke, så det er bare en tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg havde planer om at nå op i byen idag og hente en pakke på posthuset. Istedet sidder jeg så her, låst fast til sofaen og ammer, fordi Simon ikke lige føler for at blive færdig :p

Og jeg er ved at gå til af sult, fordi jeg jo heller ikke lige kan komme ud og smøre mig en mad <_<

(Egentlig har jeg slet ikke lov til at brokke mig, men burde bare være lykkelig over at Simon spiser! :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i en længere periode haft mange smerter i hofterne, primært når jeg sidder og ligger. Også i mit haleben. Hvad kan det være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med pigerne: Spørg ham. 

 

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at grunden til at han ikke er så glad for at snakke om det, måske ikke er det samme som at det ikke interesserer ham. Måske synes han bare det er hundesvært at snakke om, eller måske er han bange for at komme til at sige noget forkert - måske ved han slet ikke, hvad han skal sige. 

Måske er det nemmere for ham at læse, hvad du tænker, uden at skulle forholde sig til hvad han skal sige og svare. 

Jeg kender ham ikke, så det er bare en tanke :)

 

Ja jeg ved jo af gode grunde ikke hvorfor han ikke gider at tale om noget som helst babyrelateret, for det kan vi jo ikke tale om. Vi har altid kunnet tale sammen om alt andet, også de svære ting, men bare ikke det. Heller ikke om hvorfor vi ikke kan tale om det :rolleyes Ved bare at emnet plejer at gøre ham irritabel og undvigende, selvom det dog er blevet bedre indenfor det sidste års tid.

 

Og nu har jeg siddet og tygget på det lidt tid og ja; jeg tror faktisk at jeg spørger ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over min krop!!! Jeg var rask igår :prik helt helt rask!!! Nu er jeg hjemme med kvalme og madlede igen! Nåede 2 timer på arbejde :prik

Overvejer seriøst om det er psyken!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i en længere periode haft mange smerter i hofterne, primært når jeg sidder og ligger. Også i mit haleben. Hvad kan det være?

 

Jeg kender dig slet ikke, så nu må du ikke tage det ilde op at jeg spørger, men har du evt. taget en del på? Jeg spørger udelukkende fordi at jeg begyndte at få enormt ømme hofter efter at jeg tog mine sidste ti kilo på, især når jeg sad og lå ned. Jeg tabte mig en del hen over foråret og der gik det fuldstændig i sig selv. Nu har jeg så desværre taget på igen og problemet er vendt tilbage :(

 

Så det var det første (som sagt uden at kende dig og vide om det er relevant i din situation) der faldt mig ind. Lige bortset fra det med halebenet selvfølgelig, det har jeg ikke oplevet :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender dig slet ikke, så nu må du ikke tage det ilde op at jeg spørger, men har du evt. taget en del på? Jeg spørger udelukkende fordi at jeg begyndte at få enormt ømme hofter efter at jeg tog mine sidste ti kilo på, især når jeg sad og lå ned. Jeg tabte mig en del hen over foråret og der gik det fuldstændig i sig selv. Nu har jeg så desværre taget på igen og problemet er vendt tilbage :(

Så det var det første (som sagt uden at kende dig og vide om det er relevant i din situation) der faldt mig ind. Lige bortset fra det med halebenet selvfølgelig, det har jeg ikke oplevet :huh

Cæcilie er en petit pige så det er nok ikke det ;)

Jeg tænker slid i området :unsure

Halebenet forstuvede jeg under fødslen og der har jeg siden jeg blev gravid sidst lidt af smerter i igen <_< selvom det er 2 år siden det skete og halvandet år siden det var helt rask. Og der tænker jeg hormoner blandet med at alt rykker sig dernede. Men hvad det er du har der er mit bud nok ikke så sagligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cæcilie er en petit pige så det er nok ikke det ;)

Jeg tænker slid i området :unsure

Halebenet forstuvede jeg under fødslen og der har jeg siden jeg blev gravid sidst lidt af smerter i igen <_< selvom det er 2 år siden det skete og halvandet år siden det var helt rask. Og der tænker jeg hormoner blandet med at alt rykker sig dernede. Men hvad det er du har der er mit bud nok ikke så sagligt ;)

 

Nej så er det nok ikke det :) Men slid/overbelastning grundet overvægt eller en helt anden grund, kan måske stadig give samme smerter og symptomer, tænker jeg, nu hvor du også nævner slid? Og har selv haft brækket halebenet for mange, mange år siden. Mærker aldrig mere til det i dag, men nu når jeg tænker på det, så gjorde det faktisk ondt on/off i rigtig mange år efterfølgende, det var dog meget periodisk og jeg ved ikke hvad der provokerede det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så nederen med sådan noget når bankrådgivere ikke er samarbejdsvillige :kram

Hvis du har brug for at brokke dig står jeg gerne til rådighed :kram

Hun er nu samarbejdsvillig nok.

Jeg forstår bare ikke hvorfor Hun først har betalt vores ejerskifteforkring i dag, når jeg sendte hende opkrævningen for to uger siden. Jeg sendte den jo netop til hende for at den kunne blive betalt med det samme.

Så jeg måtte lige have fat i forsikringsselskabet og høre om ejerskifteforsikringen godt nok er gældende fra søndag, når de jo først har pengene mandag. Men det er helt ok.

Skrev så til min rådgiver, at det havde gjort os utrygge og usikre, at den ikke var blevet betalt noget før.

Hun har forsøgt at ringe til mig, men jeg magter ikke lige snakke med hende.

Hun har så sendt en mail, hvor hun beklager. Men det skulle angiveligt være normal sagsgang at sådan noget først betales nu. Ligegyldigt og det er rigtigt eller ej, synes jeg, det er noget pjat.

Men hun insisterer på at tale med mig om nogle tal til vores forskudsregistreringer. Må se om jeg ikke kan lokke skidtet ud af hende på mail.

Jeg gider bare ikke mere snak og mere bolig halløj. Jeg er fyldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu har jeg siddet og tygget på det lidt tid og ja; jeg tror faktisk at jeg spørger ham.

 

Det gjorde jeg så. Og fik først ikke noget svar. Men kan jo være druknet i de andre sms'er vi havde gang i. Spurgte så igen og fik kun spørgsmål og vage svar tilbage. Ikke noget definitivt "nej, det er ikke mig" eller "det kender jeg ikke noget til". Så følte mig egentlig ikke 100 % overbevist på den baggrund synes jeg :unsure Men er jo nødt til som udgangspunkt at stole på det han siger, det plejer jeg at gøre og kunne.

 

Og så må jeg jo netop bare huske at tænke over, at det jeg skriver er noget gud og hver mand i princippet kan læse, hvilket jeg dog som sagt egentlig synes at jeg gør i forvejen. Og så tænke, at hvis det faktisk havde været ham, så var det på eget ansvar, hvis han uforvarende var kommet til at læse noget, som han faktisk hellere ville have været foruden og det havde resulteret i et billede af æl-slim på nethinden, der var svært at blive af med igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil virkelig gerne brokke mig over at jeg ikke har tv og der kommer Vild med Dans i aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min frygt over at tage til lægen.
Jeg har over de sidste par uger været svag, både fysisk som psykisk. 

Mine muskler er konstant ømme, min ryg gør ondt, mit hjerte stikker engang imellem.
Spontant kan hele min højre side begynde at sove - og det gør det hver gang at jeg løfter på noget - Logan, en stol eller noget i den vægtkategori. 

Min hofte/lænd kan pludseligt gå i krampe. 

Jeg sover elendigt og har ofte hovedpine.. 

 

Enten er vinterdepressionen på vej igen eller så sidder der noget i klemme i kroppen. 

Jeg tør bare ikke tage til lægen med det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af det på min datter Frejas vegne. Hun har forstuvet sin fod, og på fb skriver veninderne op og ned om hvor meget de savner hende osv.

Men ikke en er villig til at komme forbi, ej heller lige smide hendes skolebøger af, så hun kan få lavet lektier.

Det synes jeg er dårlig kammeratskab :gal

De fik at vide før ferien at de godt måtte lade deres bøger ligge på skolen, når de ikke havde lektier for.

Frejas lærer skrev til mig at "når jeg jo alligevel bare går hjemme"... :huh så kunne jeg da lige hente bøgerne.

Øhhm ja det kan jeg da godt, hvis det altså var muligt at få fat i de bøger. Jeg har prøvet siden onsdag at få fat i dem, men synes helt ærligt at hun ikke kan tillade sig at skrive sådan. Hun aner da ikke det mindste om jeg arbejder, studerer eller ej! Den slags finder jeg ret nedladende.

Nu må vi se om jeg kan få fat i dem i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøhh!!! Tog lige min temperatur - feber, selvfølgelig!!!

Det er jo også kun 5 sygedag på 3 uger!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på A7 motorvej mod Danmark og venter på politiet. Vi er nr 2 bil i sammenstød :( alle har det godt -heldigvis, jeg dog ondt i ryggen. Bilen kan køre men er blevet krøllet bagtil. Ham der bragede op i os har vist nok anerkendt at det var hans skyld, men ubehageligt er det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på A7 motorvej mod Danmark og venter på politiet. Vi er nr 2 bil i sammenstød :( alle har det godt -heldigvis, jeg dog ondt i ryggen. Bilen kan køre men er blevet krøllet bagtil. Ham der bragede op i os har vist nok anerkendt at det var hans skyld, men ubehageligt er det :(

Føj hvor ubehageligt' godt der ikke skete mere, men få tjekket ryggen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 165 og vejer 55 kg, så vægten er ikke det. Men jeg havde bækkenløsning da jeg var gravid med min datter. Det føles lidt som det, samtidig med at mit haleben sover + hofterne også. Det er vildt ubehageligt og jeg må skifte stilling siddende/liggende meget! Bliver sindssyg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor ubehageligt' godt der ikke skete mere, men få tjekket ryggen!

Ja møg ubehageligt. Nu er her politi og brandvæsen her og jeg har fået kraftige instrukser på at søge hospital hvis det bliver værre -de tager det meget seriøst også selvom det er et lille sammenstød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja møg ubehageligt. Nu er her politi og brandvæsen her og jeg har fået kraftige instrukser på at søge hospital hvis det bliver værre -de tager det meget seriøst også selvom det er et lille sammenstød.

Åh nej :kram og så lige på vej til DK som du glædede dig sådan til!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :kram og så lige på vej til DK som du glædede dig sådan til!!!

Takker.

Vi er på vej igen så bilen kan heldigvis køre og vi kommer til Danmark kun med en times forsinkelse so far. Ham der bragede ind i os har erkendt overfor politi. Han kunne så ikke køre videre. Så vi skulle få det hele dækket. Men det gik ud over vores nye " brugte" bimse :( som nu ikke længere er skadesfri :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.