tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

GAH! A-kassen har stadigvæk ikke godkendt mine feriedagpenge.. Dvs at jeg skal tage på ferie mandag, men ikke aner om jeg kan få feriedagpenge.. Det synes jeg faktisk er urimeligt :( Det er alligevel flere uger siden jeg søgte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Job-afslag :boo Det ER ok, det er det virkelig. Chefen var skidesød og sagde, at de havde fået et rigtig godt indtryk af mig, og så nogle gode kvaliteter i mig, men at de havde valgt en anden. Men han opfordrede mig til at søge den stilling, som han regnede med ville blive slået op senere på året. Så det var jo nærmest det pæneste afslag, man kunne få. Og jeg har jo en ny samtale på mandag, så jeg skal nok få job. Men for fanden, hvor kan jeg godt mærke, at jeg altså mega gerne ville have haft det, og at jeg bare var så tæt på og alligevel så langt fra :boo

Det er en hård proces :( Håber snart du finder det helt rigtige sted :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GAH! A-kassen har stadigvæk ikke godkendt mine feriedagpenge.. Dvs at jeg skal tage på ferie mandag, men ikke aner om jeg kan få feriedagpenge.. Det synes jeg faktisk er urimeligt :( Det er alligevel flere uger siden jeg søgte!

har samme problem. Da jeg ringede til a-kassen fik jeg at vide at de jo havde travlt, da det lige har/havde været sommerferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en hård proces :( Håber snart du finder det helt rigtige sted :kram

Tak for kram :kram2 Det håber jeg også. Og jeg tror det. Det skal nok lykkes, og jeg har jo "kun" været arbejdsløs i 2 måneder, så jeg skal nok "nå det". :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkølelsessår IGEN!!! Latterlige lorte-pisse-sår altså :prik :klap :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så chokolade is sulten! Går amok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkølelsessår IGEN!!! Latterlige lorte-pisse-sår altså :prik :klap :shooter

Det er jo desværre en virus der bliver ved med at være i kroppen. Min mor og moster får altid et når de er lidt ekstra stressede/pressede. Som fx jobsamtale? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo desværre en virus der bliver ved med at være i kroppen. Min mor og moster får altid et når de er lidt ekstra stressede/pressede. Som fx jobsamtale? :kram

I know :( Har nok bare fået de første 8-10 efterhånden i år, og jeg har været ved lægen og jeg har fået piller, og de kommer alligevel <_< De er heldigvis små, men er godt nok træt af dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-infertile krop!!! :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Job-afslag :boo Det ER ok, det er det virkelig. Chefen var skidesød og sagde, at de havde fået et rigtig godt indtryk af mig, og så nogle gode kvaliteter i mig, men at de havde valgt en anden. Men han opfordrede mig til at søge den stilling, som han regnede med ville blive slået op senere på året. Så det var jo nærmest det pæneste afslag, man kunne få. Og jeg har jo en ny samtale på mandag, så jeg skal nok få job. Men for fanden, hvor kan jeg godt mærke, at jeg altså mega gerne ville have haft det, og at jeg bare var så tæt på og alligevel så langt fra :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder til I bør overveje reagensglas i stedet. Min mands sædkvalitet blev også ringere og ringede, så den slet ikke var god nok til IUI.

:kram Jeg har ikke forstand på sæd, jeg tænkte bare "Det er da 2 millioner chancer". Håber en af dem finder vej :kram

Min veninde blev gravid via iui og hvor manden kun leverede omkring 2 mio. Faktisk var der de første uger anlæg til trillinger, men de to af dem gik til.

Jeg ved det er svært, men op med modet. Jeg krydser fingere.

:Kram

:Kram

Tak :kiss hvor er I søde.

Jeg er bare ved at være træt... Vi startede op (igen) i april. Den indledende sædprøve var bedre end ellers (35 mio), første forsøg var der 10 mio, næste 5 mio, og i dag så 2 mio (i hele prøven - ikke engang pr ml). Jeg er træt af at skulle rodes og regeres med, evindelige skanninger med benene i vejret (jeg der var så blufærdig engang) og så piller og sprøjter og gaaaah.... Jeg får det lidt sådan, at vi bare skulle være gået direkte til ivf og have sparet tid og ærgrelser - men min mand vil bare SÅ gerne tro på, at han i virkeligheden er ok fertil (det kan jeg godt forstå, når man skal forestille at have øko-børn fra et kikset forhold med en, der knaldede ved siden af <_< ), og det virkede da også som overkill at gå direkte til ivf. På nogle punkter er jeg også lidt nervøs for at gå til ivf.. Det har hele tiden været det, jeg kunne hente lidt ro i - at vi jo måtte skifte til ivf, hvis det drillede, og så skulle det nok gå. Men hvad hvis det heller ikke går med ivf... Og sygeplejersken begyndte allerede at snakke om icsi osv - jeg havde ikke lige tænkt, at det var der, vi var.

Mest af alt kan jeg blive noget så bitter over, at det her crap skal være min oplevelse med at få børn - jeg føler mig simpelthen så inderligt snydt. Og det bobler og koger i mig, fordi jeg ikke rigtig kan få afløb for det - min mand bliver så vred, når jeg bliver sur eller modløs over noget - jeg skal helst smile stort og lade som om, at det da sørme ikke gør noget som helst, noget af det - bah! Gu' gør det noget - det gør et kæmpestort noget!

Jeg ved godt, at der er andre, der sidder langt dybere i fertilitetssuppedasen, og jeg bøjer mig dybt i støvet for, at de holder ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-infertile krop!!! :boo

:kram2 :kram2 :kram2

Jeg håber sådan, at det løser sig lige straks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss hvor er I søde.

Jeg er bare ved at være træt... Vi startede op (igen) i april. Den indledende sædprøve var bedre end ellers (35 mio), første forsøg var der 10 mio, næste 5 mio, og i dag så 2 mio (i hele prøven - ikke engang pr ml). Jeg er træt af at skulle rodes og regeres med, evindelige skanninger med benene i vejret (jeg der var så blufærdig engang) og så piller og sprøjter og gaaaah.... Jeg får det lidt sådan, at vi bare skulle være gået direkte til ivf og have sparet tid og ærgrelser - men min mand vil bare SÅ gerne tro på, at han i virkeligheden er ok fertil (det kan jeg godt forstå, når man skal forestille at have øko-børn fra et kikset forhold med en, der knaldede ved siden af <_< ), og det virkede da også som overkill at gå direkte til ivf. På nogle punkter er jeg også lidt nervøs for at gå til ivf.. Det har hele tiden været det, jeg kunne hente lidt ro i - at vi jo måtte skifte til ivf, hvis det drillede, og så skulle det nok gå. Men hvad hvis det heller ikke går med ivf... Og sygeplejersken begyndte allerede at snakke om icsi osv - jeg havde ikke lige tænkt, at det var der, vi var.

Mest af alt kan jeg blive noget så bitter over, at det her crap skal være min oplevelse med at få børn - jeg føler mig simpelthen så inderligt snydt. Og det bobler og koger i mig, fordi jeg ikke rigtig kan få afløb for det - min mand bliver så vred, når jeg bliver sur eller modløs over noget - jeg skal helst smile stort og lade som om, at det da sørme ikke gør noget som helst, noget af det - bah! Gu' gør det noget - det gør et kæmpestort noget!

Jeg ved godt, at der er andre, der sidder langt dybere i fertilitetssuppedasen, og jeg bøjer mig dybt i støvet for, at de holder ud.

Puha, jeg kan godt forstå, at det tærrer på dig! :kram2 Ikke at jeg har været der, men det lyder virkelig hårdt, og det at du ikke rigtig kan få lov at råbe RØV over det og få afløb, det ville jeg synes var EKSTREMT drænende! :shooter

Det kan godt være, at andre har endnu sværere ved at få børn, men jeg synes at du er yderst "berettet" til at råbe og skrige og græde. :( :kram

(men jeg håber stadig at en ud af de der 2 millioner finder vej! :goodluck :kiss)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom stinker!! Især når vi flyver til Kreta imorgen nat!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dage tilbage i hverdagen og jeg er tilbage hvor jeg var før ferien :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dage tilbage i hverdagen og jeg er tilbage hvor jeg var før ferien :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fu*k hvor jeg hader Dennis lige nu!!! :O :klap Jeg er totalt i chok over hans opførsel :boo

 

Han skulle arbejde indtil klokken 18 i dag, og skulle arbejde det samme sted i morgen. Ca en times kørsel væk hjemmefra. Sammen med to af gode kollegaer/venner.

Han ringede klokken 15 og sagde at han bare blev derovre og sov, hans chef havde lejet hotelværelser til dem, og han orkede ikke at skulle stå op klokken 5 i morgen tidlig for at komme på arbejde. Det sagde jeg selvølgelig var helt ok, og jeg undte ham virkelig en nats uforstyrret søvn uden babygråd.

 

Jeg ringede så til ham for en halv times tid siden for at sige godnat, og de første to gange tog han ikke telefonen og derefter begyndte han at afvise mine opkald :unsure

Hvis vi skulle nå at sige godtnat, inden Alba vågnede igen og inden jeg troede at Dennis ville være gået i seng, blev jeg nød til at snakke med ham på det tidspunkt, så jeg prøvede at ringe til en af hans kollegaer. Og så er de fanme taget på en eller anden bar hvor der var strip, og ifølge kollegaen var det fordi at Dennis lige stod og "snakkede"(sagt efterfulgt af et kæmpe grin) med hende stripperen, at han ikke kunne komme til at tage sin telefon!! :O WTF?!

Jeg har været alene om børnene hele ugen, og så er det kraftedme det han vælger at bruge sin tid på, istedet for at komme hjem og være der for mig?!

Jeg er ved at drukne og det ved han udemærket godt!

 

Og han har stadig ikke ringet tilbage... eller skrevet en sms.....Jeg er seriøst så skuffet over ham :(

 

Her går jeg og er efterfødslesfed og grim og så synes han at det er retfærdigt overfor mig, at han gør sådan... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fu*k hvor jeg hader Dennis lige nu!!! :O :klap Jeg er totalt i chok over hans opførsel :boo

Han skulle arbejde indtil klokken 18 i dag, og skulle arbejde det samme sted i morgen. Ca en times kørsel væk hjemmefra. Sammen med to af gode kollegaer/venner.

Han ringede klokken 15 og sagde at han bare blev derovre og sov, hans chef havde lejet hotelværelser til dem, og han orkede ikke at skulle stå op klokken 5 i morgen tidlig for at komme på arbejde. Det sagde jeg selvølgelig var helt ok, og jeg undte ham virkelig en nats uforstyrret søvn uden babygråd.

Jeg ringede så til ham for en halv times tid siden for at sige godnat, og de første to gange tog han ikke telefonen og derefter begyndte han at afvise mine opkald :unsure

Hvis vi skulle nå at sige godtnat, inden Alba vågnede igen og inden jeg troede at Dennis ville være gået i seng, blev jeg nød til at snakke med ham på det tidspunkt, så jeg prøvede at ringe til en af hans kollegaer. Og så er de fanme taget på en eller anden bar hvor der var strip, og ifølge kollegaen var det fordi at Dennis lige stod og "snakkede"(sagt efterfulgt af et kæmpe grin) med hende stripperen, at han ikke kunne komme til at tage sin telefon!! :O WTF?!

Jeg har været alene om børnene hele ugen, og så er det kraftedme det han vælger at bruge sin tid på, istedet for at komme hjem og være der for mig?!

Jeg er ved at drukne og det ved han udemærket godt!

Og han har stadig ikke ringet tilbage... eller skrevet en sms.....Jeg er seriøst så skuffet over ham :(

Her går jeg og er efterfødslesfed og grim og så synes han at det er retfærdigt overfor mig, at han gør sådan... :boo

Han skulle fandme have slag med våde aviser!!! :gal det kan han bare ikke være bekendt! Du skal have et kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fu*k hvor jeg hader Dennis lige nu!!! :O :klap Jeg er totalt i chok over hans opførsel :boo

Han skulle arbejde indtil klokken 18 i dag, og skulle arbejde det samme sted i morgen. Ca en times kørsel væk hjemmefra. Sammen med to af gode kollegaer/venner.

Han ringede klokken 15 og sagde at han bare blev derovre og sov, hans chef havde lejet hotelværelser til dem, og han orkede ikke at skulle stå op klokken 5 i morgen tidlig for at komme på arbejde. Det sagde jeg selvølgelig var helt ok, og jeg undte ham virkelig en nats uforstyrret søvn uden babygråd.

Jeg ringede så til ham for en halv times tid siden for at sige godnat, og de første to gange tog han ikke telefonen og derefter begyndte han at afvise mine opkald :unsure

Hvis vi skulle nå at sige godtnat, inden Alba vågnede igen og inden jeg troede at Dennis ville være gået i seng, blev jeg nød til at snakke med ham på det tidspunkt, så jeg prøvede at ringe til en af hans kollegaer. Og så er de fanme taget på en eller anden bar hvor der var strip, og ifølge kollegaen var det fordi at Dennis lige stod og "snakkede"(sagt efterfulgt af et kæmpe grin) med hende stripperen, at han ikke kunne komme til at tage sin telefon!! :O WTF?!

Jeg har været alene om børnene hele ugen, og så er det kraftedme det han vælger at bruge sin tid på, istedet for at komme hjem og være der for mig?!

Jeg er ved at drukne og det ved han udemærket godt!

Og han har stadig ikke ringet tilbage... eller skrevet en sms.....Jeg er seriøst så skuffet over ham :(

Her går jeg og er efterfødslesfed og grim og så synes han at det er retfærdigt overfor mig, at han gør sådan... :boo

WTF?! Ej jeg håber VIRKELIG at der er sket en eller anden vild misforståelse, selvom den godt nok er svær at få øje på. :angry Jeg var blevet RASENDE!

Kæmpe kram! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fu*k hvor jeg hader Dennis lige nu!!! :O :klap Jeg er totalt i chok over hans opførsel :boo

Han skulle arbejde indtil klokken 18 i dag, og skulle arbejde det samme sted i morgen. Ca en times kørsel væk hjemmefra. Sammen med to af gode kollegaer/venner.

Han ringede klokken 15 og sagde at han bare blev derovre og sov, hans chef havde lejet hotelværelser til dem, og han orkede ikke at skulle stå op klokken 5 i morgen tidlig for at komme på arbejde. Det sagde jeg selvølgelig var helt ok, og jeg undte ham virkelig en nats uforstyrret søvn uden babygråd.

Jeg ringede så til ham for en halv times tid siden for at sige godnat, og de første to gange tog han ikke telefonen og derefter begyndte han at afvise mine opkald :unsure

Hvis vi skulle nå at sige godtnat, inden Alba vågnede igen og inden jeg troede at Dennis ville være gået i seng, blev jeg nød til at snakke med ham på det tidspunkt, så jeg prøvede at ringe til en af hans kollegaer. Og så er de fanme taget på en eller anden bar hvor der var strip, og ifølge kollegaen var det fordi at Dennis lige stod og "snakkede"(sagt efterfulgt af et kæmpe grin) med hende stripperen, at han ikke kunne komme til at tage sin telefon!! :O WTF?!

Jeg har været alene om børnene hele ugen, og så er det kraftedme det han vælger at bruge sin tid på, istedet for at komme hjem og være der for mig?!

Jeg er ved at drukne og det ved han udemærket godt!

Og han har stadig ikke ringet tilbage... eller skrevet en sms.....Jeg er seriøst så skuffet over ham :(

Her går jeg og er efterfødslesfed og grim og så synes han at det er retfærdigt overfor mig, at han gør sådan... :boo

Ej.. Jeg er helt mundlam! :o

Søde, altså :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger... det er godt nok skidt det her :(

Jeg skrev en sms til ham for 10 minutter siden, hvor jeg spurgte ham om han virkelig synes hans opførsel er fair, og der skrev han: " slap dog af". :O

seriøst, HVAD SKER DER?! Hvem er den person, der afviser mine opkald for at kunne se på damer i fred, og som er så pisse kold og ligeglad? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger... det er godt nok skidt det her :(

Jeg skrev en sms til ham for 10 minutter siden, hvor jeg spurgte ham om han virkelig synes hans opførsel er fair, og der skrev han: " slap dog af". :O

seriøst, HVAD SKER DER?! Hvem er den person, der afviser mine opkald for at kunne se på damer i fred, og som er så pisse kold og ligeglad? :(

Åhh nej altså :( Jeg får ondt helt ind i hjertet. Husker sådan nogle episoder fra min kæreste før A. Og vi havde ikke en gang børn.

Skriv hvis jeg kan gøre noget, søde!! Kommer gerne og giver et kram eller underholder pigerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger... det er godt nok skidt det her :(

Jeg skrev en sms til ham for 10 minutter siden, hvor jeg spurgte ham om han virkelig synes hans opførsel er fair, og der skrev han: " slap dog af". :O

seriøst, HVAD SKER DER?! Hvem er den person, der afviser mine opkald for at kunne se på damer i fred, og som er så pisse kold og ligeglad? :(

Hold da op. Det kan han godt nok ikke være bekendt og heller ikke hvordan han tackler det nu.

Kæmpe :kram til dig

:Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger... det er godt nok skidt det her :(

Jeg skrev en sms til ham for 10 minutter siden, hvor jeg spurgte ham om han virkelig synes hans opførsel er fair, og der skrev han: " slap dog af". :o

seriøst, HVAD SKER DER?! Hvem er den person, der afviser mine opkald for at kunne se på damer i fred, og som er så pisse kold og ligeglad? :(

Ej føj for en mavepuster  :( Ved slet ikke hvad jeg skal sige, han er da gået langt over stregen og har brudt din tillid.

Kram her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... kommer lige fra insemination - og denne gang var min mands sædkvalitet nede på 2 mio... Har lidt lyst til at sætte mig ned og stirre ind i en væg - det lader til at være fuldstændig spild af tid, penge, energi og indsprøjtninger med de inseminationer...

 

Hvor mange gange har I har prøvet inseminering?

Jeg giver ikke meget for det, men det er selvfølgelig fint nok at prøve det, inden man springer videre til reagensglasbehandling. Vi havde 3 forsøg, før vi gik til reagensglas. 

For nogen er det jo bare inseminering der skal til, og det er meget mere omfattende med IVF, men jeg er glad for at vi gik så hurtigt videre....

Kan godt forstå hvis du er frustreret lige nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.