tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram selv om det er et par dage siden. Håber det går bedre nu

Tak :) det går op og ned men har været bedre de sidste par dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er usædvanligt pessimistisk her til morgen <_<

:kram

Forsøg nu at tro på det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg krydser stadig for dig!

Tak og i lige måde :kram2

:kram

Forsøg nu at tro på det :kram2

:blush det plejer jeg jo også at gøre, jeg synes bare ikke, at jeg har været helt spot on (hverken til samtale eller ÆL) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde :kram2

:blush det plejer jeg jo også at gøre, jeg synes bare ikke, at jeg har været helt spot on (hverken til samtale eller ÆL) :(

Jeg synes bestemt heller ikke, at jeg var helt spot on til samtalen til det job jeg starter på lige om snart. Ikke desto mindre synes de, at jeg var fantastisk - deres ordvalg, ikke mit ;)

Jeg tror desuden på, at det er rigtig godt ikke at være fuldstændig "spot on" til en samtale. Man skulle jo nødig risikere at lyde som en telefonsvarer med alle svar klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at være gravid, eller rettere jeg havde de bivirkninger jeg har fået... Bækkenløsning, kvalme, træthed og uoplagthed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen får vi besøg af min bror og familie, incl min lille lækre nevø på 2½ mdr, uh jeg blir bare sååå skruk! Og min kæreste har på forhånd frabedt sig våde hundeøjne fra min side af, øv, jeg ka jo ikke gøre for det  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt heller ikke, at jeg var helt spot on til samtalen til det job jeg starter på lige om snart. Ikke desto mindre synes de, at jeg var fantastisk - deres ordvalg, ikke mit ;)

Jeg tror desuden på, at det er rigtig godt ikke at være fuldstændig "spot on" til en samtale. Man skulle jo nødig risikere at lyde som en telefonsvarer med alle svar klar.

Tak for optimismen - og det er faktisk en god pointe! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-infertile krop!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-infertile krop!!! :boo

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-infertile krop!!! :boo

 

:kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-infertile krop!!! :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-infertile krop!!! :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Job-afslag :boo Det ER ok, det er det virkelig. Chefen var skidesød og sagde, at de havde fået et rigtig godt indtryk af mig, og så nogle gode kvaliteter i mig, men at de havde valgt en anden. Men han opfordrede mig til at søge den stilling, som han regnede med ville blive slået op senere på året. Så det var jo nærmest det pæneste afslag, man kunne få. Og jeg har jo en ny samtale på mandag, så jeg skal nok få job. Men for fanden, hvor kan jeg godt mærke, at jeg altså mega gerne ville have haft det, og at jeg bare var så tæt på og alligevel så langt fra :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Job-afslag :boo Det ER ok, det er det virkelig. Chefen var skidesød og sagde, at de havde fået et rigtig godt indtryk af mig, og så nogle gode kvaliteter i mig, men at de havde valgt en anden. Men han opfordrede mig til at søge den stilling, som han regnede med ville blive slået op senere på året. Så det var jo nærmest det pæneste afslag, man kunne få. Og jeg har jo en ny samtale på mandag, så jeg skal nok få job. Men for fanden, hvor kan jeg godt mærke, at jeg altså mega gerne ville have haft det, og at jeg bare var så tæt på og alligevel så langt fra :boo

Lige en krammer her også :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... kommer lige fra insemination - og denne gang var min mands sædkvalitet nede på 2 mio... Har lidt lyst til at sætte mig ned og stirre ind i en væg - det lader til at være fuldstændig spild af tid, penge, energi og indsprøjtninger med de inseminationer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en krammer her også :kram :kram

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... kommer lige fra insemination - og denne gang var min mands sædkvalitet nede på 2 mio... Har lidt lyst til at sætte mig ned og stirre ind i en væg - det lader til at være fuldstændig spild af tid, penge, energi og indsprøjtninger med de inseminationer...

:kram Det lyder til I bør overveje reagensglas i stedet. Min mands sædkvalitet blev også ringere og ringede, så den slet ikke var god nok til IUI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... kommer lige fra insemination - og denne gang var min mands sædkvalitet nede på 2 mio... Har lidt lyst til at sætte mig ned og stirre ind i en væg - det lader til at være fuldstændig spild af tid, penge, energi og indsprøjtninger med de inseminationer...

:kram Jeg har ikke forstand på sæd, jeg tænkte bare "Det er da 2 millioner chancer". Håber en af dem finder vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... kommer lige fra insemination - og denne gang var min mands sædkvalitet nede på 2 mio... Har lidt lyst til at sætte mig ned og stirre ind i en væg - det lader til at være fuldstændig spild af tid, penge, energi og indsprøjtninger med de inseminationer...

Min veninde blev gravid via iui og hvor manden kun leverede omkring 2 mio. Faktisk var der de første uger anlæg til trillinger, men de to af dem gik til.

Jeg ved det er svært, men op med modet. Jeg krydser fingere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... kommer lige fra insemination - og denne gang var min mands sædkvalitet nede på 2 mio... Har lidt lyst til at sætte mig ned og stirre ind i en væg - det lader til at være fuldstændig spild af tid, penge, energi og indsprøjtninger med de inseminationer...

:Kram

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af at William for 5. gang den her uge kun har sovet lidt over en time. Vågner og er pisse træt, sur hele eftermiddagen, og sover latterligt dårligt om natten pga dårlig lur om dagen.

I dag var det postbuddet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af at William for 5. gang den her uge kun har sovet lidt over en time. Vågner og er pisse træt, sur hele eftermiddagen, og sover latterligt dårligt om natten pga dårlig lur om dagen.

I dag var det postbuddet <_<

Går han ikke i vuggestue/dagpleje?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går han ikke i vuggestue/dagpleje?

Næ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af at William for 5. gang den her uge kun har sovet lidt over en time. Vågner og er pisse træt, sur hele eftermiddagen, og sover latterligt dårligt om natten pga dårlig lur om dagen.

I dag var det postbuddet <_<

:kram2 Herhjemme er det Bella Gry, som er sååå sur.. Hun er ved at få kindtænder!  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville gerne overraske manden med plan for kærestedag i morgen, men har kun nået at planlægge én ting og ved ikke, hvornår jeg skulle nå resten (eller hvad det skal være) :(

Øv! Ubeslutsomme mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.