tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Mus! :( :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er godt nok i dårligt humør. Er træt efter en dårlig nat og lang dag. Ronja bliver ked/hys over ingen ting og lægger nu i vores seng og er ved at blive puttet. Jonas har taget Liv for en time siden og skulle have hende til at sove men det gik ikke så han "leger" med hende i haven hvilket jeg på ingen måde synes er en god idé for hun er død træt. Så hjælp hende dog til at sove i stedet. F*ck en skod aften!

Åh du er lidt hårdt ramt for tiden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh du er lidt hårdt ramt for tiden :kram

Tak for kram.

Jeg synes bestemt det er hårdt i øjeblikket :( jeg er glad for vi nu er 4 men jeg synes helt sikkert det er hårdere at blive nor 2. gang. Der er konstant dårlig samvittighed, ikke nok søvn og ingen tid til at indhente det ordentligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram.

Jeg synes bestemt det er hårdt i øjeblikket :( jeg er glad for vi nu er 4 men jeg synes helt sikkert det er hårdere at blive nor 2. gang. Der er konstant dårlig samvittighed, ikke nok søvn og ingen tid til at indhente det ordentligt :(

Det lyder ikke rart, søde Lone :(

Jeg hhåber snart det vender :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige når man tror "nu fungerer det" så nej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mega skruk, men det duer bare ikke at gå i gang nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mega skruk, men det duer bare ikke at gå i gang nu :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har fået lov at låne min iPad og nu har jeg mega paranoia over om der er noget pb-afslørende på den :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har fået lov at låne min iPad og nu har jeg mega paranoia over om der er noget pb-afslørende på den :rolleyes

Har du slettet automatisk login til BK? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du slettet automatisk login til BK? :D

Nej men der er ikke internet på, og hun har ikke trådløst. Så alt på nettet burde være safe. Men jeg kan ikke udelukke, at der er billeder af babytøj gemt i fotoalbummet, og jeg kan ikke slå det skide iMessage fra, så når jeg får sms'er fra nogen med Apple, så kan hun se dem. <_< Ikke at hun kunne finde på at kigge med vilje, men hun kunne måske godt ryge derind ved et uheld :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men der er ikke internet på, og hun har ikke trådløst. Så alt på nettet burde være safe. Men jeg kan ikke udelukke, at der er billeder af babytøj gemt i fotoalbummet, og jeg kan ikke slå det skide iMessage fra, så når jeg får sms'er fra nogen med Apple, så kan hun se dem. <_< Ikke at hun kunne finde på at kigge med vilje, men hun kunne måske godt ryge derind ved et uheld :unsure

Hvis den ikke er på nettet, så får du vel heller ikke iMessage-beskeder? :unsure

Hvis der ikke er alt for meget babytøj, så kan det bortforklares - jeg sender fx screenshots til veninder, hvis vi skal købe fælles barselsgave til veninder o.l. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte humør, lorte cykel vejr, lorte hovedpine, og manden er ikke hjemme før kl 23 i aften, bare LORTE dag!!!!!

:kram men nu hedder det kreta lige om lidt ;) og så er der godt vejr, ingen cykelture og masser af Claus ;) og så er hovedpinen helt sikkert long gone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den ikke er på nettet, så får du vel heller ikke iMessage-beskeder? :unsure

Hvis der ikke er alt for meget babytøj, så kan det bortforklares - jeg sender fx screenshots til veninder, hvis vi skal købe fælles barselsgave til veninder o.l. :)

Uh nej, hvordan skulle den få dem, det har du da ret i :D :super

Ja mon ikke det går. Og anyway, så tror jeg sgu også bare at hun venter på, at vi annoncerer graviditet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram men nu hedder det kreta lige om lidt ;) og så er der godt vejr, ingen cykelture og masser af Claus ;) og så er hovedpinen helt sikkert long gone :)

Tak for at huske mig på det :)

Jeg er bare inde i en periode hvor alt kører skævt, og mit hoved kan slet ikke rumme det!!

Men det er jo bagateller i forhold til hva nogle af jeg andre er udsat for, så heg burde slet ikke brokke mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at huske mig på det :)

Jeg er bare inde i en periode hvor alt kører skævt, og mit hoved kan slet ikke rumme det!!

Men det er jo bagateller i forhold til hva nogle af jeg andre er udsat for, så heg burde slet ikke brokke mig!!!

Problemer er relative :kram2

Jeg håber snart du får det bedre.... Det lyder dejligt og velfortjent med ferie :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at huske mig på det :)

Jeg er bare inde i en periode hvor alt kører skævt, og mit hoved kan slet ikke rumme det!!

Men det er jo bagateller i forhold til hva nogle af jeg andre er udsat for, så heg burde slet ikke brokke mig!!!

Man må altid godt brokke sig, bare fordi nogle har det VIRKELIG hårdt betyder det jo ikke andre ikke har det hårdt nok!!! Der er jo andre igen der har det ENDNU hårdere og sådan kan vi fortsætte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor der er virkelig barnlig og fornærmet over at vi vil holde jul hjemme for børnenes skyld. For så fratager vi hende juleglæden og muligheden for at holde jul med sine børnebørn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min tidligere gravid mave, nu bare er en tyk mave... og for at gøre det hele endnu mere deprimerende, så sad jeg og aede min tidligere-gravid-mave-men-nu-tykke-mave mens jeg sad og se tv... det blev jeg faktisk lidt ked af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte humør, lorte cykel vejr, lorte hovedpine, og manden er ikke hjemme før kl 23 i aften, bare LORTE dag!!!!!

:kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min tidligere gravid mave, nu bare er en tyk mave... og for at gøre det hele endnu mere deprimerende, så sad jeg og aede min tidligere-gravid-mave-men-nu-tykke-mave mens jeg sad og se tv... det blev jeg faktisk lidt ked af...

Den er jeg også faldet i :( så er der lige noget der strammer rundt om hjertet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor der er virkelig barnlig og fornærmet over at vi vil holde jul hjemme for børnenes skyld. For så fratager vi hende juleglæden og muligheden for at holde jul med sine børnebørn

Hold fast i dit valg!!! Så må hun te sig som en 2 årig i selvstændigheds fasen og lære at verden ikke drejer sig om hende !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast i dit valg!!! Så må hun te sig som en 2 årig i selvstændigheds fasen og lære at verden ikke drejer sig om hende !

Well Said!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min tidligere gravid mave, nu bare er en tyk mave... og for at gøre det hele endnu mere deprimerende, så sad jeg og aede min tidligere-gravid-mave-men-nu-tykke-mave mens jeg sad og se tv... det blev jeg faktisk lidt ked af...

:kram

Hvor må det altså være hårdt :( Jeg føler virkelig med dig :kram2

 

Den er jeg også faldet i :( så er der lige noget der strammer rundt om hjertet!

:kram

Og det samme kan jeg skrive til dig - det er bare slet ikk fair det skal være sådan :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvor må det altså være hårdt :( Jeg føler virkelig med dig :kram2

 

:kram

Og det samme kan jeg skrive til dig - det er bare slet ikk fair det skal være sådan :( :kram2

Tak søde sofie....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til jer endnu engang, Tina og Majs :kram :(

Min mor der er virkelig barnlig og fornærmet over at vi vil holde jul hjemme for børnenes skyld. For så fratager vi hende juleglæden og muligheden for at holde jul med sine børnebørn

Altså bliver hun ved med at vade i det? :blink

Har du evt overvejet, at lukke hende af, når hun kommer ind på det? Noget a la "Jeg har hørt dig mor, men min beslutning er fast og nu vil jeg ikke snakke mere om det", og så afslutte samtalen (lægge røret på/gå hjem/stoppe med at svare sms'er) hvis hun ikke kan bremses? Det lyder da noget opslidende, det der :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.