Besvaret August 11, 2014 Hader bare verden lige nu!!! :boo er et vrag! har tid på gyn kl 13 - en eller anden spol tiden frem til der hvor det er overstået!!! Gerne helt dertil hvor det hele er lettere igen! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Hader bare verden lige nu!!! :boo er et vrag! har tid på gyn kl 13 - en eller anden spol tiden frem til der hvor det er overstået!!! Gerne helt dertil hvor det hele er lettere igen! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Hader bare verden lige nu!!! :boo er et vrag! har tid på gyn kl 13 - en eller anden spol tiden frem til der hvor det er overstået!!! Gerne helt dertil hvor det hele er lettere igen!:kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 :kram :kram :kram Ja! Lad os spole tiden frem. :kram :kram i din retning også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Hader bare verden lige nu!!! :boo er et vrag! har tid på gyn kl 13 - en eller anden spol tiden frem til der hvor det er overstået!!! Gerne helt dertil hvor det hele er lettere igen! :kram :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Jeg bliver idiot af den luft i maven, hele tiden. Føler mig som en mega oppustet ballon, og samtidig gør det bare ondt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Alle de fluer vi har herhjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Tak for kram piger! Anders redede mig fra sindsyge - elsker bare den mand! Havde en, efter omstændighederne, god konsultation på gyn. Meget omsorgsfulde uden at ynke - de sagde alt det rigtige. så klarede mig igennem uden tårer eller at være tæt på tårer. Nu ligger jeg herhjemme med 4 stikpiller. Tror det bliver slemt, kan allerede mærke muren i maven. Godt man må smerte dække med piller! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Bah. Prøvede total grim kjole jeg havde købt på nettet.. Sælger havde liiiige glemt at nævne den havde en plet (Den kunne jo så nok renses væk), og hun havde også liiiiige glemt at nævne at det var med "skinkeryg", og det kan tykke mennesker altså ikke bruge!! Kan jo ikke skjule en bh, og mine hængebryster skal altså have lidt hjælp!!! Udover det, sender jeg så et billede til min søster som siger.. "Hvis du tager trylletrusser på, ville det da være okay, så man ikke kan se dellerne".. Tak. Jeg HAR trylletrusser på :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Hader bare verden lige nu!!! :boo er et vrag! har tid på gyn kl 13 - en eller anden spol tiden frem til der hvor det er overstået!!! Gerne helt dertil hvor det hele er lettere igen! :kram2 :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 :kram :kram :kram Ja! Lad os spole tiden frem. Også :kram2 :kram :kram2 til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Buschauffør der kører mega dårligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Tak for kram piger! Anders redede mig fra sindsyge - elsker bare den mand! Havde en, efter omstændighederne, god konsultation på gyn. Meget omsorgsfulde uden at ynke - de sagde alt det rigtige. så klarede mig igennem uden tårer eller at være tæt på tårer. Nu ligger jeg herhjemme med 4 stikpiller. Tror det bliver slemt, kan allerede mærke muren i maven. Godt man må smerte dække med piller! :kram Ved mig kom effekten ret hurtigt men det var faktisk først på anden dagen det blev rigtig slemt. Håber du kommer godt igennem det søde Maja. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Tak for kram piger! Anders redede mig fra sindsyge - elsker bare den mand! Havde en, efter omstændighederne, god konsultation på gyn. Meget omsorgsfulde uden at ynke - de sagde alt det rigtige. så klarede mig igennem uden tårer eller at være tæt på tårer. Nu ligger jeg herhjemme med 4 stikpiller. Tror det bliver slemt, kan allerede mærke muren i maven. Godt man må smerte dække med piller! :Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Buschauffør der kører mega dårligt! Og ramte samme chauffør på vej hjem igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Tak for kram piger! Anders redede mig fra sindsyge - elsker bare den mand! Havde en, efter omstændighederne, god konsultation på gyn. Meget omsorgsfulde uden at ynke - de sagde alt det rigtige. så klarede mig igennem uden tårer eller at være tæt på tårer. Nu ligger jeg herhjemme med 4 stikpiller. Tror det bliver slemt, kan allerede mærke muren i maven. Godt man må smerte dække med piller! Det gør mig så ondt, Maja :kram Jeg håber, at det er hurtigt overstået - og hurra for painkillers og god ægtemand. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Folk der kommer på uventet besøg midt i spisetiden. Så Ida ikke kan finde koncentrationen til at spise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Tak for kram piger :kram Ved mig kom effekten ret hurtigt men det var faktisk først på anden dagen det blev rigtig slemt. Håber du kommer godt igennem det søde Maja. Jeg har meldt mig syg til og med onsdag med besked om at vi ringes sammen onsdag. Jeg har det ikke slemt endnu det niver bare lidt - men der sker noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Tak for kram piger Jeg har meldt mig syg til og med onsdag med besked om at vi ringes sammen onsdag. Jeg har det ikke slemt endnu det niver bare lidt - men der sker noget. :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Tak for kram piger Jeg har meldt mig syg til og med onsdag med besked om at vi ringes sammen onsdag. Jeg har det ikke slemt endnu det niver bare lidt - men der sker noget. Synes det lyder som en god plan. Det er også hårdt psykisk så du skal jo være klar på alle fronter. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Træt af baby der ikke vil overgive sig til at sove selvom trætheden lyser ud af hende :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 NØJ hvor kan jeg blive frustreret over vores sagsbehandlingssystem... (DUBU hvis det siger nogen noget)... NØJ hvor er det en gang bras! Det er lovbestemt at vi skulle have DUBU eller et lignende sagsbehandlingssystem her for et års tid siden, og vores kommune har så valgt det system som har eksisteret længst, og som er en videreudvikling af et system som er langt over 10 år gammelt. Og så fatter jeg ikke at det bare er sådan noget lort! Det har været i kommunerne nu i årevis, og der er stadig fejl på fejl på fejl på fejl... Eksempelvis... Som borger har man ret til aktindsigt i sine sager, dog med undtagelse af nogle meget, meget tungvejende grunde. Dvs som udgangspunkt har man ret til aktindsigt. Lovgivningen siger at man skal modtage ALLE sagsakter inden 7 hverdage. Det i sig selv er faktisk ikke lang tid, for det tager let flere timer at lave (Sortering, fjerne andres personfølsomme oplysninger osv), og nu har det så ikke været muligt at printe journalen i 6 hverdage :shooter :shooter Før det har systemet sporadisk over de sidste 6 måneder totalt tilfældigt slettet indtastet data - bare sådan fordi, og ingen kan sige hvorfor. Ellers så finder den pludselig på ikke at gemme, selvom systemet påstår at den har gemt. Det kan finde på at sende bekræftelse på at en indberetning til Ankestyrelsen er sendt - hvorefter firmaet bag nogle uger efter sender en meddelelse ud om at det så IKKE er sendt :shooter :shooter Ej, men jeg FATTER det ikke... Det er jo for hulen ikke et nyt, utestet program!!! Samtlige systemer jeg har arbejdet i, i det offentlige sagsbehandlings system har, været det værste l... Det er røv irriterende og giver en masse spildtid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2014 Vi kom fra KMD-Sag. Det var absolut ikke perfekt, men der kunne vi da trods alt som udgangspunkt arbejde... Der er fejlmeldinger stort set dagligt i DUBU... Det har f***** været nogle dygtige sælgere som har fået kommunerne overbevist om at dette system var bare i NÆRHEDEN af at være klart! Jeg kender ikke DUBU, men kmd sag synes jeg ikke var fantastisk Det kunne ikke håndtere alt vi skulle så vi havde også andre systemer der skulle bruges. Jeg arbejdede med kmd sag da jeg sad på sygedagpenge. Det var nogenlunde lige indtil der kom ny lovgivning og de skulle opdatere, så gik det helt i ged. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 At vågne med den voldsomste hovedpine. Jeg vil heller føde 30 børn på en gang; end at være ejer af mit hoved lige nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites