tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Syg baby, uforstående tumling og de ÅNDSVAGE TORDENFLUER!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En af mine studiekammerater er startet i kemo-behandling i dag, da han på ny har en kræftsvulst i hjernen. Han fik også fjernet en kræftsvulst i hjernen for 3 år siden! Og han er kun 24 år!

Lortesygdom :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine studiekammerater er startet i kemo-behandling i dag, da han på ny har en kræftsvulst i hjernen. Han fik også fjernet en kræftsvulst i hjernen for 3 år siden! Og han er kun 24 år!

Lortesygdom :boo

Det er noget lort :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih!!

Er træt af kæresten.. Ih! Han er spydig og jeg orker det simpelthen ikke.. Kom nu med lavere temperaturer så jeg kan slippe for en sur mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih!!

Er træt af kæresten.. Ih! Han er spydig og jeg orker det simpelthen ikke.. Kom nu med lavere temperaturer så jeg kan slippe for en sur mand ;)

Jeg synes godt nok du brokker dig meget over ham :o :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh em gee, jeg er træt. Har sovet elendigt og ungerne er bare stride og oppe og toppes constance

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot faldt ud af sengen her til morgen :( jeg var gået på toilettet og sagde til manden at han skulle holde øje, men han faldt i søvn med hånden på Elliots lår.. Så lige pludselig hørte jeg et brag og så græd han helt vildt. Pyha vi blev vist alle tre forskrækkede og manden har det så skidt. Han er glad igen (altså Elliot :lol) og bruger alle lemmer. Skal jeg kontakte lægen eller??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot faldt ud af sengen her til morgen :( jeg var gået på toilettet og sagde til manden at han skulle holde øje, men han faldt i søvn med hånden på Elliots lår.. Så lige pludselig hørte jeg et brag og så græd han helt vildt. Pyha vi blev vist alle tre forskrækkede og manden har det så skidt. Han er glad igen og bruger alle lemmer. Skal jeg kontakte lægen eller??

Nej det tror jeg ikke er nødvendigt. De er jo heldigvis dejligt bløde i den alder så det er sjældent der sker noget. Og når han er glad og bruger alle lemmer tror jeg ikke fer er sket noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok du brokker dig meget over ham :o :unsure

Ja :( når jeg tænker over det, har jeg også bare været indebrændt den sidste tid.. Tror der handler om at vi er blevet lidt for meget "venner" og lidt for lidt kærester :( vi er på ingen måde intime og der kan gå DAGE imellem vi kysser og jeg føler mig ofte afvist.. Fx gav jeg ham er rigtig kærligt kys i går, sådan spontant... Og det eneste han gjorde var at tørre sig om munden bagefter og sige "du sveder godt nok meget i ansigtet"...

Og jeg gik rundt kun i trusser, og så siger han at "du har da bumser på røven".. Så føler bare han afviser mig.. ofte tænker jeg virkelig hvad Søren han laver med mig, når alt er galt alligevel :boo

Men der er de sidste par uger han er blevet "gammel og bitter"... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke er nødvendigt. De er jo heldigvis dejligt bløde i den alder så det er sjældent der sker noget. Og når han er glad og bruger alle lemmer tror jeg ikke fer er sket noget.

:ditto

Og stort kram til dig, E og måske allermest Rasmus. Det er en grum forskrækkelse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet syg med feber og halsbetændelse :( Gider ikke være syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :( når jeg tænker over det, har jeg også bare været indebrændt den sidste tid.. Tror der handler om at vi er blevet lidt for meget "venner" og lidt for lidt kærester :( vi er på ingen måde intime og der kan gå DAGE imellem vi kysser og jeg føler mig ofte afvist.. Fx gav jeg ham er rigtig kærligt kys i går, sådan spontant... Og det eneste han gjorde var at tørre sig om munden bagefter og sige "du sveder godt nok meget i ansigtet"...

Og jeg gik rundt kun i trusser, og så siger han at "du har da bumser på røven".. Så føler bare han afviser mig.. ofte tænker jeg virkelig hvad Søren han laver med mig, når alt er galt alligevel :boo

Men der er de sidste par uger han er blevet "gammel og bitter"... :(

Ej det holder da ikke :blink Er der sket noget, siden han er blevet "gammel og bitter"? Det kan da næsten ikke kun være varmen, eller hvad? :unsure Hvad siger du, når han siger de ting? Jeg ville prompte have sagt, at sådan en kommentar gjorde mig ked af det, og spørge om ikke han synes at jeg var dejlig, tror jeg. Jeg var i hvert fald blevet såret, så kan godt forstå at du føler dig afvist :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :( når jeg tænker over det, har jeg også bare været indebrændt den sidste tid.. Tror der handler om at vi er blevet lidt for meget "venner" og lidt for lidt kærester :( vi er på ingen måde intime og der kan gå DAGE imellem vi kysser og jeg føler mig ofte afvist.. Fx gav jeg ham er rigtig kærligt kys i går, sådan spontant... Og det eneste han gjorde var at tørre sig om munden bagefter og sige "du sveder godt nok meget i ansigtet"...

Og jeg gik rundt kun i trusser, og så siger han at "du har da bumser på røven".. Så føler bare han afviser mig.. ofte tænker jeg virkelig hvad Søren han laver med mig, når alt er galt alligevel :boo

Men der er de sidste par uger han er blevet "gammel og bitter"... :(

Af hvad for noget? Det er da slet ikke OK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig barn med feber.... Hun har kun fået væske siden i går middag.... Intet mad vil hun ha :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :) han er glad og tilpas heldigvis. Rasmus var noget ked, og min reaktion hjalp nok heller ikke. Jeg blev så forskrækket at jeg kom til at skælde ham ud. Pisse uretfærdigt men det har vi vist løst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden er smækprovokerende og total dementor! <_<

:kram til dig Pada

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig barn med feber.... Hun har kun fået væske siden i går middag.... Intet mad vil hun ha :boo

 

herhjemme køre vi på hvad der virker, så der blvier tilbudt kiks, yoghurt, sunlolly, mælkesnitte, ostehaps, havregrød, pasta og div. frugt, og ryger der bare en enkelt bid eller to ned så er jeg glad, det sucks bigtime med syge børn i denne vartme. Simon er også blevet så tynd, at det nærmest er frygteligt.

 

Jeg håber at hun snart bliver rask!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er bare ikke en okay opførsel.. :(

Jeg har forsøgt flere tilgangsmåder.. I starten sagde jeg at det da bare var fantastisk opløftende at høre sådan nogen ting..

Dernæst forsøgte keg at ignorere set.. I går eksploderede jeg, og vi har faktisk ikke talt sammen i 12 timer, han gik først sent i seng og sover endnu.

Normalt laver jeg kaffe, går med hunden og vækker ham.. Men det gør jeg bare ikke i dag...

Noget af det der går ham på, er Camilles far.

På Camilles fødselsdag var min familie og min kærestes familie tilstede. Christian aflevere Camille kl 14.. Det er ham der har lånt os grillen vi bruger.. Så jeg spørger om han vil blive og have en pølse- og han bliver! Han hilsner pænt på min kærestes familie og giver hånd osv.

Han tager afsted efter cirka 45 min..

I går skulle Camille til børnelægen og priktestes, det var allerede kl 9.. Mig of Chistian har årskort til zoo, og mit udløber her i juli. Jeg havde spurgt min kæreste om ikke han ville med, men han gad ikke. Camille er glad for dyr, så spurgte Chistian om vi skulle tage afsted efter lægen- så vi var i zoo 2 timer sammen med Camille i går..

Havde spurgt min kæreste om det var okay, og han sagde "så længe han ikke skulle med".. Men i går, sagde han så, da jeg kommenterede noget med manglende intimitet, at jeg jo "kunne få noget af min kæreste Christian"..

Så tror måske han går og gemmer på lidt jalousi, og at han har forsøgt at skjule de følelser...

Men bliver bare irriteret fordi han kunne jo have sagt noget! Åbne munden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig barn med feber.... Hun har kun fået væske siden i går middag.... Intet mad vil hun ha :boo

giv hende popcorn og is, det gør de med dehydrerede børn på hospitalet. Hvad som helst er bedre end ingenting!

 

God bedring  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er bare ikke en okay opførsel.. :(

Jeg har forsøgt flere tilgangsmåder.. I starten sagde jeg at det da bare var fantastisk opløftende at høre sådan nogen ting..

Dernæst forsøgte keg at ignorere set.. I går eksploderede jeg, og vi har faktisk ikke talt sammen i 12 timer, han gik først sent i seng og sover endnu.

Normalt laver jeg kaffe, går med hunden og vækker ham.. Men det gør jeg bare ikke i dag...

Noget af det der går ham på, er Camilles far.

På Camilles fødselsdag var min familie og min kærestes familie tilstede. Christian aflevere Camille kl 14.. Det er ham der har lånt os grillen vi bruger.. Så jeg spørger om han vil blive og have en pølse- og han bliver! Han hilsner pænt på min kærestes familie og giver hånd osv.

Han tager afsted efter cirka 45 min..

I går skulle Camille til børnelægen og priktestes, det var allerede kl 9.. Mig of Chistian har årskort til zoo, og mit udløber her i juli. Jeg havde spurgt min kæreste om ikke han ville med, men han gad ikke. Camille er glad for dyr, så spurgte Chistian om vi skulle tage afsted efter lægen- så vi var i zoo 2 timer sammen med Camille i går..

Havde spurgt min kæreste om det var okay, og han sagde "så længe han ikke skulle med".. Men i går, sagde han så, da jeg kommenterede noget med manglende intimitet, at jeg jo "kunne få noget af min kæreste Christian"..

Så tror måske han går og gemmer på lidt jalousi, og at han har forsøgt at skjule de følelser...

Men bliver bare irriteret fordi han kunne jo have sagt noget! Åbne munden...

:kram :kram

Hvor er det flot, at dig og Christian arbejder så godt sammen ellers. Fedt for Camille at kunne komme i zoo med både mor og far :respekt :respekt :respekt

(Håber din kæreste slipper sin jalousi og at I får det bedre :kiss )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot faldt ud af sengen her til morgen :( jeg var gået på toilettet og sagde til manden at han skulle holde øje, men han faldt i søvn med hånden på Elliots lår.. Så lige pludselig hørte jeg et brag og så græd han helt vildt. Pyha vi blev vist alle tre forskrækkede og manden har det så skidt. Han er glad igen (altså Elliot :lol) og bruger alle lemmer. Skal jeg kontakte lægen eller??

Storm faldt ned af sofaen for et par dage siden.. Han og Tim sad og så morgen-TV, Tim havde hånden på ham, men skulle lige række efter noget med den anden.. I det samme lægger Storm sig til siden og triller. Bum og vræl! Han blev hurtigt glad igen, men Tim var SÅ ked af det.. Heldigvis fik jeg ikke skældt ud fordi jeg halvsov, og Tim kunne ikke rigtig have gjort noget jo.. Så de fik begge kys og kram, og Tim fik at vide at det skete for alle, så hvis det ikke var sket nu, så var det sket senere.. Og det er vist det samme med Elliot! Har heller ikke indtryk af at han sidder/ligger samme sted ret længe af gangen, så gør eller siden skal det vist ske. :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot faldt ud af sengen her til morgen :( jeg var gået på toilettet og sagde til manden at han skulle holde øje, men han faldt i søvn med hånden på Elliots lår.. Så lige pludselig hørte jeg et brag og så græd han helt vildt. Pyha vi blev vist alle tre forskrækkede og manden har det så skidt. Han er glad igen (altså Elliot :lol) og bruger alle lemmer. Skal jeg kontakte lægen eller??

:kram :kram

Vega røg jo ned på vores badeværelsetgulv for nogle mdr siden, og vi ringede til lægen. Vi skulle holde øje med almen tilstand, opkast og vække hende hver anden time hele natten for at tjekke om vi kunne få kontakt (det skete lige ved aften-tandbørstning).

Det er synd for din mand (herhjemme var det også min mand, der tabte), og han rystede i flere timer efter. (Derfor måtte jeg handle hurtigt og tænke klart, så fik aldrig skældt ham ud ;) )

God bedring og kys til Elliot. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har glemt at lukke lågen ind til ænderne. Hvilket betyder at jeg nu har brugt halvanden time på at jagte ænder og gæs over hele gården.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Popcorn hjalp!

Men det er tænderne der driller! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bundstykket i bilen er i stykker og låsen ved startspærren :-(  Havde regnet med en tur til stranden, men det bliver så ikke til noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.