tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Årh! Hvorfor skal vi stadig ha sådan nogle lorte nætter, kan ungen da for pokker ikke snart lære at sove om natten  :prik  :zzz  :shooter  :gal

 

I nat har hun været vågen ca fra 1 til 4... som i hun græder, kommer over i vores seng, og ligger så og roterer som en grillkylling mens hun sparker os, klatrer op på os, lader som om hun falder i søvn og så forfra igen. Til sidst stod jeg op og skiftede en ikke særlig våd ble og gav vand og bolle. Hun var tørstig og drak en masse, og hun spiste det meste af bollen (i mørke i køkkenet mens hun kom med muntre, friske udbrud) og tilbage i sengen faldt hun i søvn efter 15 minutters tid. Det som generer mig, ud over at jeg har det som om jeg er blevet holdt vågen og sparket i hovedet, er at noget lignende sker flere gange om ugen for tiden. Hvis ikke altså hun laver den anden klassiker som er at vågne ½-1 time efter hun er blevet puttet og være piv frisk indtil midnat. Hun skal da for pokker helst sove 10-11 timer hver nat? JEG har brug for hun sover hver nat  :( ...

Kan hun være sulten?

 

Har i overvejet at prøve med natgrød lige inden putning, det måtte vi gøre i en periode med Simon.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har oplevet et par gange at bussen er kørt 10 Min før tid (kommer altid i god tid :blush )

Og jeg har begge gange stået af i Kennedy og brokket mig over det. Men de kigger bare mærkeligt på mig!

Skriv til dem på hjemmesiden i stedet. Så er de mere tvunget til at tage det seriøst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriv til dem på hjemmesiden i stedet. Så er de mere tvunget til at tage det seriøst :)

Tror du de vil gøre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du de vil gøre det?

Helt klart. Jeg ved ikke, om de stadig kører med det, men de havde på et tidspunkt en bonusordning, hvor de fik en stor sum penge til arbejdspladsen, men hvor der blev trukket 800 kr for hver eneste klage. Så der er kontant afregning ;)

Og så tænker jeg i øvrigt at når det er på skrift, så er de altid mere hængt op på det. Man kan endda bede om, at de svarer tilbage til en. Så kan man få at vide, hvad der er sket, eller hvad de gør for at rette op på det. :)

Jeg har sendt mange klager (fordi jeg er skide pernitten med når de kører for tidligt/snakker i telefon/sms'er/ryger/kører hasarderet), og også positive henvendelser med ros. Jeg har altid fået et seriøst svar tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hun være sulten?

 

Har i overvejet at prøve med natgrød lige inden putning, det måtte vi gøre i en periode med Simon.

:kram

Tak for kram alle sammen. Jamen vi har haft og afskaffet det ekstra måltid lige inden sengetid, men tror jeg vil prøve at genindføre det for tænk hvis det hjælper.

 

I øvrigt har jeg hentet sent i vug, for både jeg og kæresten har sovet - og fik beskeden at hun ikke har sovet der ovre, de har prøvet at lægge hende men hun har kun hvilet lidt. Great. Når det er sket før falder hun i søvn kl 18 og vågner dugfrisk sent på aftenen og er umulig at få til at sove i flere timer. Men nu får vi se. Jeg har i hvert fald skyndt mig at fylde mad på så hun har spist hvis  hun sku dratte omkuld om lidt.

SUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som en dum kælling.

S har fødselsdag på tirsdag, og hans mor har inviteret os på Bakken. Og så har de aftalt hen over hovedet på mig, at E skal sove, hos sin farmor fra tirsdag til onsdag, det må hun rigtig gerne, men JEG har altså ferie med MINE børn, så har aller mest lyst til at sige nej, men gør det ikke, for vil ikke gøre E ked.

Og så har de også snakket om at G skulle prøve at sove der en weekend, altså fra Lørdag til Søndag f.eks, men det har jeg sagt nej til, fordi at hun er så dårlig til at sove, svært ved at finde ro osv. Så hvis hun skal sove ude skal enten hendes mor eller far være der. (Syntes jeg)

Så begyndte S at forsvare det med at det var derfor de havde snakker om en weekend for så kunne hun jo blive hentet hjem, og det kunne jo være at hun var anderledes når hun var ude og vi ikke var der. Meget muligt, men det kan hun gøre en dag når hun selv kan ytre ønske om det, for det er ikke hendes behov at sove ude, men åbenbart hendes farmor's og far's

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noahs sommerjakke er blevet væk :(

Tror D måske har glemt den i VS sidste tirsdag, og derefter var han jo syg. Og den 1. Juli har de sendt alt deres glemmetøj til genbrug. Great!

Så kan vi lære at få skrevet navn i... Sjovt nok er det det eneste stykke overtøj han havde uden navn... Typisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay og nu tuder jeg så :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay og nu tuder jeg så :boo

:kram hvor gamle er det, de er? Det kan jo være, de kommer til at storhygge sig. Og måske har din mand også aftalt det, fordi han har behov for at være mere sammen med dig? :) Men ikke i orden at de bare har aftalt det hen over hovedet på dig! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Skal til møde i a-kassen og føler mig faktisk syg. Slet ikke syg nok til at skulle melde afbud, men syg nok til at jeg nok bare kommer til at give et rigtig dårligt indtryk. Og syg nok til at jeg hellere vil ligge på sofaen. Øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram hvor gamle er det, de er? Det kan jo være, de kommer til at storhygge sig. Og måske har din mand også aftalt det, fordi han har behov for at være mere sammen med dig? :) Men ikke i orden at de bare har aftalt det hen over hovedet på dig! :klap

E er 7 og G er 2.

Vores forhold er lige til at lukke op og skide i (sorry) tror det er fordi den store har spurgt om G ikke også snart kan sove hos farmor. E har spurgt mig flere gange, hvor jeg har sagt nej. Og jeg holder stadigvæk på at G kan få lov den dag hun selv efterspørger det.

Og han har ikke ferie sammen med os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E er 7 og G er 2.

Vores forhold er lige til at lukke op og skide i (sorry) tror det er fordi den store har spurgt om G ikke også snart kan sove hos farmor. E har spurgt mig flere gange, hvor jeg har sagt nej. Og jeg holder stadigvæk på at G kan få lov den dag hun selv efterspørger det.

Og han har ikke ferie sammen med os.

Øv hvor træls :kram :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E er 7 og G er 2.

Vores forhold er lige til at lukke op og skide i (sorry) tror det er fordi den store har spurgt om G ikke også snart kan sove hos farmor. E har spurgt mig flere gange, hvor jeg har sagt nej. Og jeg holder stadigvæk på at G kan få lov den dag hun selv efterspørger det.

Og han har ikke ferie sammen med os.

Må jeg spørge hvorfor du bliver i sådan et forhold?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liiiiidt træt af at min kæreste bare spiller computer, når vi har tusind ting vi skal nå inden fødselsdagen i morgen.. Ih!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg nået til to jeg næsten yder af irritation og raseri!!!

Først NU er han stoppet med at spille.. Han havde lovet for TO dage siden at tømme bilen som er fyldt med fyldte flyttekasser, og det ville han så gøre i dag..

Nu har han så IGEN fået er knæk i ryggen og kan næsten ikke bevæge sig.. Så nu er ALT læsset over på mig! En ting var hvis det var sket fordi han havde hjulpet.. Men er så gal over han INTET har lavet og nu bare ligger og er ynkelig! Det er skide synd for ham, for det gør da ondt...

Men jeg orker bare ikke skulle glo på ham.. Det er SÅ demotiverende at glo på en det spiller computer når man selv styrter rundt.. At han så skal ligge på sofaen nu.... Gah!!!!

Nu vil JEG så tømme bilen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvorfor du bliver i sådan et forhold?

Lige nu pga. Økonomiske årsager :)

Og fordi G ikke skal skifte til en anden vs for at være der 4 mdr og så rykke i bh. Det vil jeg ikke byde hende, hun har haft et ryk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TORDEN FLUER!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TORDEN FLUER!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 kvarter senere og Dicte sover stadig ikke til middag! Og mens vi har været på tur, har vinduespudseren været her, så hundene er gået amok og har tisset overalt i huset i ren hysteri over vinduespudseren :gal OG vinduerne er ikke engang ordentlig rene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mistet min pung :( tror den er blevet stjålet :boo jeg brugte den sidst i går i Aldi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu pga. Økonomiske årsager :)

Og fordi G ikke skal skifte til en anden vs for at være der 4 mdr og så rykke i bh. Det vil jeg ikke byde hende, hun har haft et ryk :)

:Kram

Det lyder ikke særlig holdbart. Jeg håber i finder melodien igen og hvis det ikke lader sig gøre, finder en god løsning for alle :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer seriøst at aflyse Camilles fødselsdag i morgen :(

Er så ked, stresset og sur... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme dumme tænder!! Elliot er pylret og vil ikke rigtig spise.. Kan se at den næsten er på vej igennem. Kom nu så vi kan få en lidt hyggeligere ferie :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mistet min pung :( tror den er blevet stjålet :boo jeg brugte den sidst i går i Aldi

Jeg har så fundet den. Den lå ude på badeværelset under et skab :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer seriøst at aflyse Camilles fødselsdag i morgen :(

Er så ked, stresset og sur... :(

 

 

Håber at i får en god fest! :kram

 

Jeg har så fundet den. Den lå ude på badeværelset under et skab :blush

Hvor dejligt, men kender godt panikken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.