tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Mon ikke hun foreslår det for at aflaste dig? Men søde det må jo være din beslutning, og jeg syns det er en flot en. Jeg syns bestemt du skal prøve at få en second opinion, for det lyder jo helt vanvittigt at hun ikke vil støtte dig i at amme når du gerne vil.

:kiss

Det lød desværre ikke sådan på hende. Hun ville have ham på flaske, så vi kunne måle, hvor meget han fik. Men det kan jeg jo også ved at veje ham før og efter et måltid :unsure

Hvor vil jeg kunne få en second opinion henne af? Tusind tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lød desværre ikke sådan på hende. Hun ville have ham på flaske, så vi kunne måle, hvor meget han fik. Men det kan jeg jo også ved at veje ham før og efter et måltid :unsure

Hvor vil jeg kunne få en second opinion henne af? Tusind tak for kram :)

Er I ikke tilknyttet hospitalet med ham, til kontroller? Eller hvordan? Åh det er da også svært når der sådan skal være tvivl om han trives. Normalt siger man jo at man bare skal se på om han tager på og virker tilfreds og mæt. Det ville da også være det bedste for ham at fortsætte med at få din mælk. Føler du at du har nok? At han drikker godt?

 

Havde det været problemer med amningen som sådan ville jeg sige du sku snakke med en ammerådgiver, men det her lyder mere som et spørgsmål til en sygeplejerske eller sundhedsplejerske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er I ikke tilknyttet hospitalet med ham, til kontroller? Eller hvordan? Åh det er da også svært når der sådan skal være tvivl om han trives. Normalt siger man jo at man bare skal se på om han tager på og virker tilfreds og mæt. Det ville da også være det bedste for ham at fortsætte med at få din mælk. Føler du at du har nok? At han drikker godt?

Havde det været problemer med amningen som sådan ville jeg sige du sku snakke med en ammerådgiver, men det her lyder mere som et spørgsmål til en sygeplejerske eller sundhedsplejerske

Jo, vi er tilknyttet børneafdelingen, Men de mener jo, at jeg har masser af mælk at give af :) kan malke 100 ml ud når han har taget det han skal have, hvis man kigger på vægten.

Han er jo faktisk tilpas og i trivsel med undtagelse af hans vægt :unsure og den skal selvfølgelig stige, kan bare slet ikke se hvordan :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, vi er tilknyttet børneafdelingen, Men de mener jo, at jeg har masser af mælk at give af :) kan malke 100 ml ud når han har taget det han skal have, hvis man kigger på vægten.

Han er jo faktisk tilpas og i trivsel med undtagelse af hans vægt :unsure og den skal selvfølgelig stige, kan bare slet ikke se hvordan :boo

Hvis du oplever t han trives, så er det, det der vægter.

Vores ældste søn trivedes også, men tog heller ikke på. Det var så pga. Massiv gylpen..

Nu er jeres endnu ikke så gammel. Men vores søn vejede ca 9,5 kg som 2-årig.. Og der vurderede lægen at det var trivslen der var det vigtigste.

Hvad siger din fornemmelse dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Småting så som. 6 ugers sommerferie. Og jeg keder mig allerede på anden dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du oplever t han trives, så er det, det der vægter.

Vores ældste søn trivedes også, men tog heller ikke på. Det var så pga. Massiv gylpen..

Nu er jeres endnu ikke så gammel. Men vores søn vejede ca 9,5 kg som 2-årig.. Og der vurderede lægen at det var trivslen der var det vigtigste.

Hvad siger din fornemmelse dig?

Hvis Jeg ikke kigger på vægten, så er han i mine øjne i trivsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Jeg ikke kigger på vægten, så er han i mine øjne i trivsel :)

Det tænker jeg altså er det vigtigste :kram2 Har du måske mulighed for at skifte sp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myrer i soklen og dermed i kælderen :prik :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myrer i soklen og dermed i kælderen :prik :boo

 

Adr!

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myrer i soklen og dermed i kælderen :prik :boo

Argh! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adr!

:kram2

Ja og der er MANGE! Det ser ud til de har lavet et hjem i en væg beklædt med træ inde i kælderen :( Det havde vi ikke lige regnet med at vi skulle bøvle med nu, vi har hverken tid eller råd til at ordne kælderen lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sundhedsplejerske :shooter

Har skrevet i dit tråd ang. Sp :kram Du er ikke alene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alle de små trælse ting bare fylder i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alle de små trælse ting bare fylder i dag :(

:ditto

Og så træthed og hormoner og sult vs let kvalme og underskud og regnvejr og fedter hår og bumser og sære lugte og........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her dag!!! Argh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet i dit tråd ang. Sp :kram Du er ikke alene :kram2

Tusind tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele vores køkken er fyldt med opvask, jeg giiiddder ikke, jeg er træææææt, men må vel hellere for ellers blir det sgi svært at få morgenmad i morgen :baah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage i træk på fødegangen og stadig ingen lillesøster eller rigtige veer til at hjælpe hende på vej :prik <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og der er MANGE! Det ser ud til de har lavet et hjem i en væg beklædt med træ inde i kælderen :( Det havde vi ikke lige regnet med at vi skulle bøvle med nu, vi har hverken tid eller råd til at ordne kælderen lige nu...

 

Åh, en husejers mange "glæder" :wacko

 

Kan I "nøjes" med at få nogle til at fjerne dem?

 

Håndværkere fandt et bibo i isoleringen, da de fjernede loftet på vores badeværelse - heldigvis forladt, men stadig adr. Og der er observeret mus og brumbasser omkring vores skur/værksted og der er IKKE råd til mere nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage i træk på fødegangen og stadig ingen lillesøster eller rigtige veer til at hjælpe hende på vej :prik <_< :(

Har du ikke haft vandafgang? :Unsure for så er det da lige lovligt modigt af dem, at de tør lade dig gå så længe? :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage i træk på fødegangen og stadig ingen lillesøster eller rigtige veer til at hjælpe hende på vej :prik <_< :(

 

Ej, altså!

 

:bd :bd :bd :bd :bd = vestøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, altså!

:bd :bd :bd :bd :bd = vestøv

Også herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk virkelig kan være så udspekulerede, at de gerne tager til NF-skanning selvom de ved, at det være for tidligt! Så får man jo bare en ny skanning..

Jeg magter slet ikke den indstilling!

Tænker på dem der så bliver ramt af, at folk er grådige og kan gå med blødning eller lign. Og ikke vide om de er købt eller solgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, en husejers mange "glæder" :wacko

Kan I "nøjes" med at få nogle til at fjerne dem?

Håndværkere fandt et bibo i isoleringen, da de fjernede loftet på vores badeværelse - heldigvis forladt, men stadig adr. Og der er observeret mus og brumbasser omkring vores skur/værksted og der er IKKE råd til mere nu.

S har været i Silvan og købe gift, der er blevet sprayet til den store guldmedalje og det er SORT

af døde myrer nu :( De skal have et par gange og så må S brække væggen ned, når vi har tid, så vi kan se hvor slemt det er :unsure

S fandt 8(!!!) hvepsebo i isoleringen på loftet :o Musefælder må kunne gøre det for en periode for jer, måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk virkelig kan være så udspekulerede, at de gerne tager til NF-skanning selvom de ved, at det være for tidligt! Så får man jo bare en ny skanning..

Jeg magter slet ikke den indstilling!

Tænker på dem der så bliver ramt af, at folk er grådige og kan gå med blødning eller lign. Og ikke vide om de er købt eller solgt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.