tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram sikke en møgforskrækkelse :kram

Det er virkelig grimt sådan at ligge og fange efter dem i halvt søvne :( Havde sådan en nat i sidste uge da jeg ville gøre M. Og jeg en tjeneste og lade hende sove sammen med mig i sengen,

Så jeg indgik at løfte på hende. Håber du kan hvile lidt i løbet af dagen :kiss

Prutterne skal ikke grines af ;) :P Hvis det var muligt så kunne jeg sende dig en flaskepost med duft, så ville du fortryde :puke Føj altså!

P.s. Og NEEEEEEJ.. Min næse er ikke hormonella sart, SLET IKKE ;) :whistling

Okay det med M fattede jeg intet af :D Men tak for kram :) Og jo jeg tager nok en lur, når jeg har afleveret Mar. Han har heldigvis sovet fint udover styrtet selvfølgelig. Så kl 6 imorges var der bare "mooooaaaar... HEJ!" som altid :wub :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mandens klamme prutter :puke

Og søvnløshed! <_<

God bedring LilleMi :kram2

Håber Anita FH og Myliona sover, jeg har overtaget søvnløshedsvagten ;)

Tak :) Er desværre vågnet syg op <_< Glædelig start på ferien.

Øv med prutterne ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det med M fattede jeg intet af :D Men tak for kram :) Og jo jeg tager nok en lur, når jeg har afleveret Mar. Han har heldigvis sovet fint udover styrtet selvfølgelig. Så kl 6 imorges var der bare "mooooaaaar... HEJ!" som altid :wub :zzz

Det var da også ren volapyk :blink

Jeg havde M. Til at sove ved siden af mig, i sengen, natten til tirsdag i sidste uge. Selvom tremmesengen var skubbet op ved siden af så den skærmede for den ene side og jeg selv i modsatte side, så var jeg alligevel bange for M. Skulle falde ud af sengen :oops Jeg vågnede flere gange ved, at jeg greb ud efter hende, selvom hun lå fint ved siden af mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ligget og kastet op hele natten. Det er jo også lykken, når man på femte dag på det nye arbejde må ringe og melde sig syg. :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ligget og kastet op hele natten. Det er jo også lykken, når man på femte dag på det nye arbejde må ringe og melde sig syg. :puke

Øv altså :( God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Er desværre vågnet syg op <_< Glædelig start på ferien.

Øv med prutterne ^_^

 

 

Har ligget og kastet op hele natten. Det er jo også lykken, når man på femte dag på det nye arbejde må ringe og melde sig syg. :puke

 

God bedring til jer. piger :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooork. Der VAR gået ged i mine dagpenge. :( Jeg får dem så på onsdag og det er ok, men damen i telefonen nævnte et noget mindre beløb end jeg havde forventet, og jeg kan ikke lige lure hvorfor det var lavere :unsure Men jeg må bare vente tålmodigt på at få specifikationen imorgen.

Synes det er dybt nederen med sådan en "stort-set-0-indkomst-måned" og så endda lige i sommeren, hvor man (eller i hvert fald jeg) bare har ekstra lyst til at tage ud og hygge og tage på tur og det koster jo gerne. Bah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over vi ingen toilet har på job idag :prik Så må daffe ud på parkeringspladsen og bruge den offentlige :( De er ved at pille loft ned inde i vores gang, så vi kan hverken komme til vores toilet og kopi maskine. SKønt (kan I høre ironien. Så jeg har belsuttet mig for ikke lave noget særligt idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over vi ingen toilet har på job idag :prik Så må daffe ud på parkeringspladsen og bruge den offentlige :( De er ved at pille loft ned inde i vores gang, så vi kan hverken komme til vores toilet og kopi maskine. SKønt (kan I høre ironien. Så jeg har belsuttet mig for ikke lave noget særligt idag.

Ej hvor irriterende :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama - er det ikke fordi du ikke får fuld dagpenge denne gang?

Jeg tænker dagpengeperioden går jo ikke fra D. 1 til D.1.. ? Mon det ikke er grunden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama - er det ikke fordi du ikke får fuld dagpenge denne gang?

Jeg tænker dagpengeperioden går jo ikke fra D. 1 til D.1.. ? Mon det ikke er grunden?

Jamen det har jeg taget højde for :) Men jeg har lige luret grunden, tror jeg: Når jeg kun får dp for 3 dage, så bruger jeg selvfølgelig også kun personligt skattefradrag for tre dage ;) Jeg havde lige tænkt, at jeg brugte fradrag for en måned, men det kan jeg godt se, det er nok ikke helt realistisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :( God bedring :kram2

 

 

God bedring til jer. piger :kram

 

Og som om det ikke var nok, synes min krop også lige at jeg skal udsættes for en gang menstruationstortur. Yes.  <_< Men tak, det går da fremad, så håber på at være kørende i morgen igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over det cirkus det her badeværelsesprojekt udvikler sig til! Nu skal gulvafløbet flyttes 10 cm og så har "nogen" (som i gulvmanden) "kommet til" at skære vandrøret til badekarret over :prik :O :box

 

Nogen skal gøre noget i aften, så nu kører far Filippa ud til farmor og farfar for at sove i nat, da vi ikke aner, hvornår de er færdige. Hun har værelse lige op til badeværelset og skal i hvert fald ikke lide under det ved ikke at kunne komme i seng. Så får hun en fridag hos dem i morgen.

 

Men jeg får slet ikke set hende før i morgen aften så :boo Savner hende allerede så meget, at jeg har lyst til at tude (hvem sagde hormonella? :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er småsyg. Det er efterhånden 90% sikkert, at hun ikke bare er rask, når vi er sammen med farmor og farfar <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At amme -bh'er er fuldstændig umulige at støve op i Fields....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At amme -bh'er er fuldstændig umulige at støve op i Fields....

Jeg har en dejlig (og lidt dyr) amme-bh fra Change i Fields - har du været derinde? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og de havde kun én model, som mindede svært meget om dem fra Carriwell bare til den tredobbelte pris :-( det samme gjorde sig gældende i en af de andre lingeri-butikker. Triumph derude er åbenbart lukket (havde ellers sat min lid til den butik) og Magasin har kun amme-bh'er i afdelingen på Kgs. Nytorv.

Det viste sig at Bilka (!) havde det bedste udvalg og jeg kom derfra med to ens, men i henholdsvis sort og hvid.

Havde bare sådan håbet på at finde nogle lækre nogle, når nu mælken er løbet til og jeg rent faktisk kan købe i en bh-størrelse og ikke bare S, M, uformelig... :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og de havde kun én model, som mindede svært meget om dem fra Carriwell bare til den tredobbelte pris :-( det samme gjorde sig gældende i en af de andre lingeri-butikker. Triumph derude er åbenbart lukket (havde ellers sat min lid til den butik) og Magasin har kun amme-bh'er i afdelingen på Kgs. Nytorv.

Det viste sig at Bilka (!) havde det bedste udvalg og jeg kom derfra med to ens, men i henholdsvis sort og hvid.

Havde bare sådan håbet på at finde nogle lækre nogle, når nu mælken er løbet til og jeg rent faktisk kan købe i en bh-størrelse og ikke bare S, M, uformelig... :-/

Åh hvor irriterende... Du må en tur ind til Kgs. Nytorv. Magasin er nogenlunde babyvenlig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor irriterende... Du må en tur ind til Kgs. Nytorv. Magasin er nogenlunde babyvenlig:-)

Det er jeg glad for at høre. Bare turen derind er i tankerne nok til at give mig sved på panden - mon ikke det bliver bedre når alting ikke er helt så nyt som lige nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah vågnede 23.30 og D gjorde ikke, selvom det er hans nat... Så nu er jeg lysvågen og kan ikke falde i søvn efter at have fået ham til ro og givet ham flaske.

Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand og jeg er så dårlige til at diskutere.. Og at der først falder ro på, når jeg "tager kontakt" igen..

Stædige rad...

Møgmorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sundhedsplejerske :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sundhedsplejerske :shooter

 

Hvad så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så?

Hun vil have mig til at stoppe amning og min mælke produktion. Så jeg kun må malke ud, så det er tåleligt for mig og ikke for at holde det ved lige :( og jeg vil bare amme eller som minimum give Immanuel mit eget mælk!Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun vil have mig til at stoppe amning og min mælke produktion. Så jeg kun må malke ud, så det er tåleligt for mig og ikke for at holde det ved lige :( og jeg vil bare amme eller som minimum give Immanuel mit eget mælk!Basta!

Mon ikke hun foreslår det for at aflaste dig? Men søde det må jo være din beslutning, og jeg syns det er en flot en. Jeg syns bestemt du skal prøve at få en second opinion, for det lyder jo helt vanvittigt at hun ikke vil støtte dig i at amme når du gerne vil.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.