Besvaret June 28, 2014 Mht telefonen, ka det være du har sat den til at indstille lyset efter omgivelserne?Kan man det? For så er det da nok det, der er i vejen... :unsureEdit: Sørme så! Fandt noget "automatisk lysstyrke" under indstillinger, så forhåbentlig fikser det problemet :) Og jeg har pillet simkortet ud af ipad'en, så det burde løse dét. Bare dumt at jeg ikke fandt på det noget før :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Kan man det? For så er det da nok det, der er i vejen... :unsure Edit: Sørme så! Fandt noget "automatisk lysstyrke" under indstillinger, så forhåbentlig fikser det problemet :) Og jeg har pillet simkortet ud af ipad'en, så det burde løse dét. Bare dumt at jeg ikke fandt på det noget før :rolleyes Hehe, det ka man nemlig. Det har også tit irriteret mig.! Netop det med, at der er så meget lys i skærmen.. Godt det løste sig!Håber det med iPad'en løser sig, det andet er da for træls.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Hehe, det ka man nemlig. Det har også tit irriteret mig.! Netop det med, at der er så meget lys i skærmen.. Godt det løste sig! Håber det med iPad'en løser sig, det andet er da for træls.. Med sim-kortet ude burde den vel ikke kunne gøre andet end at gå på wifi, burde den? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Med sim-kortet ude burde den vel ikke kunne gøre andet end at gå på wifi, burde den? :unsureNej, det er rigtigt! Så ka den kun gå på wifi.. Troede du mente, du havde haft det ude og i igen for at starte forfra nærmest :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Nej, det er rigtigt! Så ka den kun gå på wifi.. Troede du mente, du havde haft det ude og i igen for at starte forfra nærmest :) Nej jeg har lagt den i skammekrog, har jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Træt af at vores bil hele tiden fejler noget... Så fik vi lavet den i går.. Og i dag siger den så en NY lyd.. Udover det larmer udstødningen, så den skal nok også laves. Det er fuldstændig latterligt, så meget der har skullet laves på den - vi har haft den i 2-3 måneder! Heldigvis laver min stedfar den, så det ikke dyrt - men trælst!!! Derudover har jeg mega hovedpine! Ih! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 J tager på arbejde og min dag starter ud med en datter i et tantrum og en dreng der helst vil være klistret til mig :rolleyes Og selvsamme knægt skriger og skriger og har gjort det i en uge nu. Jeg er begyndt at tro at hovedpinen aldrig forsvinder... Vi får besøg senere og jeg skal ha' støvsuget og vasket gulve.... Åh... Suk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 J tager på arbejde og min dag starter ud med en datter i et tantrum og en dreng der helst vil være klistret til mig :rolleyes Og selvsamme knægt skriger og skriger og har gjort det i en uge nu. Jeg er begyndt at tro at hovedpinen aldrig forsvinder... Vi får besøg senere og jeg skal ha' støvsuget og vasket gulve.... Åh... Suk... :kram Aflys besøget eller ring og sig at det roder og hvis de vil komme, så er det sådan det er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Lorte kloak. Vores kloak er stoppet, som i voldsomt stoppet. Vi kan ikke vaske tøj, vaske op eller gå i bad uden at bryggerset er FULDT med vand. Vi har lige tørret vand op, endte med at tørre 45liter vand op(hældte det i 10liters spande for at hælde det ud i møddingen) Synes godt nok der er lang tid til imorgen formiddag hvor min svoger kommer og laver det(hvis han kan) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Er træt af mit barn i dag... Han gider ikke sove, han gider ikke spise og han gider ikke at lege. Han gider kun at være skidesur! Han er sgu en bytter i dag! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 FruLR: vi kan bytte - min er ligesådan i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 :kram Aflys besøget eller ring og sig at det roder og hvis de vil komme, så er det sådan det er. tak for kram :kiss Vedkommende aflyste, men jeg fik støvsuget hele lejligheden og har faktisk haft en OK dag alligevel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 FruLR: vi kan bytte - min er ligesådan i dag...Så ville det da være en kedelig byttehandel for begge parter! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Vil gerne brokke mig over, at L ligger og sover på sofaen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Jeg vil gerne råbe højt over, at min lille baby blev lagt med 39,13, og min mand vil KRAFTSTEJLEME ikke engang tale om, hvad vi stiller op i morgen, fordi han bare er deadset på, at junior bare kommer til at været opfrisk og klar til vuggestue i morgen tidlig. Og nu sidder han gudhjælpemig endda og ser sur ud, og synes tydeligvis, at jeg er åndssvag. Stands mig, inden jeg slår ham med et bræt!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Jeg vil gerne råbe højt over, at min lille baby blev lagt med 39,13, og min mand vil KRAFTSTEJLEME ikke engang tale om, hvad vi stiller op i morgen, fordi han bare er deadset på, at junior bare kommer til at været opfrisk og klar til vuggestue i morgen tidlig. Og nu sidder han gudhjælpemig endda og ser sur ud, og synes tydeligvis, at jeg er åndssvag. Stands mig, inden jeg slår ham med et bræt!!!!!! Giv ham bare et slag med brættet fra mig også :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 :kram :kram Kan sgi godt forstå dig! Giv ham bare et slag med brættet fra mig også :box Tak! Hvor er I søde:-* Jeg forstår det simpelthen ikke - han er ellers sådan en dejlig og velbegavet mand og en skøn far - og så er der så bare ind imellem sådan nogle stenede udfald på linjen, hvor jeg bare fatter HAT af, hvad der foregår i skallen på ham! :-s Og nu er det jo ikke sådan, at han risikerer at skulle misse et eller andet helt vild og helt vildt vigtig... Manden er helt almindelig fuldmægtig i staten... Og foreløbig har jeg taget broderparten af sygedagene, selvom der er noget mere pres på præstationerne på mit kontor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Tror jeg er ved at blive syg <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Kan ikke sove... Ih!! Og jeg er bare SÅ træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Mandens klamme prutter :puke Og søvnløshed! <_< God bedring LilleMi :kram2 Håber Anita FH og Myliona sover, jeg har overtaget søvnløshedsvagten ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Mandens klamme prutter :puke Og søvnløshed! <_< God bedring LilleMi :kram2 Håber Anita FH og Myliona sover, jeg har overtaget søvnløshedsvagten ;) Øv Louise :kramJeg fik ikke sovet meget. En 3 timer blev det vist til :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 :kram til jer, der er syge og søvnløse (og offer for slemme prutter :lolhit) Jeg har heller ikke fået meget søvn <_< Valdemar faldt ud af sengen først på natten (:o :() og efter det, sov jeg bare mega dårligt, fordi hver gang, jeg faldt hen, så vågnede jeg igen med et sæt og greb ud efter ham i tilfælde af, at han var på vej udover igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Øv Louise :kram Jeg fik ikke sovet meget. En 3 timer blev det vist til :( Øv :( :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 :kram til jer, der er syge og søvnløse (og offer for slemme prutter :lolhit) Jeg har heller ikke fået meget søvn <_< Valdemar faldt ud af sengen først på natten (:o :() og efter det, sov jeg bare mega dårligt, fordi hver gang, jeg faldt hen, så vågnede jeg igen med et sæt og greb ud efter ham i tilfælde af, at han var på vej udover igen :( :kram sikke en møgforskrækkelse :kram Det er virkelig grimt sådan at ligge og fange efter dem i halvt søvne :( Havde sådan en nat i sidste uge da jeg ville gøre M. Og jeg en tjeneste og lade hende sove sammen med mig i sengen, Så jeg indgik at løfte på hende. Håber du kan hvile lidt i løbet af dagen :kiss Prutterne skal ikke grines af ;) :P Hvis det var muligt så kunne jeg sende dig en flaskepost med duft, så ville du fortryde :puke Føj altså! P.s. Og NEEEEEEJ.. Min næse er ikke hormonella sart, SLET IKKE ;) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites