tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

læsser lige lidt af..

Min morfoar har KOL, og blev indlagt siste weekend pga en svær lungebtændelse, da han kommer på sygehuset kommer han direkte i respirator, og i 1 1/2 døgn ved vi ikke hvilken vej det vil gå.

Han bliver vækket søndag aften, uden problemer, den sidste uge har han så fortsat været indlagt.

Igår fik jeg så afvide at han nægter at tage noget som helst medicin, og hans tilstand forværres jo heraf.

Jeg kan slet ikke forholde mig til det, og jeg bliver total egoistisk, for hvordan kan man vælge ikke at tage sin medicin. Jeg er så ked af at han bevidst vælger, at det skal gå den forkerte vej. Min dejlige, fantastiske, beskyttede morfor, kan da ikke bare vælge at dø.

min hjerne kan simpelthen ikke forstå det, og jeg bliver så indebrændt, har virkelig lyst til at ryske ham, og råbe af ham, men det er jo ikke vejen frem.

:kram :(

KOL er noget værre skidt!

Håber du kan finde fred med din morfars beslutning.. :kram2

Del dette indlæg

:kram :(

KOL er noget værre skidt!

Håber du kan finde fred med din morfars beslutning.. :kram2

Helt enig :(

:kram Tille

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck! Hold i lænden - lige da jeg skulle ligge Theodor i sengen, så jeg tabte ham ned i sengen :( Heldigvis ikke særlig langt, men han blev forskrækket.

Fik med nød og næppe bevæget mig ud i gangen (mens Theodor græd og skreg i sengen) og råbt efter A.

Pyyh.. Ligger på sofaen i en max underlig stilling. Kan IKKE komme op..

Shit altså..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck! Hold i lænden - lige da jeg skulle ligge Theodor i sengen, så jeg tabte ham ned i sengen :( Heldigvis ikke særlig langt, men han blev forskrækket.

Fik med nød og næppe bevæget mig ud i gangen (mens Theodor græd og skreg i sengen) og råbt efter A.

Pyyh.. Ligger på sofaen i en max underlig stilling. Kan IKKE komme op..

Shit altså..

Åhh av av av.... Stakkel! og sikke da et uheldigt tidspunkt :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lede smerter i maven! Madforgiftning ???? Benjamin er også ramrb

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ventetiden hos vagtlægen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er gift med en kæmpe idiot :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er gift med en kæmpe idiot :gal

øv! Hva så da?? Midt om natten??

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork Valdemar er vågnet op med en bumse-agtig ting på kinden. Det er nok bare en bums, men jeg tænker straks forkølelsessår eller skoldkop. Jeg tror dog ikke, at det er en skoldkop. Men ih altså!

1. Jeg har en aftale idag, som jeg vil være virkelig ked af at aflyse, hvis han ikke må komme i dp.

2. Jeg har allerede dårlig samvittighed over overhovedet at overveje at sende ham i dp med noget "suspekt"

3. Det irriterer mig, at sådan en lille dum knop overhovedet kan fylde så meget i mit hoved her til morgen.

:prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork Valdemar er vågnet op med en bumse-agtig ting på kinden. Det er nok bare en bums, men jeg tænker straks forkølelsessår eller skoldkop. Jeg tror dog ikke, at det er en skoldkop. Men ih altså!

1. Jeg har en aftale idag, som jeg vil være virkelig ked af at aflyse, hvis han ikke må komme i dp.

2. Jeg har allerede dårlig samvittighed over overhovedet at overveje at sende ham i dp med noget "suspekt"

3. Det irriterer mig, at sådan en lille dum knop overhovedet kan fylde så meget i mit hoved her til morgen.

:prik

Har du mulighed for at gå derover med ham og så lade DP vurdere, om du skal tage ham med hjem igen? Ved godt, det er lidt dumt i forhold til Valdemar, hvis I skal hjem igen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fortsat hold i lænden. Var ved at besvime til morgen, da jeg prøvede at stå.

Kom kun lige på toilettet :(

Har fået en recept på morfin og en kiropraktor tid kl. 14.20. Fuck altså..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du mulighed for at gå derover med ham og så lade DP vurdere, om du skal tage ham med hjem igen? Ved godt, det er lidt dumt i forhold til Valdemar, hvis I skal hjem igen..

Det var præcis hvad jeg gjorde, og vi blev enige om, at han godt måtte være der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget da :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej, da :o

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :kram

Skriver lige i fortroligt forum...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, stakkel altså! :kram Håber at kiropraktoren kan udvirke mirakler, så du kan blive klar parat igen! :kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram, piger!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har endelig en dag uden undervisning og så bliver jeg nødt til at komme til et møde alligevel.:-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder her og tuder :boo

Skulle hente M og pakker alt sammen.

Får pakket Logan ind og går i kælderen efter barnevognen - den er der ikke.. FUCK den ligger bag i bilen..

Jeg skynder mig at skrive til J og går derefter op i lejligheden og tænker på at forsøge at pumpe dækkene i altan barnevognen op, men sekundet jeg lægger Logan fra mig, stikker han i et hyl.

Jeg er pisse stresset og forsøger at pumpe flade dæk op med en DEFEKT cykelpumpe og Logan skriger og skriger.

Der er 10 min. Til M skal hentes og jeg skal både skrive til DP og ordne barnevognen.

Jeg går i totalt spasme af stress og rødglødende råber jeg af min stakkels forsvarsløse baby, at han skal holde sin kæft :boo

Logan bliver helt forståeligt forskrækket og skriger højere op. Jeg laver en flaske til ham og forsøger igen at pumpe luft i dækkene.

Pumpen går derefter i 3 dele og jeg sidder nu på gulvet opgivende og tudbrølende.

Logan græder imellem hans sutten på flasken og J kimer mig ned for at fortælle mig at han er på vej efter M.

Og der sad jeg.. Totalt opgivende og grædende på gulvet med tårerne ned trillende ned af kinderne.

Jeg tager telefonen og får råbt "har ikke tid nu" til J i den anden ende og får skrevet at jeg ved at han er på vej.

Får sendt en SMS til DP og derefter puttede jeg Logan i barnevognen og nu sidder jeg her og læsser af.

Stadigt med tårerne ned af kinderne.

Jeg føler mig som den mest lousy'e mor i verdenen.

Jeg er så ked af det, ikke bare nu, men generelt for tiden..

For helvede hvor trænger jeg bare til et kram lige nu :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder her og tuder :boo

Skulle hente M og pakker alt sammen.

Får pakket Logan ind og går i kælderen efter barnevognen - den er der ikke.. FUCK den ligger bag i bilen..

Jeg skynder mig at skrive til J og går derefter op i lejligheden og tænker på at forsøge at pumpe dækkene i altan barnevognen op, men sekundet jeg lægger Logan fra mig, stikker han i et hyl.

Jeg er pisse stresset og forsøger at pumpe flade dæk op med en DEFEKT cykelpumpe og Logan skriger og skriger.

Der er 10 min. Til M skal hentes og jeg skal både skrive til DP og ordne barnevognen.

Jeg går i totalt spasme af stress og rødglødende råber jeg af min stakkels forsvarsløse baby, at han skal holde sin kæft :boo

Logan bliver helt forståeligt forskrækket og skriger højere op. Jeg laver en flaske til ham og forsøger igen at pumpe luft i dækkene.

Pumpen går derefter i 3 dele og jeg sidder nu på gulvet opgivende og tudbrølende.

Logan græder imellem hans sutten på flasken og J kimer mig ned for at fortælle mig at han er på vej efter M.

Og der sad jeg.. Totalt opgivende og grædende på gulvet med tårerne ned trillende ned af kinderne.

Jeg tager telefonen og får råbt "har ikke tid nu" til J i den anden ende og får skrevet at jeg ved at han er på vej.

Får sendt en SMS til DP og derefter puttede jeg Logan i barnevognen og nu sidder jeg her og læsser af.

Stadigt med tårerne ned af kinderne.

Jeg føler mig som den mest lousy'e mor i verdenen.

Jeg er så ked af det, ikke bare nu, men generelt for tiden..

For helvede hvor trænger jeg bare til et kram lige nu :boo

1000 x :kram2... Det er rædsomt når man bliver kørt så langt ud, ar man skælder sin baby ud. Man får den mest rådne samvittighed, men har en ide om at det er indbygget fra naturens side, for at man skal ønske at gøre det endnu bedre! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har så fucking mange smerter!!! ;-(

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.