tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jamen så er det jo derfor! Så kan du holde påske med endnu bedre humør og vente til på tirsdag med det forventning! (Kunne dog have været rart for dig, at vide tidligere i dag, så du ikke har tænkt på det hele dagen :p) :kram2

Haha ja, føler mig lidt dum :blush Men pyt, det endte faktisk med at blive en ret god dag alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger.

Jeg kender barnet, da Maliva har gået i legestue med ham og han er ikke det rareste barn i flokken - hvilket er helt forståeligt nu :(

Jeg regner med at snakke med min sundhedsplejerske om det efter påske, da hun vist nok skulle være den eneste i området, så hun burde kende forældrene. Jeg har skrevet til malivas DP om det. Så jeg er igang

Hvis du havde reageret så kunne du risikere at optrappe det, så det du gør nu er nok det bedste du kunne gøre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Ej hvor øv og så når du har gjort så meget ud af jeres aften :( Synes det er en virkelig flot og konstruktiv holdning, du har til det, men hånden på hjertet, så synes jeg det havde været fair, hvis han tog hende den dag. Der er jo ingen tvivl om, at du gerne vil Mie, men når man en sjælden gang ser en veninde er det da rart at kunne fokusere på hende!

Stemningen er lettet igen, vi snakkede lidt om det, jeg er jo ikke sur på Anders men på situationen, han troede jeg var sur på ham, det fik vi afklaret, jeg havde brug for at sige :numse igen og blive anerkendt på det og det blev jeg. Så vi hygger med stand up og vin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Jeg krydser for indkaldelse til samtale på tirsdag :kiss

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+ Har lige hørt at de holder ferie på jobbet i de her tre dage, så de har formodentlig ikke indkaldt nogen endnu :D

Der kan du bare se :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rejsekort... Det er godt nok det mest bøvlede system, jeg længe har set :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme... Frygter graviditet. Synes det er underligt det her med morgenkvalme. Men sidst jeg tog en test var den negativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme... Frygter graviditet. Synes det er underligt det her med morgenkvalme. Men sidst jeg tog en test var den negativ

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme... Frygter graviditet. Synes det er underligt det her med morgenkvalme. Men sidst jeg tog en test var den negativ

Det lyder ikke til at du har lyst til at være gravid, så krydser for at du ikke er det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, den eneste grund til jeg ikke vil pt er pga min uddannelse. Er mega skruk ellers! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede bare dagen i det mest fantastiske humør. Det har min lorte mand så formået at ødelægge fuldstændig. Han har bære været så dementor-agtig hele formiddagen at det til sidst lykkede ham at suge glæden ud ad mig.

Nu sidder vi så i bilen og er på vej til Vendsyssel, og der er endnu ikke blevet sagt et ord..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Visdomstænder :prik :box :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Visdomstænder :prik :box :boo

De er det rene lort sådan nogle :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er det rene lort sådan nogle :( :kram

Tak :kiss Og :kram til dig med dementor mand!

Tanden er ikke langt nok oppe til de kan rykke den ud (tror jeg), så frygter en lang og dyr operation for at få den fjernet :o kan altså godt bruge de penge på noget andet på huset eller haven eller bare på noget sjovt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Og :kram til dig med dementor mand!

Tanden er ikke langt nok oppe til de kan rykke den ud (tror jeg), så frygter en lang og dyr operation for at få den fjernet :o kan altså godt bruge de penge på noget andet på huset eller haven eller bare på noget sjovt ;)

Er det i over- eller undermund?

Har selv fået fjernet to i undermunden ved operation. Nu den ene i overmunden kommet frem. Den sidder lidt spøjst og med genrer slet ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Og :kram til dig med dementor mand!

Tanden er ikke langt nok oppe til de kan rykke den ud (tror jeg), så frygter en lang og dyr operation for at få den fjernet :o kan altså godt bruge de penge på noget andet på huset eller haven eller bare på noget sjovt ;)

Jeg har fået fjernet alle 4. De 2 øverste blev bare revet ud, men de nederste blev opereret ud, fordi der slet ikke var plads til at de kunne komme op. Det var i gymnasiet så kan faktisk ikke huske hvad jeg gav, men mener det var ca 3000 for begge tænder. Fik i øvrigt anbefalet at fjerne alle, da der ellers ville være usymmetri og det kunne gøre at man fik ondt i kæben/nakken :O Fik i øvrigt akupunktur mod smertene med succes inden jeg fik dem alle fjernet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede bare dagen i det mest fantastiske humør. Det har min lorte mand så formået at ødelægge fuldstændig. Han har bære været så dementor-agtig hele formiddagen at det til sidst lykkede ham at suge glæden ud ad mig.

Nu sidder vi så i bilen og er på vej til Vendsyssel, og der er endnu ikke blevet sagt et ord..

Håber det går bedre, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det i over- eller undermund?

Har selv fået fjernet to i undermunden ved operation. Nu den ene i overmunden kommet frem. Den sidder lidt spøjst og med genrer slet ikke..

Undermunden. Jeg har haft de to i overmunden i mange år og dem er der ingen problemer med og de behøver ikke at blive fjernet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået fjernet alle 4. De 2 øverste blev bare revet ud, men de nederste blev opereret ud, fordi der slet ikke var plads til at de kunne komme op. Det var i gymnasiet så kan faktisk ikke huske hvad jeg gav, men mener det var ca 3000 for begge tænder. Fik i øvrigt anbefalet at fjerne alle, da der ellers ville være usymmetri og det kunne gøre at man fik ondt i kæben/nakken :O Fik i øvrigt akupunktur mod smertene med succes inden jeg fik dem alle fjernet.

De to i overmunden har jeg nok haft i 8-10 år uden problemer og min tandlæge siger, at de bare er der. De er små og der er masser af plads til dem!

Jeg tror desværre heller ikke der er plads til dem i undermunden, så må nok hellere tage til tandlæge i næste uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går bedre, søde :kram2

Det gør det heldigvis.. Vi nåede at blive gode venner i bilen inden vi ankom hos min søster ved middagstid. Vi har bare haft en rigtig hyggelig dag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det heldigvis.. Vi nåede at blive gode venner i bilen inden vi ankom hos min søster ved middagstid. Vi har bare haft en rigtig hyggelig dag. :)

Dejligt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter graviditeten er jeg virkelig plaget af smerter i underlivet. Og ikke kun til mens og ægløsning men også på alle mulige andre tidspunkter. Det er simpelthen irriterende, for selvom det ikke er stærke smerter så er det generede og ødelægger total sexlysten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter graviditeten er jeg virkelig plaget af smerter i underlivet. Og ikke kun til mens og ægløsning men også på alle mulige andre tidspunkter. Det er simpelthen irriterende, for selvom det ikke er stærke smerter så er det generede og ødelægger total sexlysten.

Øv hvor træls :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skodnat :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at vi ikke kan få fat i min bonusdatters mor? End ikke i går havde hun spurgt om hvornår vi ville aflevere hende. Og vi har endda også kørt forbi og banket på, og hun var hjemme men svarede ikke...

Synes virkelig ikke at det er OK. Selvfølgelig vil vi gerne have hende, men det er da noget mærkeligt noget at vi intet høre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.