tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Der er rigeligt at rive i her :P

Så kom'bar'do ;)

Jeg har også rigeligt at lave, kan bare ikke finde ro til det. Helt latterligt at jeg har det sådan, så nervøs her er jeg ikke engang op til eksamen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At være vidne til noget forfærdeligt og ikke gøre noget ved det :(

Det lyder sørme heller ikke rart? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder da bare rigtig træls :kram :unsure Kan man ikke engang lave en slags kompromis eller noget?

Nope! Totalt egocentreret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope! Totalt egocentreret!

Belastende :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Belastende :prik

Ja mega meget! Det er i virkeligheden nok ikke så slemt, men jeg er bare træt af at vi altid skal ændre på vores planer (eller E's rutiner) for at passe ind i deres planer, som de aaaaaldig ændre på. Det er normalt ikke sådan nogle mennesker jeg ville vælge TIL i vores liv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mega meget! Det er i virkeligheden nok ikke så slemt, men jeg er bare træt af at vi altid skal ændre på vores planer (eller E's rutiner) for at passe ind i deres planer, som de aaaaaldig ændre på. Det er normalt ikke sådan nogle mennesker jeg ville vælge TIL i vores liv..

Det kan jeg godt forstå :kram2 Kan de ikke undgås? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl 16 og ingen opringning :( Det betyder jo ikke at løbet er kørt, for ingen har lovet, at de ville ringe idag. Men håbet daler alligevel lidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå :kram2 Kan de ikke undgås? :unsure

Ikke rigtigt :rolleyes I perioder, men ikke hele tiden! Jeg er næsten stoppet med at tage med, men det betyder jo bare der bliver ekstra meget kørt rundt med S og E, når jeg ikke er der til at sige stop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtigt :rolleyes I perioder, men ikke hele tiden! Jeg er næsten stoppet med at tage med, men det betyder jo bare der bliver ekstra meget kørt rundt med S og E, når jeg ikke er der til at sige stop ;)

Ja det kan jeg godt se dilemmaet i :chin: Æv hvor træls :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev kl 16 og ingen opringning :( Det betyder jo ikke at løbet er kørt, for ingen har lovet, at de ville ringe idag. Men håbet daler alligevel lidt :(

:kram :kram

Jeg krydser for indkaldelse til samtale på tirsdag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Jeg krydser for indkaldelse til samtale på tirsdag :kiss

Tak :kiss Håber det meget. Havde virkelig sat næsen op efter at blive ringet op idag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Håber det meget. Havde virkelig sat næsen op efter at blive ringet op idag :unsure

Det stinker også :( Men brug nu påsken til hygge og sæt lige det håb op på en hylde og tag det frem igen på tirsdag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sørme heller ikke rart? :unsure

Så en slå et barn og jeg var totalt lammet af situationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det stinker også :( Men brug nu påsken til hygge og sæt lige det håb op på en hylde og tag det frem igen på tirsdag :kiss

Tak for peptalk :kiss Og ja, jeg har jo ikke fået afslag endnu. Og job eller ej, så skal påsken nydes. (Og jeg har købt nye sko, det hjælper også på humøret :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så en slå et barn og jeg var totalt lammet af situationen.

Skrækkeligt! :o Hvor var det henne? Har du ikke mulighed for at melde det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så en slå et barn og jeg var totalt lammet af situationen.

Det har jeg også prøvet engang :(

Jeg var 16-17 år og gik på svømmehallens parkeringsplads, hvor der så stod en mor mellem to biler og råbte af sit barn og gav ham til sidst en lussing :O

Jeg vidste ikke bedre dengang, så jeg råbte til hende noget i stil med at hun skulle tage sig sammen, ellers ville jeg melde hende til politiet.. Og så gik jeg ellers bare videre :unsure

Når folk slår deres børn offentlige steder, så har jeg slet ikke lyst til at tænke på hvordan de børn mon bliver behandlet hjemme bag lukkede døre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så en slå et barn og jeg var totalt lammet af situationen.

Øv, hvor ubehageligt :( Var det en fremmed eller nogen du kender? 

:kram2

 

Skrækkeligt! :o Hvor var det henne? Har du ikke mulighed for at melde det? :unsure

Vi har indberetningspligt i Danmark, så man skal faktisk melde det. Det er ulovligt at slå sit barn i Danmark! (LINK)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor ubehageligt :( Var det en fremmed eller nogen du kender?

:kram2

Vi har indberetningspligt i Danmark, så man skal faktisk melde det. Det er ulovligt at slå sit barn i Danmark! (LINK)

Enig, jeg mente bare, om det var muligt, hvis man ikke anede hvem det var... :unsure Melder man det så ligesom hvis man ser en tyv, hvor man så giver signalement og sådan? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at vi ikke har fået forventnings afstemt herhjemme og nu er der mega dårlig stemning, ingen har mere skyld end den anden men jeg er bare SÅ skuffet og ked af det.

Min veninde kommer hele dagen fredag, hun vil gerne se os alle 3, men jo hovedsageligt mig. Anders vil gerne spille golf, hvilket jo på som vis er ok, men syntes jo at han skal tage sig af Mie når MIN veninde som jeg næsten aldrig ser kommer. Vi finder frem til et kompromis der hedder at Anders så spiller golf mens Mie sover. Jeg regner så med at Anders tager det som en selvfølge at han enten er hjemme ved det ene "knude punkt" frokost og putning, eller det andet at tage op og give eftermiddagsmad. Han vælger så at tage afsted hen over BEGGE :prik

Og det er ikke fordi jeg ikke vil mit barn, det vil jeg godt, det er bare SÅ sjældent jeg ser min veninde og det er sku ikke en dans på roser at være både mor og veninde på samme tid :( syntes jeg skylder hende MEGET mere end en dag ved køkkenbordet mens Mie får mad :(

Jeg har spurgt om han ikke kan rykke det og forklaret hvorfor og hvordan jeg har det. Men han HAR jo også lavet aftaler med de andre, og de kan kun i det tidsrum. Jeg vil heller ikke være en sur kælling der skruer bissen på og forlanger noget uretfærdigt, vi er jo "bare" gået forbi hinanden.

Syntes bare situationen er :numse har bare lyst til at droppe hyggen og gå i seng og sove skuffelsen væk! Er ikke ligefrem "in the mood" til noget som helst alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, jeg mente bare, om det var muligt, hvis man ikke anede hvem det var... :unsure Melder man det så ligesom hvis man ser en tyv, hvor man så giver signalement og sådan? :unsure

Det har jeg faktisk tit tænkt på. Jeg ved at ALLE indberetninger om vold og seksuelle overgreb skal drøftes med politiet. Men jeg tror indberetningen skal sendes til de sociale myndigheder :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for peptalk :kiss Og ja, jeg har jo ikke fået afslag endnu. Og job eller ej, så skal påsken nydes. (Og jeg har købt nye sko, det hjælper også på humøret :whistling )

+ Har lige hørt at de holder ferie på jobbet i de her tre dage, så de har formodentlig ikke indkaldt nogen endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så tosset! Det er åbenbart rigtig svært, at overholde tiderne for håndværkerarbejde, så en eller anden idiot syntes da lige, at nu er den rigtige tid, at borer i! Resultat en skrækslagende Johan, nu ikke kan puttes....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at vi ikke har fået forventnings afstemt herhjemme og nu er der mega dårlig stemning, ingen har mere skyld end den anden men jeg er bare SÅ skuffet og ked af det.

Min veninde kommer hele dagen fredag, hun vil gerne se os alle 3, men jo hovedsageligt mig. Anders vil gerne spille golf, hvilket jo på som vis er ok, men syntes jo at han skal tage sig af Mie når MIN veninde som jeg næsten aldrig ser kommer. Vi finder frem til et kompromis der hedder at Anders så spiller golf mens Mie sover. Jeg regner så med at Anders tager det som en selvfølge at han enten er hjemme ved det ene "knude punkt" frokost og putning, eller det andet at tage op og give eftermiddagsmad. Han vælger så at tage afsted hen over BEGGE :prik

Og det er ikke fordi jeg ikke vil mit barn, det vil jeg godt, det er bare SÅ sjældent jeg ser min veninde og det er sku ikke en dans på roser at være både mor og veninde på samme tid :( syntes jeg skylder hende MEGET mere end en dag ved køkkenbordet mens Mie får mad :(

Jeg har spurgt om han ikke kan rykke det og forklaret hvorfor og hvordan jeg har det. Men han HAR jo også lavet aftaler med de andre, og de kan kun i det tidsrum. Jeg vil heller ikke være en sur kælling der skruer bissen på og forlanger noget uretfærdigt, vi er jo "bare" gået forbi hinanden.

Syntes bare situationen er :numse har bare lyst til at droppe hyggen og gå i seng og sove skuffelsen væk! Er ikke ligefrem "in the mood" til noget som helst alligevel.

:kram Ej hvor øv og så når du har gjort så meget ud af jeres aften :( Synes det er en virkelig flot og konstruktiv holdning, du har til det, men hånden på hjertet, så synes jeg det havde været fair, hvis han tog hende den dag. Der er jo ingen tvivl om, at du gerne vil Mie, men når man en sjælden gang ser en veninde er det da rart at kunne fokusere på hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.

Jeg kender barnet, da Maliva har gået i legestue med ham og han er ikke det rareste barn i flokken - hvilket er helt forståeligt nu :(

Jeg regner med at snakke med min sundhedsplejerske om det efter påske, da hun vist nok skulle være den eneste i området, så hun burde kende forældrene. Jeg har skrevet til malivas DP om det. Så jeg er igang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+ Har lige hørt at de holder ferie på jobbet i de her tre dage, så de har formodentlig ikke indkaldt nogen endnu :D

Jamen så er det jo derfor! Så kan du holde påske med endnu bedre humør og vente til på tirsdag med det forventning! (Kunne dog have været rart for dig, at vide tidligere i dag, så du ikke har tænkt på det hele dagen :p) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.