tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ej, hvad er der galt med tøjet? Det lyder da helt hold i hovedet at skulle bytte det hele :kram2

Det ville nok være lettere, at remse op hvad der ikke er galt med tøjet (alt er galt med det tøj, så jeg tror faktisk ikke jeg ville kunne nævne en eneste ting) :P faderen her i huset er ekstremt kritisk mht. hvilket tøj hans datter har på :rolleyes

Vi kunne sagtens beholde tøjet, for jeg synes jo det er så fiiiiiint, men jeg ved bare, at hver gang hun har det på, så vil farmand kritisere det, og det gider jeg bare ikke høre på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil godt brokke mig over at være gift med en tåbe! Men på den anden side, uden ægteskab og William så var jeg sku skredet.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville nok være lettere, at remse op hvad der ikke er galt med tøjet (alt er galt med det tøj, så jeg tror faktisk ikke jeg ville kunne nævne en eneste ting) :P faderen her i huset er ekstremt kritisk mht. hvilket tøj hans datter har på :rolleyes

Vi kunne sagtens beholde tøjet, for jeg synes jo det er så fiiiiiint, men jeg ved bare, at hver gang hun har det på, så vil farmand kritisere det, og det gider jeg bare ikke høre på :unsure

Ej, what?! :blink Hvorfor er det lige, at det så ikke er ham der køber det?! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at være gift med en tåbe! Men på den anden side, uden ægteskab og William så var jeg sku skredet.

Det lyder altså ikke godt, søde :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, what?! :blink Hvorfor er det lige, at det så ikke er ham der køber det?! :prik

Det tænker jeg sgu også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at være gift med en tåbe! Men på den anden side, uden ægteskab og William så var jeg sku skredet.

Æv æv æv...

Nu stikker jeg næsen ret langt frem, men... Jeg synes ret ofte, du har indlæg, hvor er du ret træt af ham... Er du sikker på, at det planlagte barn nr. to er en god ide lige nu...?

Knus og håb om at han lige om lidt gør noget, så du lyser af lykke over at være gift med lige ham :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at være gift med en tåbe! Men på den anden side, uden ægteskab og William så var jeg sku skredet.

:kram Det lyder da som en træls klemme at være i :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nerve i klemme.... Super!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at være gift med en tåbe! Men på den anden side, uden ægteskab og William så var jeg sku skredet.

Søde :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at være gift med en tåbe! Men på den anden side, uden ægteskab og William så var jeg sku skredet.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at være gift med en tåbe! Men på den anden side, uden ægteskab og William så var jeg sku skredet.

 

:kram :kram :kram Lyder ikke godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over manglende overskud til, at opdatere min mortråd  :rolleyes Har ellers så meget at fortælle :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme og luft i dunken :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram alle sammen! Jamen han er en torsk, det er han altså. Men han er også sød, vidunderlig, overbærende osv osv. I går kom han og sagde undskyld og krammede og sådan, så vi er ok igen.

J har stadig ikke fundet helt ind i rollen som far, eller han har ikke fundet ud af at forholdet mellem os på nogle punkter er ændret. Jeg har brug for nogle andre ting fra ham nu.

Problemet er at han ligesom er fortsat i samme stil. Og så er han meget "hvad du siger er rigtigt, så hvorfor skulle jeg selv tænke, jeg venter bare på svaret fra dig". Hvilket betyder at jeg går alene med tanker/bekymringer/beslutninger - MEN så bliver jeg altså idiot når manden så kritiserer mine valg (som altid er noget jeg grubler over i flere uger).

Torsk eller ej, så er han jo min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ryster, har hjertebanken og har ondt i maven <_<

Enten er det nerver (Ring nu og inviter mig til jobsamtale for pokker!) eller også kan jeg virkelig ikke tåle kaffe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ryster, har hjertebanken og har ondt i maven <_<

Enten er det nerver (Ring nu og inviter mig til jobsamtale for pokker!) eller også kan jeg virkelig ikke tåle kaffe :rolleyes

Jeg krydser alt hvad der er muligt, når man er alene med tumling ;) Er du sikker på de ringer rundt idag?

Tænker bare, hvis de har fået mange ansøgninger, er det måske ikke sikkert de kan nå at gennemgå dem idag? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad der er muligt, når man er alene med tumling ;) Er du sikker på de ringer rundt idag?

Tænker bare, hvis de har fået mange ansøgninger, er det måske ikke sikkert de kan nå at gennemgå dem idag? :unsure

Tak :kiss

Og nej det er ikke engang sikkert, men jeg kan ikke rigtig holde alternativet ud :rolleyes Såvidt jeg ved, holder de lukket i helligdagene, så hvis det ikke er idag, så er det tidligst tirsdag. + jeg fik mail om, at de ville kontakte en umiddelbart efter ansøgningsfristen var udløbet (hvilket den blev igår). Men ja, jeg ved jo ikke, hvor mange ansøgninger de har fået, eller hvor lang tid de bruger på dem, eller om de evt har kigget på dem løbende mens de har fået dem :unsure

Jeg ved godt, at de har skullet være MEGET hurtige, hvis de havde ringet allerede nu, men jeg kan ikke slippe tanken om, at det er "fra nu af og frem" at de kan ringe.

Men jeg tror også, at det der kaffe spiller ind :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Og nej det er ikke engang sikkert, men jeg kan ikke rigtig holde alternativet ud :rolleyes Såvidt jeg ved, holder de lukket i helligdagene, så hvis det ikke er idag, så er det tidligst tirsdag. + jeg fik mail om, at de ville kontakte en umiddelbart efter ansøgningsfristen var udløbet (hvilket den blev igår). Men ja, jeg ved jo ikke, hvor mange ansøgninger de har fået, eller hvor lang tid de bruger på dem, eller om de evt har kigget på dem løbende mens de har fået dem :unsure

Jeg ved godt, at de har skullet være MEGET hurtige, hvis de havde ringet allerede nu, men jeg kan ikke slippe tanken om, at det er "fra nu af og frem" at de kan ringe.

Men jeg tror også, at det der kaffe spiller ind :rolleyes

Det lyder jo til de regner med det bliver idag :yay De har da sikkert også kigget igennem løbende :)

Og ja, hvis du ikke er vant til kaffe, så er det også et godt bud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo til de regner med det bliver idag :yay De har da sikkert også kigget igennem løbende :)

Og ja, hvis du ikke er vant til kaffe, så er det også et godt bud ;)

Det er mit livs første kop ;) Og jeg drikker ikke længere cola og min te er koffeinfri. Så jeg tror min krop er i vild alarm over hvad det er for noget speed, den har fået :lolhit

Men ja, jeg tænker altså også, at idag er oplagt. Og nu er halvdelen af den typiske arbejdsdag sådan et sted næææææææsten gået, så jeg bilder mig ind at halvdelen af ventetiden er overstået :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At apoteket har trukket for mange penge og jeg først opdager det, da jeg ser bonen herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at nogle mennesker tror at alting handler om dem og aldrig tager hensyn til nogen som helst andre, heller ikke børn (på 1,5 år, som jo altså ikke baaare lige kan passe ind i de andres plan, når den er for hensynsløse voksne)! Jeg er træt af de mennesker og kan desværre ikke helt vælge dem fra :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at nogle mennesker tror at alting handler om dem og aldrig tager hensyn til nogen som helst andre, heller ikke børn (på 1,5 år, som jo altså ikke baaare lige kan passe ind i de andres plan, når den er for hensynsløse voksne)! Jeg er træt af de mennesker og kan desværre ikke helt vælge dem fra :(

Øv, det lyder da bare rigtig træls :kram :unsure Kan man ikke engang lave en slags kompromis eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rastløshed :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rastløshed :shooter

Der er rigeligt at rive i her :P

Så kom'bar'do ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være vidne til noget forfærdeligt og ikke gøre noget ved det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.