Besvaret February 17, 2014 Det er netop derfor vi valgte Dp fra denne gang. Vi var nemlig igennem det samme med vores store pige, og det er bare så irriterende. :kram2 Ja, det er lige før vi også kunne have undværet :D Men jeg skulle jo egentlig helst have lavet noget <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Det er træls! Håber hun er hurtigt rask :kiss Tak det håber jeg også. Tror faktisk også, at Mar savner hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Begravelse Danmarks nye reklame.. Sidder nu her med tårerne trillende ned ad kinden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 snot og hovedpine. Er glad for at jeg tog en dag hjemme under dynen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 40 i feber på 4. Døgn..... Jeg KAN snart ikke mere :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 40 i feber på 4. Døgn..... Jeg KAN snart ikke mere :boo 1000x :kram - god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 1000x :kram - god bedring Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Har du været ved lægen og blive tjekket? :kram God bedring! Tak :kiss Ja jeg var afsted i formiddags, og nu er jeg på penicillin for bihulebetændelse.... Håber virkelig at det snart virker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Tak :kiss Ja jeg var afsted i formiddags, og nu er jeg på penicillin for bihulebetændelse.... Håber virkelig at det snart virker! :kram2 og :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Tak :kiss Ja jeg var afsted i formiddags, og nu er jeg på penicillin for bihulebetændelse.... Håber virkelig at det snart virker! Rigtig god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At jeg har fundet en villalejlighed, som vi gerne vil have, men at jeg først er færdiguddannet om 1 år og 3 mdr., så vi kan sikkert ikke låne nok <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At jeg har fundet en villalejlighed, som vi gerne vil have, men at jeg først er færdiguddannet om 1 år og 3 mdr., så vi kan sikkert ikke låne nok <_< Snak med banken inden I giver op! Vi kunne låne en del mere end vi troede, da vi købte lejlighed i 2008, selvom jeg havde 1 år og 2 mdr tilbage. Vi havde lån med afdragsfrihed i den tid.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Snak med banken inden I giver op! Vi kunne låne en del mere end vi troede, da vi købte lejlighed i 2008, selvom jeg havde 1 år og 2 mdr tilbage. Vi havde lån med afdragsfrihed i den tid.. Ja men det var også i 2008. Det var andre tider. Vi ville sagtens have råd til et afdragsfrit lån, men nu til dags vil de have at man skal have råd til at betale afdrag - også selvom man har afdragsfrit lån. Men vi prøver nu alligevel at ringe til banken i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Ja men det var også i 2008. Det var andre tider. Vi ville sagtens have råd til et afdragsfrit lån, men nu til dags vil de have at man skal have råd til at betale afdrag - også selvom man har afdragsfrit lån. Men vi prøver nu alligevel at ringe til banken i morgen ;) Ja helt sikkert noget andet, men det var da midt i finanskrisen. De kiggede bestemt også på at vi skulle have råd til at betale med afdrag, men så ville vi have siddet noget stramt, uden afdrag gik det fint i de knap 2 år.. Det kommer nok også an på banken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Ja helt sikkert noget andet, men det var da midt i finanskrisen. De kiggede bestemt også på at vi skulle have råd til at betale med afdrag, men så ville vi have siddet noget stramt, uden afdrag gik det fint i de knap 2 år.. Det kommer nok også an på banken :) Ja, men du har ret i at vi ikke skal give op på forhånd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 40 i feber på 4. Døgn..... Jeg KAN snart ikke mere :booGod bedring. Det er bestemt ikke sjovt. Håber snart penicillinen virker. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At jeg har fundet en villalejlighed, som vi gerne vil have, men at jeg først er færdiguddannet om 1 år og 3 mdr., så vi kan sikkert ikke låne nok <_<Spændende men det er da ikke så længe siden i sidst flyttede? Men det er altid svært ikke at kigge efter drømmen ;) håber banken er samarbejds villige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Tak :kiss Ja jeg var afsted i formiddags, og nu er jeg på penicillin for bihulebetændelse.... Håber virkelig at det snart virker! God bedring :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At jeg åbenbart skrev mit glade indlæg i hvad-gør-dig-glad-tråden for tidligt :( Kort efter sejlede badeværelsegulvet på 1. sal så meget, at der dryppede vand ned 21 (!!!) steder i stuen = vådt gulv, våde stole, måske ødelagte billeder og kaos midt i spisetid med en Filippa, der blev ked over mors og fars styrten rundt :boo Frygter virkelig vi har købt katten i sækken lige nu :huug :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At jeg åbenbart skrev mit glade indlæg i hvad-gør-dig-glad-tråden for tidligt :( Kort efter sejlede badeværelsegulvet på 1. sal så meget, at der dryppede vand ned 21 (!!!) steder i stuen = vådt gulv, våde stole, måske ødelagte billeder og kaos midt i spisetid med en Filippa, der blev ked over mors og fars styrten rundt :boo Frygter virkelig vi har købt katten i sækken lige nu :huug :( :numse kan godt forstå du er frygter det. :kram Håber I hurtig kan få nogen til at se på det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Spændende men det er da ikke så længe siden i sidst flyttede? Men det er altid svært ikke at kigge efter drømmen ;) håber banken er samarbejds villige. Du har helt ret ;) Vi er næsten lige flyttet ned i stuen i samme ejendom, som vi boede i før. Men nu dukkede der bare pludselig en rigtig god mulighed op, et godt sted til en god pris og med plads til en kommende lillebrøster :blush Og det er nemlig svært ikke at kigge. Jeg kigger altid lidt ^_^ Da vi flyttede herned havde vi et håb om at kunne købe nabolejligheden og slå dem sammen til en dobbeltlejlighed med 5 værelser, men naboen vil bare ikke flytte <_< De SKAL udregne det ud fra et fastforrentet lån med afdrag nu i følge finanstilsynet. Men det kan jo være at hvis I er gode stabile kunder, og du er på vej ind i en branche med gode jobmuligheder, at de vil se stort på rådighedsbeløbet i et par år :) Held og lykke, ihvertfald :) :kram :kram Ej det var da også ubehageligt! Håber virkelig at I finder ud af hvad der er sket og det ikke er noget større :kram Ja, det er nemlig også sådan jeg har forstået det. Jeg synes bestemt at vi er gode og stabile kunder ;) Vi har ingen gæld og altid en god sjat penge på kontoen. Jeg er en sparsommelig type ;) Der så lige har brugt 26.000 kr. på en rejse til Thailand :whistling Men ellers bruger jeg ikke ret mange penge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At jeg åbenbart skrev mit glade indlæg i hvad-gør-dig-glad-tråden for tidligt :( Kort efter sejlede badeværelsegulvet på 1. sal så meget, at der dryppede vand ned 21 (!!!) steder i stuen = vådt gulv, våde stole, måske ødelagte billeder og kaos midt i spisetid med en Filippa, der blev ked over mors og fars styrten rundt :boo Frygter virkelig vi har købt katten i sækken lige nu :huug :( Ej, det kan da ikke være rigtigt. I skal da klage til sælger hurtigst muligt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At jeg åbenbart skrev mit glade indlæg i hvad-gør-dig-glad-tråden for tidligt :( Kort efter sejlede badeværelsegulvet på 1. sal så meget, at der dryppede vand ned 21 (!!!) steder i stuen = vådt gulv, våde stole, måske ødelagte billeder og kaos midt i spisetid med en Filippa, der blev ked over mors og fars styrten rundt :boo Frygter virkelig vi har købt katten i sækken lige nu :huug :( Det er ikke i orden?! Uanset om I så tømte det Røde hav ud på badeværelsesgulvet, så må det ikke løbe ned i stuen! Jeg ville straks kontakte sælger og/eller forsikringsselskab. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Tak :kiss Ja jeg var afsted i formiddags, og nu er jeg på penicillin for bihulebetændelse.... Håber virkelig at det snart virker! Puh ha - håber du snart er oven på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites