tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Åh nej hvad nu? :kram2

Ikke noget specielt. Står i fortroligt

Del dette indlæg

:kram

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dumme drømme. Tænk at man kan blive så flov over sig selv i drømme... så glem det dog  :wacko og drøm noget lækkert (tak!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At folk har meget meget lidt travl på ens vejne 4 uger er jo laaaaaaaang tid til termin, GU DET :numse - jeg kan faktisk føde i dag og vi har ingen seng til den lille ("der er jo masser af tid" - øh nej jeg skal have en ny madras i og den skal sikkert vaskes inden min lille bitte nye baby skal i den + vi skal omrokere hele soveværelset for at få plads) og heller ingen sengerand eller slange ("jeg regner med at du går over tid ha ha ha" ih du er sjov :angry )

Gider bare heller ikke fortsætte med at rykke folk!!! Det er jo ikke livsnødvendigheder men ting der stresser at jeg ikke har på plads!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg være sådan en kæmpe idiot i mine drømme  :boo jeg har svært ved at holde op med at føle mig som et fjols i dag... og det var bare endnu en åndssvag drøm

Del dette indlæg

Annonce ♥

At folk har meget meget lidt travl på ens vejne 4 uger er jo laaaaaaaang tid til termin, GU DET :numse - jeg kan faktisk føde i dag og vi har ingen seng til den lille ("der er jo masser af tid" - øh nej jeg skal have en ny madras i og den skal sikkert vaskes inden min lille bitte nye baby skal i den + vi skal omrokere hele soveværelset for at få plads) og heller ingen sengerand eller slange ("jeg regner med at du går over tid ha ha ha" ih du er sjov :angry )

Gider bare heller ikke fortsætte med at rykke folk!!! Det er jo ikke livsnødvendigheder men ting der stresser at jeg ikke har på plads!

Alt dette er meget let at sige/tænker/mene når man ikke er i dine sko. Det nytter jo ikke når du føler noget andet! Håber du kan trænge igennem med dit behov for at få styr på det nødvendige, du har virkelig ikke brug for mere der kan stresse dig lige nu. Kæmpe kram og håb om lys forude på alle fronter :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg ville også stresse helt vildt over den slags :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

At sådan en 1,5 times lang køretur om morgenen for at aflevere børn ikke gør noget godt for mine hofter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg være sådan en kæmpe idiot i mine drømme :boo jeg har svært ved at holde op med at føle mig som et fjols i dag... og det var bare endnu en åndssvag drøm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg være sådan en kæmpe idiot i mine drømme :boo jeg har svært ved at holde op med at føle mig som et fjols i dag... og det var bare endnu en åndssvag drøm

Øv, det lyder som en træls drøm :( Jeg håber du kan få rystet den af dig, og få en god dag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det nogen, der 'sidder' på bemeldte seng, der er så laid back på dine vegne? Jeg har også haft behov for at have det basale på plads (her var det så primært at finde liften frem, for den skal bare stå i et stativ den første tid).

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Rasmus skal arbejde idag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jesus mand... Nogle gange overvejer jeg om medarbejderne på mit lokale posthus mon kan finde ud af at tage sko på selv. Idag er jeg temmelig sikker i min sag :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, det lyder som en træls drøm :( Jeg håber du kan få rystet den af dig, og få en god dag :kram2

Tak søde piger. Prøver at holde mig positiv i dag og håber det smitter af på drømmene.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja kan du ik ringe til mig? Jeg skriver lige nummer i pb

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min hormonspiral faldt ud i går aftes - øv!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hader dårlig service! Bestilte en madras i stof2000, som skulle hentes efter torsdag. Min mor skulle komme søndag for at sy betræk til den, men da jeg tager i butikken lørdag for at hente den, har de ikke modtaget den. Ingen undskyldninger eller andet. I dag har jeg så fået en SMS om, at de har fundet den, så nu kan jeg bare hente den. Super! Jeg tager da bare lige barnevognen i s-toget og henter en 140x200 stor madras, som jeg så bruger uden betræk. :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får lige samlet svar - tak for :kram og forståelse.

Sengen er en arve seng som stod hos mandens onkel. Nu tror jeg dog den står hos bedstefar.

De er nok lidt den "gammeldags type" i ved dem hvor børneværelset ikke måtte gøres klar før baby kom osv.

Men sengen er tudsegammel og kræver altså lige lidt rengøring og en ny madras som skal skæres til da sengen ikke har standard mål. (Jeg har en junior madras der bare skal skæres til).

Derudover skal vi lige finde ud af hvordan vi møblerer soveværelset, for der er ikke meget plads til skrumlet.

Det er ikke meget, men det er da et eftermiddags projekt som nok er bedre at gøre FØR baby. Ellers må jeg SOSe min mor til sengen.

Sengeranden - ja! Min veninde ville gerne sy den mod en lille skilling, hvilket er :super den koster nok omkring 400kr i alt præcis som en ny i butikkerne, men så er den præcis som jeg vil have den.

Men hun er ikke engang gået i gang endnu :( og da jeg skrev og spurgte svarede hun "jeg regner med du går over tid så jeg har masser af tid".

Selvom jeg høfligt svarede at det jo ikke var sikkert, så skete der ikke mere ved det!

Argh men altså!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hader dårlig service! Bestilte en madras i stof2000, som skulle hentes efter torsdag. Min mor skulle komme søndag for at sy betræk til den, men da jeg tager i butikken lørdag for at hente den, har de ikke modtaget den. Ingen undskyldninger eller andet. I dag har jeg så fået en SMS om, at de har fundet den, så nu kan jeg bare hente den. Super! Jeg tager da bare lige barnevognen i s-toget og henter en 140x200 stor madras, som jeg så bruger uden betræk. :klap

Og det kan så åbenbart betale sig at brokke sig på trustpilot, for jeg modtog et opkald med en undskyldning, og madrassen bliver nu leveret hjem til os :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Jeg overvejer faktisk kraftigt at enten hente seng, lidt, autostol osv hjem fra min far her nu-agtigt - evt bede ham fylde bilen når han kommer på lørdag, så det er i huset! Og jeg har altså 11 uger til termin!

Det kribler i mig og jeg er kun 17+3. Men efter nytår, så kommer tingene hjem :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får lige samlet svar - tak for :kram og forståelse.

Sengen er en arve seng som stod hos mandens onkel. Nu tror jeg dog den står hos bedstefar.

De er nok lidt den "gammeldags type" i ved dem hvor børneværelset ikke måtte gøres klar før baby kom osv.

Men sengen er tudsegammel og kræver altså lige lidt rengøring og en ny madras som skal skæres til da sengen ikke har standard mål. (Jeg har en junior madras der bare skal skæres til).

Derudover skal vi lige finde ud af hvordan vi møblerer soveværelset, for der er ikke meget plads til skrumlet.

Det er ikke meget, men det er da et eftermiddags projekt som nok er bedre at gøre FØR baby. Ellers må jeg SOSe min mor til sengen.

Sengeranden - ja! Min veninde ville gerne sy den mod en lille skilling, hvilket er :super den koster nok omkring 400kr i alt præcis som en ny i butikkerne, men så er den præcis som jeg vil have den.

Men hun er ikke engang gået i gang endnu :( og da jeg skrev og spurgte svarede hun "jeg regner med du går over tid så jeg har masser af tid".

Selvom jeg høfligt svarede at det jo ikke var sikkert, så skete der ikke mere ved det!

Argh men altså!!!

Jeg ville banke i bordet og spille kortet med din tilstand. Altså sige at der faktisk er ret stor sandsynlighed for at du føder før tid osv. Hvis du så går over tid, så kan man jo bare undskylde med at hun har det godt derinde.

Jeg ville have det så skidt, hvis det var mig der skulle sy noget for en anden, som jeg vidste var tæt på termin. Det ville jeg prioritere meget højt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville banke i bordet og spille kortet med din tilstand. Altså sige at der faktisk er ret stor sandsynlighed for at du føder før tid osv. Hvis du så går over tid, så kan man jo bare undskylde med at hun har det godt derinde.

Jeg ville have det så skidt, hvis det var mig der skulle sy noget for en anden, som jeg vidste var tæt på termin. Det ville jeg prioritere meget højt.

Ved svigerfar lader jeg goodwill fra 10.000 andre ting komme ham til gode. Det irriterer "bare" og hun KAN jo sove i lift på 2 stole, til sengen er klar. Jeg ved jo også at de får 2 dage inden jeg er hjemme :p så indrager lige min mor.

Sengerand og slange er bare :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

En eller anden skyd mig.

Roskildesyge stinker

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pladsanvisningen, der bare er fuldstændig uvillig til at samarbejde - man skulle tro, da var ude på at slå dagplejen ihjel :( <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pladsanvisningen, der bare er fuldstændig uvillig til at samarbejde - man skulle tro, da var ude på at slå dagplejen ihjel :( <_<

I vores kommune får vi intet ud af at ringe til pladsanvisningen. Men en masse ud af at ringe til dagplejelederen. Der er ingen ledige pladser pr. 1/5, så vi fik lov til at booke ved en af den der har pr. 1/6 og nu har hun også accepteret at Julius skal være 5. Barn i maj måned. Så hurra for dagplejelederen og verdens rareste Dagplejepædagog der har gået styr på det allerede nu :yay

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.