Besvaret September 28, 2015 At strikke forkert og først opdage det fire pinde senere :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg har opgivet. Jeg er kommet dertil, hvor jeg ikke gider kampene mere. Jeg gør de praktiske ting selv, bruger kun af mine lommepenge og lader alle andre konti være, stopper med at forvente noget, og planlægger som om jeg var alene = igen gnidninger. Jeg vil muligvis blive frustreret, men det må jeg så lukke ud herinde, for jeg gider simpelthen ikke diskutere og blive ked af det mere. Der nåede jeg også til, tilsidst. Jeg valgte så også at tage det sidste skridt, og blev alene mor. :kram2 :kiss Men ingen andre end dig kan bestemme hvad det rigtige er for dig. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 A han forstod det først da jeg selv var så langt ude at jeg kiggede på lejligheder, skilsmisse og læste om at være alene mor - der fik jeg det sagt med så meget ro og afklarethed at han fattede jeg mente det. Og jeg var klar til at give op, men gav ham og os en sidste chance. Og heldigvis vendte det. Det er bare ikke der, jeg er. Jeg har ikke lyst til at gå fra ham overhovedet, så det ville være lidt en løgn at bruge det argument. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Hvor er det bare alt andet end fedt, når man har alt for meget i feber og så opdager at strømmen til grisefolden er gået, så de er ved at grave sig ud under hegnet. Fik jeg sagt jeg også er alene hjemme indtil fredag? Lort lort lortedyr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Der nåede jeg også til, tilsidst. Jeg valgte så også at tage det sidste skridt, og blev alene mor. :kram2 :kiss Men ingen andre end dig kan bestemme hvad det rigtige er for dig. :kram Det eneste rigtige er at blive sammen. Vi er gift og for mig er det absolut ikke en mulighed at blive skilt. Firkantet for nogen, men vi har lovet hinanden til døden, så sådan bliver det, medmindre han begynder at slå mig eller bolle udenom ;) Vi skal vist bare finde hinanden igen på rigtig mange planer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Det eneste rigtige er at blive sammen. Vi er gift og for mig er det absolut ikke en mulighed at blive skilt. Firkantet for nogen, men vi har lovet hinanden til døden, så sådan bliver det, medmindre han begynder at slå mig eller bolle udenom ;) Vi skal vist bare finde hinanden igen på rigtig mange planer. Men så må det også være i hans interesse at I begge er glade i forholdet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Vi har prøvet med skriftlige aftaler, ugentlige par-snakke osv, men det hjælper intet. Som skrevet til Alura, har keg givet op. Pis altså! Jeg har ingen gode råd, men du får lige :kram :kiss :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Men så må det også være i hans interesse at I begge er glade i forholdet? Jeg tror ikke, han synes, det er slemt. For ham er det lidt hårdt, men ikke problematisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Pis altså! Jeg har ingen gode råd, men du får lige :kram :kiss :kram Tak, søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Det eneste rigtige er at blive sammen. Vi er gift og for mig er det absolut ikke en mulighed at blive skilt. Firkantet for nogen, men vi har lovet hinanden til døden, så sådan bliver det, medmindre han begynder at slå mig eller bolle udenom ;) Vi skal vist bare finde hinanden igen på rigtig mange planer. Jamen så et det jo det du skal. :) Har du fortalt ham at du lige nu tænker og føler at det ville være nemmere bare at være dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg vil altså også sende dig et kram :kram2 Jeg var også der (vidst omkring samme tidspunkt i Ws liv) hvor jeg synes at det eneste jeg fik ud af J, var hans klamme strømper og underbukser at vaske = mere arbejde! Og så ville jeg sku hellere være fri! Jeg kan faktisk ikke huske hvad der gjorde at vi kom på den anden side. Men jeg tror at vi kan takke tiden, for vi gjorde ikke noget aktivt for det. :ditto det bliver bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 At få besøg af svigerforældrene om lidt... Jeg går og har ondt i maven over det, hver gang vi skal være sammen, fordi man aldrig ved hvordan stemningen bliver ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 At få besøg af svigerforældrene om lidt... Jeg går og har ondt i maven over det, hver gang vi skal være sammen, fordi man aldrig ved hvordan stemningen bliver ... :Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jamen så et det jo det du skal. :) Har du fortalt ham at du lige nu tænker og føler at det ville være nemmere bare at være dig? Ja :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 :Kram Tak min ven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 At få besøg af svigerforældrene om lidt... Jeg går og har ondt i maven over det, hver gang vi skal være sammen, fordi man aldrig ved hvordan stemningen bliver ...Øv :kram Desværre kender jeg til det lige pt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Arg! Har lige støvsuget mit livs største edderkop op. Jeg var seriøst i tvivl om den kunne komme igennem røret, så stor var den! Hvis C havde været hjemme, var jeg løbet skrigende væk og havde ladet ham ordne det, men nu var drt bare Karla og mig, så måtte lade som om den slet ikke var farlig. Glæder mig til edderkoppesæsonen er ovre!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Arg! Har lige støvsuget mit livs største edderkop op. Jeg var seriøst i tvivl om den kunne komme igennem røret, så stor var den! Hvis C havde været hjemme, var jeg løbet skrigende væk og havde ladet ham ordne det, men nu var drt bare Karla og mig, så måtte lade som om den slet ikke var farlig. Glæder mig til edderkoppesæsonen er ovre!!! Vi havde også en på over 6 cm med bøjede ben den anden dag - de er gigantiske i år :puke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Arg! Har lige støvsuget mit livs største edderkop op. Jeg var seriøst i tvivl om den kunne komme igennem røret, så stor var den! Hvis C havde været hjemme, var jeg løbet skrigende væk og havde ladet ham ordne det, men nu var drt bare Karla og mig, så måtte lade som om den slet ikke var farlig. Glæder mig til edderkoppesæsonen er ovre!!! Er det så nu at jeg skal sige, at edderkopper kan holde sig i live i støvsugerposen i op til 200 dage. De kan nedsætte deres stofskifte, så de ikke skal bruge føde.. Jeg vil anbefale at finde en sten, eller noget andet hårdt at støvsuge op - bare sådan for at være på den sikre side ;) En anden gang, så hav 810 hjemme - det slår insekter og småkravl ihjel ved et par sprøjt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Hvorfor er det, at M tror på, at putningen bliver en succes, når han går ind i stuen og sætter sig med computeren fordi knægten græder? Da jeg sagde det ikke var ok, fik jeg besked om at blande mig uden om - det er hans metode :blink :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Øv :kram Desværre kender jeg til det lige pt :( Ja det gør du i den grad - er det bare helt kørt af sporet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Er det så nu at jeg skal sige, at edderkopper kan holde sig i live i støvsugerposen i op til 200 dage. De kan nedsætte deres stofskifte, så de ikke skal bruge føde.. Jeg vil anbefale at finde en sten, eller noget andet hårdt at støvsuge op - bare sådan for at være på den sikre side ;) En anden gang, så hav 810 hjemme - det slår insekter og småkravl ihjel ved et par sprøjt. Jeg har læst at de dør af slagene gennem støvsugerslangen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Ja det gør du i den grad - er det bare helt kørt af sporet?Ja det synes jeg. Jeg tør knap nok åbne munden pt fordi der bliver tolket helt vildt. Så det er rigtig svært at være Anita i nærheden af dem og jeg får en klump i maven når jeg skal være sammen med dem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg har læst at de dør af slagene gennem støvsugerslangen. :) Nix :) Jo større, jo mere robuste. Edderkoppen krøller sig sammen, så snart den mærker suget. Når støvsugeren slukkes, kravler den enten ud, eller går i dvale i posen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites