tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg burde ikke klage for jeg ved godt der er nogen det har rigtig syge børn for tiden (god bedring!) Men Lilly er bare så sensitiv og får feber super let, og jeg savner at sende hende i bh for jeg har selv været syg i weekenden.

Del dette indlæg

Jeg orker altså ikke lige at svare jer enkeltvis :Blush

Men tak hvor er i søde :kiss dejligt med forståelse og at vide jeg ikke er alene, og dermed vel ikke så tæt på den lukkede afdeling som jeg lige følte :lol

Mit hoved runger helt af oplevelser, larm, lys og 1000vis af indtryk. Lalandia er FEDT, men hårdt for den støjsensitive :rolleyes Og når det hele flyder over i hjerne-delen, så bliver det fysisk, så nu har jeg tinitus, feber følelse (jeg har ikke reel feber, det føles bare sådan) og jeg er så træt.

Det er mega upraktisk at have det sådan. For der er jo lige 1000 ting der skal på plads når man kommer hjem, og der er en lille dreng på matriklen der OGSÅ har det hårdt i hovedet - selvom hans indtil nu har forplantet sig som overgearethed (jeg glæder mig ikke til han rammer bunden, erfaring fortæller at det sker i morgen formiddag).

Jeg vil rigtig gerne blive bedre til at finde flere pauser undervejs i sådan en weekend. Jeg slipper nok aldrig for reaktion, men måske det kan være bedre hvis jeg ikke presser mig så meget.

J har også fået skideballe for at ville høre musik i bilen på vej hjem :rolleyes ("men du sidder jo bare og siger ingenting" siger han).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige blevet gylpet på, lige i ansigtet :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter spændt på om jeg får et blåt øje der var Jonas ramte det <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækkert! Så har du fået dagens bad :lolhit

Oh yes! :D Havde i det mindste briller på, så jeg ikke fik det i øjnene :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram og råd med neglen :tak jeg har lige taget er fodbad og forsøgt at skubbe lidt, men jeg synes egentlig ikke det ligner at neglen går ind i tåen :chin: Nå, men jeg prøver igen imorgen, og så må jeg høre lægen når jeg ser ham :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter spændt på om jeg får et blåt øje der var Jonas ramte det <_<

Av! Hvordan er det sket?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lone E det var vel ikke med vilje  :unsure er du ok?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lone E det var vel ikke med vilje :unsure er du ok?

Overhovedet ikke med vilje :) vi legede bare lidt vildt med pigerne og så fik han lige ramt forkert med hånden samtidig med jeg rykkede hovedet frem. Han fik ramt lige i kanten af øjet så det gjorde pænt ondt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke om det er decideret brok, men min hamster er lige død. Øv :boo 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Over at jeg nu har fået monster ondt i halsen og næsen er tæt stoppet. Det sidste jeg hverken gider eller har tid til er at blive syg - igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At have en tudse i halsen OG en tumling i sengen! Det dur bare ikke!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var endelig faldet i søvn, da min lorte nabo og hende pisse irriterende venner mente at det da selvfølgelig var helt i orden at de begyndte at hamre hårdt på alle vinduer og døre på vores etage, mens de råbte højt til hinanden. Jeg er i hvert fald typen der bliver hamrende bange, hvis det sker midt om natten. Eneste grund jeg ville acceptere var hvis hele bygningen brændte. Det her gør de for sjov. Håber fandme at hun snart blive smidt ud! (Og ja! Jeg er gnaven, når jeg ikke får min søvn)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gider ikke mere.

Min mave er helt smadret efter operationen.

Min kæreste fik er knæk i ryggen i torsdags. Han fik også øjendråber ved øjenlægen fordi han havde noget med øjet. I dag blev det værre og nu skal han så gå med klap, og have øjendråber I OP TIL 2 måneder!!!

Leah gider ikke flasken mere, og resultatet er hård mave og baby der ikke kan sove.

Jeg synes vi trænger til lidt medgang!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gider ikke mere.

Min kæreste fik er knæk i ryggen i torsdags. Han fik også øjendråber ved øjenlægen fordi han havde noget med øjet. I dag blev det værre og nu skal han så gå med klap, og have øjendråber I OP TIL 2 måneder!!!

Leah gider ikke flasken mere, og resultatet er hård mave og baby der ikke kan sove.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke sove.

Manden og tvillingerne snorker helt vildt...

Men hey kun 1,5 time til måneformørkelsen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke sove.

Ja jeg tænker også jeg skal ud og se!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gider ikke mere.

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke sove.

Fordelen ved at amme ;) hold op den er flot den blodmåne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordelen ved at amme ;) hold op den er flot den blodmåne

Helt vildt flot. Sidder lige nu og ser den almindelige måne vende tilbage. Så facinerende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg orker næsten ikke at brokke mig mere over min mand. Men hvor føles det dog bare, som om livet ville være nemmere, hvis jeg var alene med A. :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg orker næsten ikke at brokke mig mere over min mand. Men hvor føles det dog bare, som om livet ville være nemmere, hvis jeg var alene med A. :blush

:kram

Det lyder ikke helt godt, men kan godt huske at være i samme sindsstemning da M var en 4-5 måneder, der gad jeg godt nok heller ikke mere og troede alenemor var vejen frem. Håber det vender :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss

Det skal nok vende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke om det er decideret brok, men min hamster er lige død. Øv :boo

Det er jeg ked af søde.. kram

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.