Besvaret September 27, 2015 At være på arbejde på 12 time og vide at der er 4 timer og 45 min til at man kan vende snuden hjemad, for at sove et par timer for at møde ind igen om 12 timer :rolleyes.. Jeg er godt nok træt! Håber at patienterne forbliver rolige I kører ikke med 11timersregel kan jeg høre? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Den vinterjakke, jeg købte igår, er på udsalg til halv pris på boozt men ikke i min størrelse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At forkølelse var væk... Den er kommet igen og er meget værre... Ligefør at jeg er ved at miste min stemme.... Selv manden og en af døtrene er forkølet... De hoster og snotter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Har muligvis fået en nedgroet negl :chin: :prik Hvad gør man ved det??? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Min kæreste mener at det er fuldstændig urealistisk at blive gift og holde festen på en Torsdag... Altså, skal vi vente 3 eller 4 år på at festen lander på en lørdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Har muligvis fået en nedgroet negl :chin: :prik Hvad gør man ved det??? :helpSådan en fodterapeut kan fikse det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Sådan en fodterapeut kan fikse det :) Jep, afsted med dig. Tag først til lægen, så får du henvisning og så tilskud. Min gjorde då sindssygt ondt! Fik sat bøjle på, men den røg af og nu er den nærmest gået i sig selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Min kæreste mener at det er fuldstændig urealistisk at blive gift og holde festen på en Torsdag... Altså, skal vi vente 3 eller 4 år på at festen lander på en lørdag Jeg har været til bryllup både onsdag (min søster), torsdag (min mor) og på en fredag (vores eget). Det er altså slet slet ikke noget problem, blot det er meldt ud til gæsterne i god tid, så de kan få fri på dagen og evt. dagen efter. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Bah, havde håbet, jeg bare kunne fikse det hjemme :rolleyes Nå, jeg skal alligevel til lægen og have spiral + vaccine til E, så kan jeg måske lokke lægen til at kigge der. Så tager vi lige alt irriterende på én gang. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Bah, havde håbet, jeg bare kunne fikse det hjemme :rolleyes Nå, jeg skal alligevel til lægen og have spiral + vaccine til E, så kan jeg måske lokke lægen til at kigge der. Så tager vi lige alt irriterende på én gang. :P Du kan godt prøve at fikse det selv. Jeg fik rettet min men den var heller ikke slem. Fik skubbet lidt vat ind under i den side den var nedgroet så den skubbede sig op i løbet af et par dage. Bare huske at gøre det når du lige har været i bad så neglen og huden er blød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 I kører ikke med 11timersregel kan jeg høre? :rolleyes Nope -vi kører efter 8 timers regel :lolhit :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Min kæreste er en kæmpe røv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Bah, havde håbet, jeg bare kunne fikse det hjemme :rolleyes Nå, jeg skal alligevel til lægen og have spiral + vaccine til E, så kan jeg måske lokke lægen til at kigge der. Så tager vi lige alt irriterende på én gang. :PPut den i noget meget varmt sæbevand og så lirk noget vat ind under, når du tager dem op :) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Kunne virkelig godt unde dig noget søvn og ro. Held og lykke med opgaven Tak :kram Har skrevet 7 linjer nu. Venter lige på svar fra min studiegruppe inden jeg går videre. Mit hoved er totalt sat til med snot og feber :( ikke særlig fedt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Jeg hader bare virkelig mig nogengange :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Jeg hader bare virkelig mig nogengange :boo Det lyder ikke godt, søde dig! Jeg håber det er en meget sjælden tanke du har, og uanset er det ikke rart. Bliver lidt bekymret, og håber du er ok, sådan grundlæggende. Kram! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Det lyder ikke godt, søde dig! Jeg håber det er en meget sjælden tanke du har, og uanset er det ikke rart. Bliver lidt bekymret, og håber du er ok, sådan grundlæggende. Kram! Orv hvor er du sød :kiss Jo sådan grundlæggende har jeg det fint! Jeg er bare træt af mine reaktionsmønstre (hedder det mon det?) og at jeg er så sart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Jeg hader bare virkelig mig nogengange :booKan du så tale pænt om dig selv!! :klap Og er du virkelig sart? :kram Er den slags ikke så subjektivt, at man lige så godt kan sige, at nogen i din omgangskreds er mere... (Mangler er godt ord...) ... Hårdhudede? Men sart eller ej, jeg synes du er skøn :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Kan du så tale pænt om dig selv!! :klap Og er du virkelig sart? :kram Er den slags ikke så subjektivt, at man lige så godt kan sige, at nogen i din omgangskreds er mere... (Mangler er godt ord...) ... Hårdhudede? Men sart eller ej, jeg synes du er skøn :kiss Sart er vidst meget godt rammende, når jeg ikke kan håndtere at komme hjem fra (hyggelig!) tur i Lalandia. Jeg bliver så træt af, at det eneste jeg magter når jeg vender hjem fra 'begivenheder', er at ligge i fosterstilling under min dyne og hyle. Så er man sku da ikke helt normal. Og det går bare virkelig dårlig i hak med det at have en familie, at skulle pakke ud, rydde op, handle ind osv. Jeg ville faktisk virkelig gerne ikke have det sådan. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Sart er vidst meget godt rammende, når jeg ikke kan håndtere at komme hjem fra (hyggelig!) tur i Lalandia. Jeg bliver så træt af, at det eneste jeg magter når jeg vender hjem fra 'begivenheder', er at ligge i fosterstilling under min dyne og hyle. Så er man sku da ikke helt normal. Og det går bare virkelig dårlig i hak med det at have en familie, at skulle pakke ud, rydde op, handle ind osv. Jeg ville faktisk virkelig gerne ikke have det sådan. Er det ikke pga alle de indtryk du har fået her i weekenden? Den slags er ikke altid til at rumme i et følsomt sind :kram2 Jeg sover altid meget i dagene efter at jeg har været ude blandt mange mennesker. Det er "bare" en af mange eftervirkninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Sart er vidst meget godt rammende, når jeg ikke kan håndtere at komme hjem fra (hyggelig!) tur i Lalandia. Jeg bliver så træt af, at det eneste jeg magter når jeg vender hjem fra 'begivenheder', er at ligge i fosterstilling under min dyne og hyle. Så er man sku da ikke helt normal. Og det går bare virkelig dårlig i hak med det at have en familie, at skulle pakke ud, rydde op, handle ind osv. Jeg ville faktisk virkelig gerne ikke have det sådan. Det lyder som om du er meget sensitiv. Jeg ved 100% hvordan du har det - jeg er typen der skal hjem og have en lur efter 3 timers undervisning på uni - fordi jeg har været sammen med mange mennesker! Det er helt okay og normalt at have det sådan :kram Det kan være rigtig træls, og det kan bestemt både være en gave og en forbandelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Sart er vidst meget godt rammende, når jeg ikke kan håndtere at komme hjem fra (hyggelig!) tur i Lalandia. Jeg bliver så træt af, at det eneste jeg magter når jeg vender hjem fra 'begivenheder', er at ligge i fosterstilling under min dyne og hyle. Så er man sku da ikke helt normal. Og det går bare virkelig dårlig i hak med det at have en familie, at skulle pakke ud, rydde op, handle ind osv. Jeg ville faktisk virkelig gerne ikke have det sådan. Jeg kan godt se, det er "lidt upraktisk" :chin: :kram2 Men jeg tror ikke som sådan det er unormalt. Der er da allerede kommet svar fra andre, det har det lidt ligesådan, og både B og jeg vil helst gå kold på sofaen efter sådan en tur (nogle gange også bare efter en tur i Bilka :blush ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Du kan tro at jeg forstår dig Stephi :kiss Bare en handletur kan være nok for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Du er ikke alene Stephi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Lilly har feber igen! Jeg er ved at få pip Del dette indlæg Link to post Share on other sites