Besvaret September 13, 2015 Den her fucking samværssag...... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Det plejer at hjælpe lidt at brokke sig, kram Taz det må da gå fremad her fra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 :kram2 håber imorgen er bedre :kram2 Tak i dag har været meget bedre. Er bare max presset pga hostende baby der ikke sover og en mand der på 14. dagen har så sindssygt ondt i sin skulder at han næsten intet kan, og konstant er bonget op på max smertestillende, men som absolut ikke kan se nødvendigheden af at gå til lægen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Tak i dag har været meget bedre. Er bare max presset pga hostende baby der ikke sover og en mand der på 14. dagen har så sindssygt ondt i sin skulder at han næsten intet kan, og konstant er bonget op på max smertestillende, men som absolut ikke kan se nødvendigheden af at gå til lægen. :blush jeg havde lige fået rykket dit indlæg en dag - oh well, jeg håber, at i morgen bliver endnu bedre så ;) - og 'hubby' må dælme lige se at spænde hjelmen og komme til lægen - det er tydeligvis ikke lige nu, at han skal køre på halv kraft for at pleje sit mande-ego <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Myg i soveværelset :/ det lyder jo som Aalborg lufthavn herinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Shoppelyst, der overstiger det beløb jeg har budgetteret med til hygge-shopping :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 At jeg pludselig synes at programmerne i fjernsynet er super spændende og jeg burde egentlig gå i seng :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2015 Sigyn brækker sig, så nu står den på akut dyrlægetid. Øv - det var ikke sådan jeg havde regnet med at bruge min nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 2 syge børn og barsel slut :( Jeg kunne tude, og har gjort det- og gør det nok lidt mere på vej på arbejde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 2 syge børn og barsel slut :( Jeg kunne tude, og har gjort det- og gør det nok lidt mere på vej på arbejde! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 2 syge børn og barsel slut :( Jeg kunne tude, og har gjort det- og gør det nok lidt mere på vej på arbejde! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Argh sygdom!!! Jeg hoster hele tiden og jeg har hovedpine!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg er på vej til Berlin på en 3 dages konference, og jeg giiiider ikke :rolleyes Det var ellers super fedt, da jeg fik lov til at tage af sted, og det faglige indhold glæder jeg mig også til. Men at skulle spise morgenmad alene, spise frokost med folk jeg ikke kender (= networking) og aftensmad enten alene eller med folk jeg ikke kender, det gider jeg faktisk ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 2 syge børn og barsel slut :( Jeg kunne tude, og har gjort det- og gør det nok lidt mere på vej på arbejde! Åh mand... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 :kram til alle jer med syge børn eller som selv er syge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 A har mega dårlig mave, og jeg kan bare slet ikke klare stanken! Hver gang hun laver i bleen er jeg næsten ved at kaste op over det, og nu synes jeg hele huset stinker af diarré :puke Hvis jeg ikke vidste bedre, kunne jeg næsten få tanken at jeg er gravid... Men nej, det er der heldigvis ikke risiko for.. Jeg plejer ellers aldrig at være SÅ sart med lugte :unsure :kram god bedring med hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Så blev Logan sendt hjem fra dp på formodning om børnesår.. "Vi har haft tilfælde af det" - hvad med at oplyse forældrene så? Jeg havde sqda ikke sendt ham afsted, hvis jeg vidste at der var børnesår i omløb, og at han har sår :rolleyes SUK!! Vi må forsøge at krænge ham ind i vores tidsplan for ugen.... Åh jøsses! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Er træt af at være syg! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Er træt af at være syg! :(:kram.Hvordan går det med din kat? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 :kram. Hvordan går det med din kat? Bedre. Hun har ikke kastet op, siden vi var til dyrlæge. Vi er sat på fastekur i 12 timer og derefter skal hun tilbydes små portioner. Hvis hun stadig kaster op af det, skal vi derop igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Omfg... Jeg er ved at DØ af flovhed!!!!!! Thea er ude i haven(indhegnet), og jeg er blevet smittet med A's dårlige mave.. Så jeg skulle skynde mig ind på toilet, og pga. Thea er ude, så lukker jeg ikke døren ud. Og pludselig står der en postdame lige uden for den åbne(!!!) toiletdør og siger: "jeg ligger lige din pakke her". Nej nej nej nej nej nej!!! :lol - nej undskyld! Men tak for dagens grin...God bedring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Omfg... Jeg er ved at DØ af flovhed!!!!!! Thea er ude i haven(indhegnet), og jeg er blevet smittet med A's dårlige mave.. Så jeg skulle skynde mig ind på toilet, og pga. Thea er ude, så lukker jeg ikke døren ud. Og pludselig står der en postdame lige uden for den åbne(!!!) toiletdør og siger: "jeg ligger lige din pakke her". Nej nej nej nej nej nej!!! Hahaha !!! Tak for dagens grin... :lolhit og undskyld - det må virkelig ha været flovt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Folk der giver politikkerne og den nye skolestruktur skylden for alt :gal Helt ærligt, hvornår kan det være deres skyld, at folk ikke kan finde ud af at køre ordentligt, overser skilte om at en vej er Ensrettet! Og parkerer lige foran et Parkering Forbudt skilt ?? :huh Folk må da virkelig også godt tage noget ansvar selv! Jo det er irriterende og problematisk at der er kommet øget trafik omkring skolerne, men det giver da på ingen måde en grund til at blæse på almene trafik regler . Del dette indlæg Link to post Share on other sites