tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Måske endda et karbad. Ah ^_^

Uh ja ta et karbad - og så lige et glas iskoldt cola eller en kop kaffe.. Uh eller iskaffe.. Og en stak blade og.. Nøj jeg savner lidt alene tid haha

Go fornøjelse søde ven ;)

Del dette indlæg

Total undtagelsestilstand herhjemme :(

Mads er syg med hoste, ondt i kroppen, hoved og hals.

Luna snotter og hoster.

Liff snotter endnu mere og hoster.

Og jeg har også snot og hoster lidt, men må tage mig af hele syge-slænget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh ja ta et karbad - og så lige et glas iskoldt cola eller en kop kaffe.. Uh eller iskaffe.. Og en stak blade og.. Nøj jeg savner lidt alene tid haha

Go fornøjelse søde ven ;)

Ha ha du er fuld af gode idéer :D Min alenetid må desværre vente til i eftermiddag/aften.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Total undtagelsestilstand herhjemme :(

Mads er syg med hoste, ondt i kroppen, hoved og hals.

Luna snotter og hoster.

Liff snotter endnu mere og hoster.

Og jeg har også snot og hoster lidt, men må tage mig af hele syge-slænget.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Tak du! nu har hjemmet været med sygdom i snart 2 uger nu... giiider ikke mere!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elliot er snottet og hoster.. Og vi skulle være startet til svømning idag  <_<  Men vi bestemte os for at blive hjemme og lade ham bruge energien på at komme ovenpå.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, jeg kan mærke, at jeg er en sur krampe uden særlig grund idag :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak du! nu har hjemmet været med sygdom i snart 2 uger nu... giiider ikke mere!

Kæmpe kram! Håber at de snart er i bedring

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal have afleveret min cykel til reparation, men gider ikke i det her regnvejr <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe kram! Håber at de snart er i bedring

Luna er heldigvis ikke så plaget længere... men Liff kæmper når hun skal sove og især spise!

har været ved købmanden og har nu købt et helt arsenal af smerteatillende og halstabletter til Mads i håb om snarlig bedring!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sygdom og en brækket fod på Rasmus' arbejde, hvilket betyder at han skal på arbejde idag :(

Men det er da heldigvis til dobbelt løn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At B lyder noget skeptisk overfor tanken om flere børn og har nedlagt veto, at det i hvert fald tidligst bliver med start graviditet efter januar '18 :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At B lyder noget skeptisk overfor tanken om flere børn og har nedlagt veto, at det i hvert fald tidligst bliver med start graviditet efter januar '18 :(

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At køre de 15km ind til Wheat lagersalg, for at ankomme til en kø UDENFOR hallen på over 50m. Det gad jeg godt nok ikke, så jeg kørte da bare de 15km hjem igen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Er du allerede klar til nummer 3??? Altså E får jo uden tvivl æggestokkene til at ringe!!!

Altså ikke som i at jeg vil være gravid igen nu, men jeg er nok ved at nå frem til, at jeg i hvert fald gerne vil have mindst en mere på et tidspunkt...

Og tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Tak :kram2

Sådan ved nærmere snak lød han ikke helt så afvisende, heldigvis. Vi er nok bare nået til et punkt, hvor han siger "hvis" og jeg siger "når". Men den er i hvert fald ikke lukket. :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ved nærmere snak lød han ikke helt så afvisende, heldigvis. Vi er nok bare nået til et punkt, hvor han siger "hvis" og jeg siger "når". Men den er i hvert fald ikke lukket. :biglove

Jeg troede egentlig, at I havde aftalt at få en masse børn..? Er det hårdere end forventet med frk. E? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sygdom og baby er en vildt dårlig kombi! Godt, han har en meget engageret far.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey! Jeg må tale med ham B. Jeg synes jo at jeg er snydt for at følges med dig i graviditet - så jeg har da lagt håb ind på vores 3er.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede egentlig, at I havde aftalt at få en masse børn..? Er det hårdere end forventet med frk. E? :kram2

Aftalt og aftalt, men jo vi har altid snakket "nok 3-4, men vi ser fra gang til gang om vi fortsætter". E som baby er meget nemmere end forventet, og ditto for V som storebror.

Men graviditeten var meget værre end frygtet, og selvom det "kun" er 9 måneder kontra et helt liv, så kan jeg godt mærke, at sådan en omgang er hård ved os på alle både individuelt og imellem os. Og så har jeg jo det dersens nedsunkne underliv, og hvor mange 5 Kgs bebser kan sådan et mon klare at bære igen? Og Bs uddannelse bliver kun hårdere fra nu af, deraf "tidligt januar 18" (fordi der er B forhåbentlig færdig).

Så det er jo også helt reelt og fornuftigt at han siger "hvis". Jeg kan bare mærke, at døren i hvert fald skal stå på klem. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey! Jeg må tale med ham B. Jeg synes jo at jeg er snydt for at følges med dig i graviditet - så jeg har da lagt håb ind på vores 3er.

Haha god plan! :D

Ej men nu hvor vi lige småsnakker lidt mere, så virker han også lidt mere åben. Jeg fik sagt "Jeg vil jo gerne have en Betram også", hvor han så sagde "Eller en Axel", og så sagde jeg (med et smil) "Nej jeg vil have en BETRAM!" Og så B: "Så må vi få tvillinger". :biglove

Så jeg tror ikke, han mangler lysten til børn. Man skal bare ikke undervurdere HVOR ringe jeg var som gravid :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha god plan! :D

Ej men nu hvor vi lige småsnakker lidt mere, så virker han også lidt mere åben. Jeg fik sagt "Jeg vil jo gerne have en Betram også", hvor han så sagde "Eller en Axel", og så sagde jeg (med et smil) "Nej jeg vil have en BETRAM!" Og så B: "Så må vi få tvillinger". :biglove

Så jeg tror ikke, han mangler lysten til børn. Man skal bare ikke undervurdere HVOR ringe jeg var som gravid :(

Ej hvor sjovt med Bertram, det siger J at vores 3. dreng skal hedde og ellers skal det være en pige :rolleyes

Jeg vil da også sige at det er graviditeten der skræmmer mig. Jeg bryder mig ikke om, hvad det nogle (mange) dage betyder for W at jeg er skidt i bolden. For selvom det kun er 9 mdr, så er det bare på et enormt vigtigt tidspunkt i hans liv (og Ns med 3eren). Men jeg er 97,5% sikker på at jeg ikke er færdig nu. Jeg tænker slet ikke denne graviditet som den sidste.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor sjovt med Bertram, det siger J at vores 3. dreng skal hedde og ellers skal det være en pige :rolleyes

Jeg vil da også sige at det er graviditeten der skræmmer mig. Jeg bryder mig ikke om, hvad det nogle (mange) dage betyder for W at jeg er skidt i bolden. For selvom det kun er 9 mdr, så er det bare på et enormt vigtigt tidspunkt i hans liv (og Ns med 3eren). Men jeg er 97,5% sikker på at jeg ikke er færdig nu. Jeg tænker slet ikke denne graviditet som den sidste.

Jeg føler heller ikke, jeg er "færdig" selvom jeg virkelig hader at være gravid :P

Men hey, måske skal vi følges med en Bertram så :D B har i hvert fald sagt, at det er slut med piger (fordi han allerede nu er ved at dø ved tanken om at E en dag roder med drenge :lolhit :biglove)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg føler heller ikke, jeg er "færdig" selvom jeg virkelig hader at være gravid :P

Men hey, måske skal vi følges med en Bertram så :D B har i hvert fald sagt, at det er slut med piger (fordi han allerede nu er ved at dø ved tanken om at E en dag roder med drenge :lolhit :biglove)

Kan vi ikke bare bestille nogle babyer så? Eller få dem lejet ud lidt - jeg vil jo sådan set gerne have sparkene :kuller

J vil vidst ret gerne have en pige, men jeg har sagt jeg ikke tror på at vi kan. Og hey, nu har jeg endelig lært næsten alle de der arbejdsbilers navne. Jeg er hardcore drengemor :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan vi ikke bare bestille nogle babyer så? Eller få dem lejet ud lidt - jeg vil jo sådan set gerne have sparkene :kuller

J vil vidst ret gerne have en pige, men jeg har sagt jeg ikke tror på at vi kan. Og hey, nu har jeg endelig lært næsten alle de der arbejdsbilers navne. Jeg er hardcore drengemor :P

Åh ja sparkene vil jeg også gerne have :kuller og der ER da også noget hyggeligt over at være gravid. Men det er fiseme også hårdt, synes jeg :unsure

B vil også godt have piger, han har bare sådan en idé om, at for hver pige, skal der helst være en god håndfuld brødre til at "passe på hende". Hvilket er totalt mærkeligt, for hverken jeg eller Bs søster er bange for at kæfte op selv :lolhit

Haha sejt med arbejdsbilerne! :D Jeg PRØVER men det VIL ikke hænge fast i min hjerne. Til gengæld er jeg ret hardcore i starwars figurer ;)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.