tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Nej, det har vi ikke aftalt, og så synes jeg det er flabet når jeg selv sad og udvalgte det 'live', det er ikke købt over nettet.. I så fald ville det være lettere for mig!

Og helt ok :KISS jeg har jo ikke travlt :lol :lol

Kan du ikke sælge det videre?

Del dette indlæg

At jeg umiddelbart ikke kan få blodet fra igår af vores sofa.

Den er altså kun et halvt år gammel :boo

Nogen Der har gode råd?

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg umiddelbart ikke kan få blodet fra igår af vores sofa.

Den er altså kun et halvt år gammel :boo

Nogen Der har gode råd?

Min mor sagde altid saltvand til blodpletter og vandet skulle være koldt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en lille puttefis, der kun vil sove på mor, og det er også drønhyggeligt, men jeg skulle egentlig gerne i bad + have fundet noget overtøj frem fra genmerne til hende :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blod fra igår - er jeg gået glip af noget? Hvad er der sket???

Jeg ville nok spørge et møbelfirma, evt fabrikanten...

Styrtblødte pludselig igår, så jeg gennemblødte bind, trusser, jeans og lavede kæmpe plet i sofaen inden jeg nåede at reagere.

Blødningen er aftaget, stort set væk nu, og er blevet scannet og der er ikke noget galt.

De mente vist nok de var en bivirkning efter min udskrabning, muligvis kombineret med en meget tidlig mens (læs: de kunne ikke finde noget galt og aner ikke hvorfor jeg blødte)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor sagde altid saltvand til blodpletter og vandet skulle være koldt

Tak, det kolde vand var jeg med på, men må lige prøve med saltvand

Del dette indlæg

Annonce ♥

Styrtblødte pludselig igår, så jeg gennemblødte bind, trusser, jeans og lavede kæmpe plet i sofaen inden jeg nåede at reagere.

Blødningen er aftaget, stort set væk nu, og er blevet scannet og der er ikke noget galt.

De mente vist nok de var en bivirkning efter min udskrabning, muligvis kombineret med en meget tidlig mens (læs: de kunne ikke finde noget galt og aner ikke hvorfor jeg blødte)

Puha, det var da alligevel uhyggeligt :unsure :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige været nede og hente bonusdatter på hendes nye bopæl. Det tog lidt over en time. De bor i et hus ude på landet. Ligesom før. Jeg fatter intet. Benjamin fatter det ikke. Hvad fanden er meningen? At hive barnet ud af alt godt, og væk fra hendes far!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det var da alligevel uhyggeligt :unsure :kram2

Ja jeg gik også noget i panik må jeg indrømme.

Men det virker til at være overstået, har haft minimal blødning i dag og når de ikke kunne finde noget galt, så er det jo nok ok

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg gik også noget i panik må jeg indrømme.

Men det virker til at være overstået, har haft minimal blødning i dag og når de ikke kunne finde noget galt, så er det jo nok ok

Det var godt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en lang og kedelig historie hvorfor, men jeg vil godt brokke mig over smeltet skumfidus i håret. Klistret bras, altså <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spist for meget bland-selv-slik og har nu ondt i maven :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seriøs mangel på fredagsslik <_< især efter 2,5 times putning er det VIRKELIG et behov !!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er Edith også ramt af sygdom - hendes er snot og feber! Jeg giver fandme snart op :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit hår stinker af bål <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er Edith også ramt af sygdom - hendes er snot og feber! Jeg giver fandme snart op :boo

Ej, I er dælme også bare ramt altså! :(

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej søde Maja hvor er det bare op af bakke... Få hjælp - kan du ik det? Bare lige et par timer, så du kan være dig selv eller sove eller noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit hår stinker af bål <_<

Det jeg plejer at gøre er, at tænde for vandet og stille mig ind under bruseren og lidt shampoo i håret - så er det problem klaret ;) muhahahaaaaaa

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen :kiss Vi delte os op i nat, så S sov med Edith og jeg med Albert. Vi har begge haft ok nætter. Albert har spist 2 gange og været vågen en eller to gange ellers, men er stadig træt :zzz

Edith fik feber på vej hjem til min mor igår - så har da lidt hjælp af hende.

S sover stadig (<_<), men mor har hygger med Albert og puttede ham også, mens jeg sidder med Edith på sofaen og putter. Det er ok..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det jeg plejer at gøre er, at tænde for vandet og stille mig ind under bruseren og lidt shampoo i håret - så er det problem klaret ;) muhahahaaaaaa

:p

Min krop var simpelthen for smadret og træt til at gå i bad i går aftes efter at have været på arbejde i 10 timer :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gaaaaaaaaaab!

Jeg for da øvet mig på at mangle søvn :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gaaaaaaaaaab!

Jeg for da øvet mig på at mangle søvn :rolleyes

:ditto <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg magter simpelthen ikke at høre mere om flygtninge, som altid skal nævne den stakkels lille dreng, og gerne vise billeder... Jeg kan slet ikke klare at se på det, høre om det etc...

Beklager mit navlepilleri, men jeg er simpelthen nødt til at lukke øjnene lige pt... mit moderhjerte kan slet ikke klare det!

Jeg tuder hver gang jeg ser det! :boo Men samtidig kan jeg se det rykker nogle mennesker som eller ikke blev rykket, så måske er det alligevel det værd? Det var jo sket uanset om vi havde set billedet eller ej. Men jeg forstår dig!!! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:p

Min krop var simpelthen for smadret og træt til at gå i bad i går aftes efter at have været på arbejde i 10 timer :wacko

Det forstår jeg godt - så må du bare have et laaaangt bad i dag i fred og ro...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det forstår jeg godt - så må du bare have et laaaangt bad i dag i fred og ro...

Måske endda et karbad. Ah ^_^

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.