Besvaret September 1, 2015 Manglende udbetaling af barsel den klaphat skulle ha :klap nu går min konto helt i bund :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Godt at det gik trods alt :kram2 Var det en speciel slags bus? :chin: Normale bybusser plejer da godt at måtte tage barnevogne :chin: Sikke da en klaphat! Han skulle da have nogle :sm Tror jeg ville sende deres kunde service en lille hilsen... Det var en såkaldt servicebus. Den kører primært med pensionister, men alle må køre med. Jeg ringede til kundeservice, og hun fortalte, at det ER tilladt med barnevogn. Chaufføren kan selvfølgelig sige nej, hvis der ikke er plads, men det var der altså. Dumme chauffør! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Tak piger :kiss Jeg prøvede at snakke med ham om det i morges, men han blev pisse sur og synes at jeg var uretfærdig. Han kørte sur på arbejde og jeg er sur herhjemme - fedt! Altså jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal nå ind til ham og jeg er så frustreret og træt. I morges glemte jeg et møde i børnehaven og de måtte ringe til mig - det var SÅ pinligt. Så må du råbe og være sur og gi den kolde skulder og alt muligt. Jeg går egentlig slet ikke ind for at føre dialog på den måde, men han kan ikke bare være skidesur, og så er det dig der skal gi dig, for at I kan bevare den "gode" stemning. Hold fast i dig selv her. Det ER ham der er urimelig! Jeg sagde en gang til M, fordi han indimellem ikke-kommunikerer (det er en mandeting, ikke? Bare at lade være med at sige noget, når man diskuterer). Well, jeg sagde: "Det bliver dig der tager initiativ til at snakke mere om det her, for jeg gider ikke stå her igen og skulle bede om en snak, hvor du bare bliver sur og ikke gider kommunikere med mig. Så når DU er træt af, at JEG er skide sur - og det er jeg -, så må du komme til mig." Og så var jeg skidesur, indtil han havde tænkt sig lidt om og "kom krybende". Ikke at jeg så bare fik min vilje, men så var vi begge comittede til at tale om det. Faren er selvfølgelig at han kan være sur de næste 30 år....men det skete heldigvis ikke. Jeg ved ikke om det vil virke, men det er bare en idé. Jeg synes i hvert fald du skal stå fast, og så må han se at få lidt ondt i maven, så I kan komme videre. Knus og held og lykke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 ... Godt sur på min mand, der skulle hente junior tidligt - første hele dag på ny stue og første dag med svømning sidst på dagen - men som så valgte på egen hånd at hente sent, fordi han 'havde en formodning om, at de var på legeplads'... :blink Det var de i øvrigt ikke, og junior er stagetræt og på tværs her en halv time før svømning. Klaphat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Så må du råbe og være sur og gi den kolde skulder og alt muligt. Jeg går egentlig slet ikke ind for at føre dialog på den måde, men han kan ikke bare være skidesur, og så er det dig der skal gi dig, for at I kan bevare den "gode" stemning. Hold fast i dig selv her. Det ER ham der er urimelig! Jeg sagde en gang til M, fordi han indimellem ikke-kommunikerer (det er en mandeting, ikke? Bare at lade være med at sige noget, når man diskuterer). Well, jeg sagde: "Det bliver dig der tager initiativ til at snakke mere om det her, for jeg gider ikke stå her igen og skulle bede om en snak, hvor du bare bliver sur og ikke gider kommunikere med mig. Så når DU er træt af, at JEG er skide sur - og det er jeg -, så må du komme til mig." Og så var jeg skidesur, indtil han havde tænkt sig lidt om og "kom krybende". Ikke at jeg så bare fik min vilje, men så var vi begge comittede til at tale om det. Faren er selvfølgelig at han kan være sur de næste 30 år....men det skete heldigvis ikke. Jeg ved ikke om det vil virke, men det er bare en idé. Jeg synes i hvert fald du skal stå fast, og så må han se at få lidt ondt i maven, så I kan komme videre. Knus og held og lykke. Tak :kiss Jeg må prøve at snakke med ham når ungerne er i seng, forsøgte lige lidt nu her og så gik han sur ned i haven, med et vrissent "ja så vi starter bare hvor vi sluttede!".. Altså ja, intet løste sig i morges og intet er ændret nu - bare fordi der er gået 9 timer. Problemet er at han virkelig synes, at han tager lige så stor del i det hele og feks er lige så meget oppe om natten. Men altså hvis vi går i seng kl 22 og han "overlader" Albert kl 00 og "modtager" ham igen kl 5, så tænker jeg umiddelbart ikke det er ligeligt fordelt :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 ... Godt sur på min mand, der skulle hente junior tidligt - første hele dag på ny stue og første dag med svømning sidst på dagen - men som så valgte på egen hånd at hente sent, fordi han 'havde en formodning om, at de var på legeplads'... :blink Det var de i øvrigt ikke, og junior er stagetræt og på tværs her en halv time før svømning. Klaphat! Kæft, hvor irriterende :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Tak :kiss Jeg må prøve at snakke med ham når ungerne er i seng, forsøgte lige lidt nu her og så gik han sur ned i haven, med et vrissent "ja så vi starter bare hvor vi sluttede!".. Altså ja, intet løste sig i morges og intet er ændret nu - bare fordi der er gået 9 timer. Problemet er at han virkelig synes, at han tager lige så stor del i det hele og feks er lige så meget oppe om natten. Men altså hvis vi går i seng kl 22 og han "overlader" Albert kl 00 og "modtager" ham igen kl 5, så tænker jeg umiddelbart ikke det er ligeligt fordelt :huh Hell no. Det handler jo også om sammenhængende søvn og at kunne have tillid til hinanden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Hell no. Det handler jo også om sammenhængende søvn og at kunne have tillid til hinanden :kiss Har lige græde baby - men tak fordi du bruger tid på mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Tak :kiss Jeg må prøve at snakke med ham når ungerne er i seng, forsøgte lige lidt nu her og så gik han sur ned i haven, med et vrissent "ja så vi starter bare hvor vi sluttede!".. Altså ja, intet løste sig i morges og intet er ændret nu - bare fordi der er gået 9 timer. Problemet er at han virkelig synes, at han tager lige så stor del i det hele og feks er lige så meget oppe om natten. Men altså hvis vi går i seng kl 22 og han "overlader" Albert kl 00 og "modtager" ham igen kl 5, så tænker jeg umiddelbart ikke det er ligeligt fordelt :huh Åh mand, det lyder på sin vis bekendt - helt håbløst at bede gemalen om noget, som han - helt urealistisk - har en forestilling om, at han så rigeligt gør i forvejen... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Åh mand, det lyder på sin vis bekendt - helt håbløst at bede gemalen om noget, som han - helt urealistisk - har en forestilling om, at han så rigeligt gør i forvejen... <_< :ditto J :rolleyes og han går total i forsvarsmode <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Telefonen forsøgte selvmord i kattens vandskål og hviler nu i en skål ris :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 :kiss Har lige græde baby - men tak fordi du bruger tid på mig ;) :) Jeg blev bare ked af det på dine vegne. Jeg håber du lykkedes med at trænge igennem, og tænker, at det nogen gange hjælper at lægge en anden strategi end det man plejer at gøre pr. automatik. Du kunne også sige noget med, at det kan godt være, at han synes du er fjollet, men det ville være rart hvis han anerkendte at hans kone er ked af det og prøvede at være åben overfor det, i stedet for bare at antage at du er en sur og besværlig kælling (det ved jeg godt han ikke har sagt, men det er vel sådan det føles for dig). I virkeligheden vil du jo bare at hele familien skal hænge sammen, og det kan også være at han går og irriteres over nogle ting, som I kan løse ved at tale om det og have en fælles forståelse. Det her duer jo i hvert fald ikke. Hvis du har behov for, at han tager natten når han lover det, hvad har han så behov for? (en klassisk mand/kone-ting kunne være, at vi kvinder har en tendens til at påpege fejl. Måske vil han gerne have friere tøjler til at agere far. Jeg kender dig slet ikke ift. at vide om det gælder hos jer, men her hos os kunne det godt være en ting, hvor jeg skulle tænke mig lidt mere om på pressede dage). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Åh, vi har årsdag i dag, så jeg har købt en gave til min mand. Da han kom hjem, havde han blomster med, og jeg blev så glad. De var så til ham selv fra det nye arbejde. Så han fik gave og sin livret til aftensmad. Jeg fik ingenting... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Åh, vi har årsdag i dag, så jeg har købt en gave til min mand. Da han kom hjem, havde han blomster med, og jeg blev så glad. De var så til ham selv fra det nye arbejde. Så han fik gave og sin livret til aftensmad. Jeg fik ingenting... Av... Er det jeres kæreste-årsdag, og tror han evt, at den fejring er afløst af bryllupsdagen? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Endnu en organisationsændring på arbejde <_< Så nu skal jeg have ny chef, det er så min 5 afdeling på 4 år. Jeg tager det dog i stiv arm denne gang, da jeg jo først er tilbage medio april. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Av... Er det jeres kæreste-årsdag, og tror han evt, at den fejring er afløst af bryllupsdagen? :chin: Ja, det er vores kæresteårsdag, og ja, han tror, den er afløst af bryllupsdag. Men det er underligt, fordi vi bare har talt rigtig meget om, at jeg er helt vildt materialistisk :blush Jeg har altid været vant til, at man fejrer med materielle ting, og det ved han. Han kunne bare have købt et stykke chokolade på tanken, det havde været fint. For mig er det bare tanken bag at få noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At jeg bare stadig har det mega dårligt pg kaster op, og manden så absolut skal lave to mega klamme toasts og fortære lige ved siden af mig, med det resultat at jeg kaster op udover det hele, og han synes jeg er irriterende. Ja undskyld :( nu sidder jeg så i soveværelset med min brækspand, der stinker simpelthen for meget af toast til jeg kan være i stuen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 At jeg bare stadig har det mega dårligt pg kaster op, og manden så absolut skal lave to mega klamme toasts og fortære lige ved siden af mig, med det resultat at jeg kaster op udover det hele, og han synes jeg er irriterende. Ja undskyld :( nu sidder jeg så i soveværelset med min brækspand, der stinker simpelthen for meget af toast til jeg kan være i stuen :(Ej, det er satme ikke i orden! :o :blink :prik :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Tandpine.. Det magter jeg ikke her inden barnedåben!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Søndag aften får jeg pludseligt ret ondt i nakken (stivhed) og samtidig høj feber. Det er væk mandag morgen og jeg tager afsted til undervisning. Her til aften får jeg lige pludselig en stikkende hovedpine. Der kommer jag der varer maks 3-4 sekunder og så for at forsvinde igen. Samtidig har jeg massiv kvalme uden dog at kaste op, er svimmel og har problemer med at stå op, metalsmag i munden og sovende fingre, primært i højre hånd. <_< Øv hvor er jeg træt af det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Søndag aften får jeg pludseligt ret ondt i nakken (stivhed) og samtidig høj feber. Det er væk mandag morgen og jeg tager afsted til undervisning. Her til aften får jeg lige pludselig en stikkende hovedpine. Der kommer jag der varer maks 3-4 sekunder og så for at forsvinde igen. Samtidig har jeg massiv kvalme uden dog at kaste op, er svimmel og har problemer med at stå op, metalsmag i munden og sovende fingre, primært i højre hånd. <_< Øv hvor er jeg træt af det! Du ringer lige til vagtlægen søde... :unsure :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2015 At jeg ikke kan sove til trods for at jeg er dødtræt, men har været vågen i 4 timer. Min krop er stresset og dirrer nærmest hver gang Julius bevæger sig en anelse. Og så lige i nat hvor jeg har så meget på programmet i løbet af dagen. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2015 Skrid lorte influenza :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2015 Du ringer lige til vagtlægen søde... :unsure :kram2 Har fået en akuttid ved lægen om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2015 Nej, hvor jeg dog HADER at aflevere mit kede lille barn i vuggestue... Del dette indlæg Link to post Share on other sites