Besvaret August 27, 2015 At have malket 110 ml ud og falde over Immanuels legetøj, så det nu er på gulvet i stedet for i køleskabet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 At min mand har så ondt i skulderen at han ikke kan tage sig af tvillingerne så jeg må tage dem med til en kollegas afskedsreception :prik Men det gør da ikke så ondt at han skal til lægen. Mænd altså :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Lyder også lidt farligt. Er der ikke en nabo eller nogle der kan hjælpe? Eller at Eigil lige får liv at ligge selv, mens du render rundt efter grisebassen?Den følger heldigvis bare bagefter, når man vifter med fodret ;) så det var ikke så galt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 En gris på knap 70kilo er sluppet fri, som skal indfanges med en vågen søn på armen. Det er dælme ikke nemt. Ej må indrømme det gav altså et lidt sjovt tegneserie billede ;) Godt grisen var så sulten den bare fulgte med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Jeg hader virkelig at køre bil. Og jeg er heller ikke fan af mennesker, der stiller sig op med armene i siden og glor uhæmmet og skeptisk, men jeg spasser rundt i en parkering <_<De er i gang med at grave hele vores vej op pga fjernvarme og der er kæmpe plader og pæle og betondimser ind til vores indkørsel (ja egentligt alle steder) og den anden dag, da jeg skulle snige mig ind i vores indkørsel stoppede nok 10 arbejdsmænd og gloede på mig om nu jeg kunne komme ind uden at ridse bilen. <_< Det gik nu fint nok, men fik lidt præstationsangst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 De er i gang med at grave hele vores vej op pga fjernvarme og der er kæmpe plader og pæle og betondimser ind til vores indkørsel (ja egentligt alle steder) og den anden dag, da jeg skulle snige mig ind i vores indkørsel stoppede nok 10 arbejdsmænd og gloede på mig om nu jeg kunne komme ind uden at ridse bilen. <_< Det gik nu fint nok, men fik lidt præstationsangst ;) Haha! Godt jeg parkerede et stykke væk så :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 "nå! Er du sikker på, at der ikke er 2?"... altså hvornår FANDEN har det NOGENSINDE været en god ting at fyre af?!?!!? :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 De er i gang med at grave hele vores vej op pga fjernvarme og der er kæmpe plader og pæle og betondimser ind til vores indkørsel (ja egentligt alle steder) og den anden dag, da jeg skulle snige mig ind i vores indkørsel stoppede nok 10 arbejdsmænd og gloede på mig om nu jeg kunne komme ind uden at ridse bilen. <_< Det gik nu fint nok, men fik lidt præstationsangst ;) Det er jo det man får! Glo væk, mennesker :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 "nå! Er du sikker på, at der ikke er 2?"... altså hvornår FANDEN har det NOGENSINDE været en god ting at fyre af?!?!!? :klap Årh pjat, det er da verdens bedste lille joke og du har ALDRIG hørt den før ;) (:kram) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Årh pjat, det er da verdens bedste lille joke og du har ALDRIG hørt den før ;) ( :kram) Nej, og min latter var helt ægte og oprigtig og SLET ikke anstrengt! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 "nå! Er du sikker på, at der ikke er 2?"... altså hvornår FANDEN har det NOGENSINDE været en god ting at fyre af?!?!!? :klap Skod kommentar :prik Min nabo, der har set scanningsbillede, mener at de tager fejl og at der er to, ellers ville jeg jo ikke være så stor :O :prik :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Nej, og min latter var helt ægte og oprigtig og SLET ikke anstrengt! ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Hjertebanken, åndenød og mavesmerter <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Mega meget uro i benene :( Kan slet ikke finde ro.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 At ligge på fg med mistanke om svangerskabsforgiftning og vente på at de finder ud af mere og om jeg må komme med hjem til min egen seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 At ligge på fg med mistanke om svangerskabsforgiftning og vente på at de finder ud af mere og om jeg må komme med hjem til min egen seng... :kram2 det lyder heller ikke rart :kiss Håber alt er ok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 "nå! Er du sikker på, at der ikke er 2?"... altså hvornår FANDEN har det NOGENSINDE været en god ting at fyre af?!?!!? :klapDen er næsten lige så god som den jeg fik fra totalt fremmed damemenneske (på min egen alder!) til vejfest for et par uger siden:Hende: hvornår skal det være? Mig: jeg er 30 uger henne, så 2,5 mdr. Hende: Wow det var længe. Du KAN jo ikke blive større?! :blink :prik <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Den er næsten lige så god som den jeg fik fra totalt fremmed damemenneske (på min egen alder!) til vejfest for et par uger siden: Hende: hvornår skal det være? Mig: jeg er 30 uger henne, så 2,5 mdr. Hende: Wow det var længe. Du KAN jo ikke blive større?! :blink :prik <_< Ah men for fucks sake! Det værste er næsten, at jeg ALDRIG har hørt en mand sige sådan. Som regel er det kvinder, som selv har været gravide. WTF? Illoyale finker :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Hjertebanken, åndenød og mavesmerter <_<Er du okay?? :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Den er næsten lige så god som den jeg fik fra totalt fremmed damemenneske (på min egen alder!) til vejfest for et par uger siden: Hende: hvornår skal det være? Mig: jeg er 30 uger henne, så 2,5 mdr. Hende: Wow det var længe. Du KAN jo ikke blive større?! :blink :prik <_< Forstå det slet slet ikke! Udover at man bare ikke siger sådan noget så kan man da tydeligvis se forskel på en der er 30 uger henne og så en der er i alm fødeperiode! Endda min mand kan se forskel!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 :kram2 det lyder heller ikke rart :kiss Håber alt er ok! Umiddelbart ser alt fint ud, men må først komme hjem imorgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Er du okay?? :kram :kissJa det går bedre. Det kommer i perioder. Var godt nok lige ved at give lægevagten en kald. Der skal ellers meget til før jeg selv bliver bekymret. Men det er helt ok nu. Har det dagligt i varierende grad. <_<Og tak til den bekymrede og omsorgsfuld nurse :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Den er næsten lige så god som den jeg fik fra totalt fremmed damemenneske (på min egen alder!) til vejfest for et par uger siden: Hende: hvornår skal det være? Mig: jeg er 30 uger henne, så 2,5 mdr. Hende: Wow det var længe. Du KAN jo ikke blive større?! :blink :prik <_< Min mand sagde, meget sødt og naivt, dengang jeg var i uge 30 "ej, nu tror jeg ikke maven bliver meget større".. Åh han blev klogere :lol Men :klap til fremmed dame for sådan en kommentar :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Ja det går bedre. Det kommer i perioder. Var godt nok lige ved at give lægevagten en kald. Der skal ellers meget til før jeg selv bliver bekymret. Men det er helt ok nu. Har det dagligt i varierende grad. <_< Og tak til den bekymrede og omsorgsfuld nurse :kiss Godt at du har det bedre :kiss det lyder virkelig heller ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites