Besvaret August 12, 2015 Han har ikke tid? Oh dear... :rolleyes Ærligt talt så er det da slapt - han har vel næppe mere travlt end de fleste, og lige den begivenhed kommer jo ikke som nogen overraskelse :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Silke Elia siger/viser selv at hun ikke kan sige ordene, hvis vi spørger. Nogle gange kan vi se hun tænker så der knager, men der ikke kommer en lyd ud af hende. Jeg tror, hun kan rigtig mange ord inde i sig selv. Silke Elia kan slet ikke nogle af de ord, du nævner - og mange af de ord hun kan, udtaler hun også forkert. Til gengæld er hun begyndt at være så stolt når hun lærer et nyt ord. Så tænker, du ikke skal være bekymret for ham :) Tak søde :kiss Jeg bliver så bekymret nogle gange! Og tænker jeg gør det hele forkert. Sprog siges jo ellers at være hjemmeungers fordel :rolleyes Men jeg kan se på ham at han nyder de ord han kan - fx larm, er godt for han at kunne sige "græs (græsslåmaskine) larm" efterfulgt af hovedrysten - så blev det ligesom slået fast at den var han altså ikke fan af! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Oh dear... :rolleyes Ærligt talt så er det da slapt - han har vel næppe mere travlt end de fleste, og lige den begivenhed kommer jo ikke som nogen overraskelse :klap Næ, men det er ikke en begivenhed i hans verden. Men så er sex det heller ikke i min. Og slet ikke sex hverdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Tak søde :kiss Jeg bliver så bekymret nogle gange! Og tænker jeg gør det hele forkert. Sprog siges jo ellers at være hjemmeungers fordel :rolleyes Men jeg kan se på ham at han nyder de ord han kan - fx larm, er godt for han at kunne sige "græs (græsslåmaskine) larm" efterfulgt af hovedrysten - så blev det ligesom slået fast at den var han altså ikke fan af! Ja, kender det godt! Det er smart. Silke Elia holder sig bare for ørene ;) Av = varm Uuuh = kold Hun har lige lært at sige lillebror = bror Så nu er Or = stor bror = lille Så man skal kende hende for at altid at forstå hvad hun siger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Jeg synes jo netop hans sprog er rigtig fint. Han kan sige krokodille, zebra og champignon.. Og han siger også en masse almindelige ting..Så er han da langt foran Storm, og også min venindes Mikkel som er to dage ældre (okay, han kan sige støvsuger, men det kniber med de korte ord! :lol). Sig de skal hoppe i havet... :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Mit knæ gør oooondt efter mit styrt i forgårs... :boo Så bliv dog bedre :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Total søvndyssende, monoton og kedelig jordemoder til fødselsforberedelse idag. hvis jeg får hende til min fødsel så ender jeg da med at få et flip, hvis hun ikke skifter bare lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Har fået invitation til 70-års fødselsdag for min fars kone samme dag som vi har billetter til Tina Divkow :( Øv hvor er det dårlig timing. Ville SÅ gerne se Tina. Og nu skal jeg igen ud og sælge koncertbilletter. Det er ærlig talt lidt træt af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hold kæft jeg er træt af amme trillioner af gange om natten :sm :prik :klap :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Suk hvor er jeg træt af når min dreng endelig sover fornuftigt om natten at hunden så flere gange tripper rundt og jeg vågner af det i stedet...og nu ligger jeg så vågen og sulten har meldt sig....great! Og lille manden vågner indenfor en times tid...mega nederen altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg tænker man måske skal se mere på barnet generelt end på lige een ting. Aron er hamrende dygtig sprogligt, men han kan altså stadig ikke selv tage strømper på uden hjælp, bukser kan han godt, men ikke altid, bluser kan han slet ikke selv etc... Han er jo så mere sproglig og selvstændig på så mange andre punkter. Elliott er ikke engang 2 år!!! Giv dog lige barnet tid! Aron var vel 1,5 før han sagde sit første rigtige ord, og som sagt er han altså en super snakker nu. Og vedr W, så er han jo top sej til så meget andet!!! Din lille dreng er jeg ihvertfald heller ikke bekymret for, Stephi :kram :kram Fuldstændig enig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg er seriøst så skuffet over min kæreste.... Tænk sig, at han siger jeg er grådig fordi jeg bliver ked over ikke at få nogen gave. Vi kommer heller ikke ud og spise, fordi han skal lave min brors bil - og han vækker mig kl 5 imorges med riskiks, mælk og lidt brød.... Og han er først lige nu kørt. Vi er selvfølgelig mega uvenner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg er seriøst så skuffet over min kæreste.... Tænk sig, at han siger jeg er grådig fordi jeg bliver ked over ikke at få nogen gave. Vi kommer heller ikke ud og spise, fordi han skal lave min brors bil - og han vækker mig kl 5 imorges med riskiks, mælk og lidt brød.... Og han er først lige nu kørt. Vi er selvfølgelig mega uvenner. Det kan han ikke være bekendt... kan godt forstå at du er sur... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Kan intet gøre ved det, men må lige brokke mig over, de forudsiger regn-regn-regn søndag hvor vi havde planlagt tur til Bonbonland (og i øvrigt også mandag og tirsdag) <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg er seriøst så skuffet over min kæreste.... Tænk sig, at han siger jeg er grådig fordi jeg bliver ked over ikke at få nogen gave. Vi kommer heller ikke ud og spise, fordi han skal lave min brors bil - og han vækker mig kl 5 imorges med riskiks, mælk og lidt brød.... Og han er først lige nu kørt. Vi er selvfølgelig mega uvenner.Jeg ville satme også være skuffet! :prik Gør han noget ud af sin egen fødselsdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg ville satme også være skuffet! :prik Gør han noget ud af sin egen fødselsdag? Nej aldrig. Han glemmer den tit. Men jeg giver han altid gaver, både fra pigerne og jeg, og han VED at jeg går op i det, på en mærkelig måde, fordi jeg altid bliver glemt af min far, og de seneste par fødselsdage har været uvenner mef min mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg er seriøst så skuffet over min kæreste.... Tænk sig, at han siger jeg er grådig fordi jeg bliver ked over ikke at få nogen gave. Vi kommer heller ikke ud og spise, fordi han skal lave min brors bil - og han vækker mig kl 5 imorges med riskiks, mælk og lidt brød.... Og han er først lige nu kørt. Vi er selvfølgelig mega uvenner. Ej, dét var jeg godt nok også blevet skuffet over! Du er da overhovedet ikke grådig - jeg synes til gengæld han er mega lidt gavmild og hensynsløs på en rigtig fesen måde! Øv! Sikke en dårlig start på din fødselsdag! Nu virker det virkelig dumt at sige tillykke, men alligevel :balloons :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Øv. Endnu en morgen hvor jeg føler mig fuldstændig rundt på gulvet og har DN tømmermændsagtig hovedpine og kvalme. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hold kæft jeg er træt af amme trillioner af gange om natten :sm :prik :klap :boo :ditto Bare med flasken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 :ditto Bare med flasken. :kram2 Jeg beder snart manden om at flytte ud af soveværelset - jeg bliver simpelthen så sur på ham om natten fordi han sover og bliver sur fordi jeg klager over at skulle op 1000 gange.. :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jeg er seriøst så skuffet over min kæreste.... Tænk sig, at han siger jeg er grådig fordi jeg bliver ked over ikke at få nogen gave. Vi kommer heller ikke ud og spise, fordi han skal lave min brors bil - og han vækker mig kl 5 imorges med riskiks, mælk og lidt brød.... Og han er først lige nu kørt. Vi er selvfølgelig mega uvenner. Han er da også en narhat :angry Når nu han er den far din datter har, så skulle han da også hjælpe hende med at fejre sin mor - jeg glæder mig da til at junior og jeg skal flage og synge for far og servere kage til morgenmad osv :D Og sikke noget fis med grådighed - du har vel ikke forlangt en bestemt prisklasse - man vil da gerne, at ens kære har lyst til at fejre en :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 :kram2 Jeg beder snart manden om at flytte ud af soveværelset - jeg bliver simpelthen så sur på ham om natten fordi han sover og bliver sur fordi jeg klager over at skulle op 1000 gange.. :angry Det kender jeg godt! Her deles vi jo stadig lidt om nætterne, fordi min mand ikke rigtig arbejder, men fra 1/9 regner jeg også med, at han rykker i gæsteværelset. Det er nemlig super demotiverende, når manden bare ligger og bobler ved siden af :kiss Jeg håber, du kan få en lur i løbet af dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Han er da også en narhat :angry Når nu han er den far din datter har, så skulle han da også hjælpe hende med at fejre sin mor - jeg glæder mig da til at junior og jeg skal flage og synge for far og servere kage til morgenmad osv :D Og sikke noget fis med grådighed - du har vel ikke forlangt en bestemt prisklasse - man vil da gerne, at ens kære har lyst til at fejre en :huh Bare en lille ting... Men nej nejn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Hold kæft jeg er træt af amme trillioner af gange om natten :sm :prik :klap :boo :Ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Har fået invitation til 70-års fødselsdag for min fars kone samme dag som vi har billetter til Tina Divkow :( Øv hvor er det dårlig timing. Ville SÅ gerne se Tina. Og nu skal jeg igen ud og sælge koncertbilletter. Det er ærlig talt lidt træt af... Jeg tror jeg ville tage til koncerten. I har jo en aftale den dato.. Men forstår dig godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites