tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

P-piller igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du fået din mens?

:kram2

Nej....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har altid været vild med Vildbjerg, så det er ikke utænkeligt at når K er færdig om 1,5 år, at vi påtænker at flytte mod Herning igen :kiss

Ikke nogen dum ide ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej....

Skal man ikke afvente mens før man starter? Det skulle man dengang jeg tog piller. Men det er også længe siden efterhånden ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder heller ikke super holdbart. Håber willum får ro til at sove, samt I får solgt jeres lejlighed :)

Tak vi har valgt ikke at sætte den til salg før huset er 100% færdigt (magter ikke at bo i byggerod)

Der gik ikke længe før gamle fru Hansen på 3. Gik ned og bad dem dæmpe sig. Kom til at grine lidt da jeg kunne høre hende sige "jeg kan ikke høre Hans pilgaard stille spørgsmålene "

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal man ikke afvente mens før man starter? Det skulle man dengang jeg tog piller. Men det er også længe siden efterhånden ^_^

Burde jeg jo nok

Del dette indlæg

Annonce ♥

Burde jeg jo nok

Det ville jeg gøre. Kroppen reagerer jo med manglende mens af en grund. Måske du skulle snakke med lægen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville jeg gøre. Kroppen reagerer jo med manglende mens af en grund. Måske du skulle snakke med lægen?

Kan ikke lige se hvad lægen skal kunne gøre. :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjekke hvorfor du ikke får en blødning? Hvis du er på p-piller og ikke er gravid, men ikke får en blødning, er der jo en grund til dette. Og det burde tjekkes op på inden du starter på en ny pakke piller. Det ville jeg gøre, for jeg ville dælme være sikker på at mit underliv ikke fejlede noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjekke for kræft, skjulte køns sygdomme, hormonel ubalance, graviditet udenfor livmoderen, cyster - you Name it!

Jeg turde ikke IKKE gå til lægen :unsure

Det er ikke for at løfte pegefingre men for dælan Cæcilie du skal sku passe på dig selv :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjekke for kræft, skjulte køns sygdomme, hormonel ubalance, graviditet udenfor livmoderen, cyster - you Name it!

Jeg turde ikke IKKE gå til lægen :unsure

Det er ikke for at løfte pegefingre men for dælan Cæcilie du skal sku passe på dig selv :kiss

Det var det jeg prøvede på at sige ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh bliver sq pænt sur...Når endelig lille manden sover nogle sammenhængende timer her i nat så har vores hund valgt pludselig at trippe rundt og gø/pive og ville ud....suk Farvel nattesøvn og Hej dårligdom...bliver sq skidt tilpas når ikke jeg får hvilet nok :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal tisse...

Det er et problem fordi:

1. Jeg ligger på sofaen med Mads, og han skal først bæres tilbage i seng, med risiko for at vække Tobias

2. For at komme på toilettet skal jeg passere døren til Simons "værelse" gulvet kbirker helt vildt og han sover let her om morgenen

Jeg er ikke klar til at drengene står op endnu. Ville gerne have lidt mere putte-slappe tid først.

1. World problems - I know....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var det jeg prøvede på at sige ;)

Tror ærlig talt bare at min krop er forvirret

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over mit arbejde. Der var meningen jeg skulle sove her i formiddag sammen med Julius, fordi jeg kun har sovet 3 timer i nat (har grædt den halve nat pga dårlig samvittighed overfor Marius, tanker der køre rundt, stress mv). Men min tlf bimler og bamler og SMS om jeg skal ringe og det haster. Jeg kan slet ikke rumme og overskue det. Så nu ligger jeg med en sovende Julius med tårene trillende igen og kan ikke sove pga samvittigheden overfor job. Hvorfor kan de ikke lade mig være? Jeg har skrevet til dem jeg har det svært...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over mit arbejde. Der var meningen jeg skulle sove her i formiddag sammen med Julius, fordi jeg kun har sovet 3 timer i nat (har grædt den halve nat pga dårlig samvittighed overfor Marius, tanker der køre rundt, stress mv). Men min tlf bimler og bamler og SMS om jeg skal ringe og det haster. Jeg kan slet ikke rumme og overskue det. Så nu ligger jeg med en sovende Julius med tårene trillende igen og kan ikke sove pga samvittigheden overfor job. Hvorfor kan de ikke lade mig være? Jeg har skrevet til dem jeg har det svært...

Det er bare ikke ok! Kan du ikke få din mand til at ringe og sætte dem på plads?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig Anita! :kram

Hvor er det altså bare SLET ikke okay at det bliver ved med at ringe til dig - du har barsel, for fanden! De skal bare lade dig være, især når du før har sagt at de ikke skal ringe, og har skrevet til dem at du har det svært! Øj, hvor synes jeg de går over stregen, når de så bliver ved..

Kan dig eller din man ikke ringe og sige, at de er nødt til at lade være med at ringe til dig når du er på barsel, fordi det stresser dig, og du i forvejen har det rigtig svært?

Du skal i hvert fald have en masse kram :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er slet ikke i orden... De burde respektere det... kan du ikke ignorer opkaldet eller snakke med dem eller noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Anita, nu pudser du altså fagforeningen på dem, det der er IKKE ok og du skal ikke stå med det selv! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig - højt og længe! - over at den superfede, splinternye legeplads, der er blevet sat op lige foran vores vindue som erstatning for den gamle grimme, men dog funktionelle... Har så langt mellem trappetrinene, at Valdemar INTET kan på den selv. Tak for lort at lave en legeplads kun for børn i alderen 6-7+ :klap Og så min skuffede lille dreng altså :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg måtte bryde mini moysens rytme fordi jeg skal have taget klips fra kejsersnit ud og er blevet nødt til at habe hende med, da min mand er med den store i BH

Del dette indlæg

Annonce ♥

At kaste op lige pludselig..

Og at jeg ikke kan kaste op uden at tisse i bukser..

:shooter

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.