Besvaret July 23, 2015 Gentagende gange at blive overset herinde - det gør det altså virkelig ikke nemt for nye brugere at få en fod indenfor på det her forum. Måske jeg bare er sat på "ignorer" af de fleste brugere herindeHvor bliver du ignoreret? :chin:Tror i øvrigt ikke det nødvendigvis har noget at gøre med at være ny - det er heller ikke altid at mine ting bliver kommenteret på :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 At manden er pisse sur over, at jeg ikke synes det er en super god ide at køre hele vejen til Møns klint med 2 små børn, der begge sover om dagen, men kun med plads til barnevognen.. Desuden er det altså ikke ret sjovt, at køre med E der bliver køresyg ret tit og A, der ikke må sidde vildt længe i autostolen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Det er efterhånden sket en del gange, at jeg har besvaret en tråd, hvor trådstarter besvarer alle med quote - bortset fra mit indlæg. Det bliver altså en anelse trættende i længden :( Jeg er normalvis ikke typen, der råber op og brokker mig over ikke at få svar og så videre. Jeg ved godt, hvordan det er at være ny på et forum og hvor lang tid det tager at komme ind på alle de "gamle", men nu fik jeg altså lige nok og havde brug for at få det ud. Så ud kom det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Det er efterhånden sket en del gange, at jeg har besvaret en tråd, hvor trådstarter besvarer alle med quote - bortset fra mit indlæg. Det bliver altså en anelse trættende i længden :( Jeg er normalvis ikke typen, der råber op og brokker mig over ikke at få svar og så videre. Jeg ved godt, hvordan det er at være ny på et forum og hvor lang tid det tager at komme ind på alle de "gamle", men nu fik jeg altså lige nok og havde brug for at få det ud. Så ud kom det :) Jeg kan godt forstå dig, men jeg oplever det altså også. Har været herinde i fire/fem år (kan ikke lige huske præcis hvor længe). Tror ikke det bestemt er møntet på dig, men bare tilfældigt. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Det er efterhånden sket en del gange, at jeg har besvaret en tråd, hvor trådstarter besvarer alle med quote - bortset fra mit indlæg. Det bliver altså en anelse trættende i længden :( Jeg er normalvis ikke typen, der råber op og brokker mig over ikke at få svar og så videre. Jeg ved godt, hvordan det er at være ny på et forum og hvor lang tid det tager at komme ind på alle de "gamle", men nu fik jeg altså lige nok og havde brug for at få det ud. Så ud kom det :) Det sker også for mig, så du er ikke den eneste :kram2 Nogen gange tror måske man får postet mens trådstarter er midt i at svare andre, og så kan ens svar ende lidt uheldigt i tråden, så den anden ikke får set det. Det er i hvert fald det jeg som oftest siger til mig selv mår det sker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Jeg kan godt forstå dig, men jeg oplever det altså også. Har været herinde i fire/fem år (kan ikke lige huske præcis hvor længe). Tror ikke det bestemt er møntet på dig, men bare tilfældigt. :kram2Jeg tager det egentlig heller ikke som sådan personligt, men nu er det lige sket igen, og det var vist bare den berømte dråbe. Jeg gider ikke ses som det der brokhoved, der altid råber op om manglende respons, men denne gang blev jeg bare lidt ramt. Måske jeg er lidt ekstra hormonella idag, men det er altså bare ikke rart at sidde med en følelse af mit svar tilsyneladende ikke er godt nok. Irrationelle følelser men de er der alligevel. Og er ked af, du kan sidde med samme følelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Det er efterhånden sket en del gange, at jeg har besvaret en tråd, hvor trådstarter besvarer alle med quote - bortset fra mit indlæg. Det bliver altså en anelse trættende i længden :( Jeg er normalvis ikke typen, der råber op og brokker mig over ikke at få svar og så videre. Jeg ved godt, hvordan det er at være ny på et forum og hvor lang tid det tager at komme ind på alle de "gamle", men nu fik jeg altså lige nok og havde brug for at få det ud. Så ud kom det :) Det kan jeg da godt forstå du bliver ked af. Det lyder da også lidt mærkeligt, for min fornemmelse er, at dem der besvarer alle indlæg hver for sig også gør det med alle :unsure Det gør jeg da i hvert fald selv. Du må ikke tage det alt for personligt. Det tager bare lang tid at være ny :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Gentagende gange at blive overset herinde - det gør det altså virkelig ikke nemt for nye brugere at få en fod indenfor på det her forum. Måske jeg bare er sat på "ignorer" af de fleste brugere herindeØv det er en træls følelse at have! Som Thalia siger, så tror jeg bestemt også at det er tilfældigt - man kan hurtigt komme til at overse nogle svar, hvis man er på mobilen - men derfor gør det jo ondt alligevel, hvis man har prøvet det et par gange... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Det sker også for mig, så du er ikke den eneste :kram2 Nogen gange tror måske man får postet mens trådstarter er midt i at svare andre, og så kan ens svar ende lidt uheldigt i tråden, så den anden ikke får set det. Det er i hvert fald det jeg som oftest siger til mig selv mår det sker ;) Jeg plejer faktisk også at forsøge at bortforklare det :) Denne gang lykkedes det bare ikke, og jeg havde brug for at råbe røv. Jeg er jo faktisk ret glad for at være flyttet over til det her forum og begynder at føle mig mere hjemme, så tænker det var godt lige at få det ud, inden det ville ødelægge noget for mig. Og det hjælper at høre at I andre også oplever at blive ignoreret på den måde. Så kan jeg forhåbentlig lade være med at tage det personligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Det kan jeg da godt forstå du bliver ked af. Det lyder da også lidt mærkeligt, for min fornemmelse er, at dem der besvarer alle indlæg hver for sig også gør det med alle :unsure Det gør jeg da i hvert fald selv. Du må ikke tage det alt for personligt. Det tager bare lang tid at være ny :kissDet var også min fornemmelse - det er bare efterhånden sket en del gange og virkede ikke så tilfældigt mere. Men jeg må vælge at tro på Milles forklaring, for synes egentlig også det var lidt vildt, hvis jeg skulle have gjort mig så negativt bemærket at flere forskellige ignorerer mig. Så vidt jeg husker har jeg ikke skændtes med nogen herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Øv det er en træls følelse at have! Som Thalia siger, så tror jeg bestemt også at det er tilfældigt - man kan hurtigt komme til at overse nogle svar, hvis man er på mobilen - men derfor gør det jo ondt alligevel, hvis man har prøvet det et par gange... :kramJa, den er sgu lidt træls :( Men som altid hjælper det heldigvis at få det ud og lige afreagere lidt :)Og ja, jeg kan jo godt se, hvor nemt det er at misse et indlæg, nu hvor jeg selv sidder og skal besvare jer alle, så mon ikke det er det der sker? Og jeg så bare har været uheldig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Gentagende gange at blive overset herinde - det gør det altså virkelig ikke nemt for nye brugere at få en fod indenfor på det her forum. Måske jeg bare er sat på "ignorer" af de fleste brugere herinde :kram jeg overser dig ikke.. jeg er bare dør til at få kommenteret til alle. :Blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Gentagende gange at blive overset herinde - det gør det altså virkelig ikke nemt for nye brugere at få en fod indenfor på det her forum. Måske jeg bare er sat på "ignorer" af de fleste brugere herinde Nu er jeg en af dem, der oftest er på fra pc'en og som selv forsøger at svare alle individuelt. Og det er altså sket nogle gange at jeg har overset et svar. Så er jeg blevet flov (for jeg er jo netop glad for alle kommentarer og finder det ikke vigtigere at svare nogle end andre) og har skyndt mig at undskylde og svare tilbage. Men kan jo egentlig ikke vide om der nogle gange er nogle som jeg overser - og så ikke efterfølgende opdager at jeg har overset :unsure Har også selv prøvet at sidde med den følelse du sidder med nu og det er ikke sjovt. Men tror egentlig, som så mange andre også har påpeget, ikke nødvendigvis at det hænger sammen med hvor ny eller gammel man er herinde, men at det ofte blot er tilfældigt. Det håber man da i hvert fald. Du er i hvert fald ikke på 'ignore' hos mig, hvis det på nogen måde er en trøst. Jeg synes at det har været hyggeligt at snakke med dig, de gange vores veje har krydset hinanden her på BK :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Jeg håber i hvert fald ikke det er mig der overser dig - jeg prøver i hvert fald at være god til at svare ingen eller alle :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 IH! Jeg er kommet til at sige ja til at komme til en fødselsdag, jeg bare slet ikke magter :( jeg har ondt i maven, er trist og irritabel over det i dag :( Jeg bliver altså lidt (læs meget!!) træt af mig selv nogen gange. Jeg er forhelvede aldrig ude, og alligevel er 1 gang bare SÅ MEGET FOR MEGET at jeg har lyst til at hyle :boo Jeg skal afsted alene, kender kun fødselaren (hvilket jeg har det MEGET stramt med), jeg skal sidde som den eneste ikke og drikke, jeg kan med garanti ikke lide maden (MEGET selektiv), være skide træt, have det skidt (for det har jeg hver dag efter 17) OG cykle hjem i mørket :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Gentagende gange at blive overset herinde - det gør det altså virkelig ikke nemt for nye brugere at få en fod indenfor på det her forum. Måske jeg bare er sat på "ignorer" af de fleste brugere herinde Du er bestemt heller ikke inoreret af mig, jeg ventet stadig på at vi skal spise frugt sammen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 IH! Jeg er kommet til at sige ja til at komme til en fødselsdag, jeg bare slet ikke magter :( jeg har ondt i maven, er trist og irritabel over det i dag :( Jeg bliver altså lidt (læs meget!!) træt af mig selv nogen gange. Jeg er forhelvede aldrig ude, og alligevel er 1 gang bare SÅ MEGET FOR MEGET at jeg har lyst til at hyle :boo Jeg skal afsted alene, kender kun fødselaren (hvilket jeg har det MEGET stramt med), jeg skal sidde som den eneste ikke og drikke, jeg kan med garanti ikke lide maden (MEGET selektiv), være skide træt, have det skidt (for det har jeg hver dag efter 17) OG cykle hjem i mørket :( Det er bare ikke sjovt at have det sådan. Jeg er heller ikke god til det, og før i tiden har jeg alt for ofte sagt ja til noget, jeg egentlig ikke har lyst til - fordi jeg er alt for dårligt til at sige nej, pligtopfyldende osv. Men min tid hos psykolog har lært mig at tænke på mig selv. Mit råd til dig er at være ærlig over for vedkommende og så meld afbud. Nogle vil måske sige 'du bliver sikkert overrasket, det skal nok blive sjovt', men det er bare ikke MIN erfaring. Og så lige et :kram Det er aldrig sjovt, fordi man vil gerne gøre alle glade. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Er allerede mega nervøs for screeningstesten mod fødselsdeprission, så jeg har selvfølgelig googlet den :prik den tager så heldigvis udgangspunkt i de sidste 7 dage for pt score jeg alt for højt i den :( Der er stadig 3 uger til hun kommer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Det er efterhånden sket en del gange, at jeg har besvaret en tråd, hvor trådstarter besvarer alle med quote - bortset fra mit indlæg. Det bliver altså en anelse trættende i længden :( Jeg er normalvis ikke typen, der råber op og brokker mig over ikke at få svar og så videre. Jeg ved godt, hvordan det er at være ny på et forum og hvor lang tid det tager at komme ind på alle de "gamle", men nu fik jeg altså lige nok og havde brug for at få det ud. Så ud kom det :) Undskyld, hvis jeg er en af dem, der ikke har fået svaret :kram Jeg kan godt være lidt en dør til det, og der kan nemt smutte en i mængden, men det er bestemt ikke møntet på bestemte brugere, hverken nye eller gamle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Gentagende gange at blive overset herinde - det gør det altså virkelig ikke nemt for nye brugere at få en fod indenfor på det her forum. Måske jeg bare er sat på "ignorer" af de fleste brugere herindeJeg skriver tit med mig selv i min tråd ;) Jeg kan også føle mig usynlig og overset herinde. Tror (desværre) det et meget normalt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Har fået virkelig dum vane med at køre slik indenbords hver aften :rolleyes :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 :kram jeg overser dig ikke.. jeg er bare dør til at få kommenteret til alle. :Blush :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Tak for jeres søde medfølende svar Louise og JustMe :kiss Det er bare så svært. Og J synes jeg er ondsvag og at jeg skal tage med, at det er synd for hende og som Louise skriver "det bliver sjovt når jeg først kommer" :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Jeg kan godt forstå dig, men jeg oplever det altså også. Har været herinde i fire/fem år (kan ikke lige huske præcis hvor længe). Tror ikke det bestemt er møntet på dig, men bare tilfældigt. :kram2:ditto Min tråd er også mest for mig selv. Og har været her siden 2011.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Gah! Skrigende tumling, der ikke ville sove alene, og muggen gemal fordi jeg har lavet én (1) venindeaftale i næste uge (hvor vi er begyndt på arbejde igen). Det har ellers været en dejlig dag - med junior på flyvergrill, hvor han næsten ikke kunne rumme sin begejstring for flyene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites