tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vil gerne brokke mig over mine drømme. :shooter

Del dette indlæg

At min mand bare virkelig ikke er særligt god til at tage billeder, og at han bliver skidefornærmet, når man beder ham om at tage et nyt, fordi det første var mega mørkt og taget i underlig vinkel. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand bare virkelig ikke er særligt god til at tage billeder, og at han bliver skidefornærmet, når man beder ham om at tage et nyt, fordi det første var mega mørkt og taget i underlig vinkel. <_<

Det kender jeg godt! Min mand zoomer altid helt ind, så der ikke er andet end mit ansigt at se på billedet. :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sgu da også irriterende <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bare sovet elendigt i nat. Er øm i hele kroppen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor igen! Nu er vi nået dertil, hvor hun også gør mig ked af det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kender jeg godt! Min mand zoomer altid helt ind, så der ikke er andet end mit ansigt at se på billedet. :lol

Well, bedre end min mand, der zoomer helt ud og alligevel kapper mit hoved helt eller halvt af :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sgu da også irriterende <_<

Ja faktisk <_< Han kan også være heldig engang imellem, men hvis lyset fx er dårligt, så mugger han bare og siger noget i retning af "jaja i er da med på billedet" istedet for at flytte sig og prøve at få noget lys med :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er bestemt heller ikke god til at finde mine gode vinkler... Når han skulle tage billeder af min mave Bille han helst tage dem i frø-perspektiv... Det gør jo slet ikke en større eller noget...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hader at rydde op og gøre rent, men det skal jo gøres..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand er bestemt heller ikke god til at finde mine gode vinkler... Når han skulle tage billeder af min mave Bille han helst tage dem i frø-perspektiv... Det gør jo slet ikke en større eller noget...

Det ville B også! Kom nu ind i kampen og løft kameraet :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha undskyld kan ik lade være med at grine lidt over jeres kære "amatør fotograf mænd"... Jeg ved godt at det er en alvorlig sag... :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min svigermor nok skal fortælle os, hvor forfærdelig movicol er og hvor meget det bekymre hende, for det får drengene jo dovne tarme af :prik Og det hele er sagt ud fra, at hun kender en fra strikkeklubben som får det og har fået sådan og sådan at vide... Hun har ikke selv hørt hvad der er blevet sagt og hun hører sommetider, det hun gerne selv vil og så er det lige meget om det er rigtig eller forkert...

Luk røven svigermor! :) Det er da belastende... Næste gang spørger du bare helt alvorligt "er du læge?"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor igen! Nu er vi nået dertil, hvor hun også gør mig ked af det.

Åh nej, hvad har hun nu gjort den "kære" svigermonster?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bare sovet elendigt i nat. Er øm i hele kroppen..

:kram2 fra en der bestemt heller ik har sovet godt ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At børnene bare har kørt mig totalt ned i dag.

Godt at det snart er sengetid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har været ved verdens mest latterlige læge i mandags. Det burde simpelthen ikke være muligt at praktisere som læge hvis man er så dum.

Nu har han TO gange udskrevet medicin som ikke må tages den sidste måned i graviditeten og i dag kommer han så på aat han er nødt at være sikker på det ikke er en streptokok infektion inden han udskriver mere medicin.

Flot dumrian, det spurgte jeg endda til inden du sendte prøven til analyse.

Men det er da også helt i orden at mene at jeg lige kørertfra Hvide Sande og til Viborg for at aflevere en ny urinprøve fordi du ikke kan finde ud af dit job...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg har været ved verdens mest latterlige læge i mandags. Det burde simpelthen ikke være muligt at praktisere som læge hvis man er så dum.

Nu har han TO gange udskrevet medicin som ikke må tages den sidste måned i graviditeten og i dag kommer han så på aat han er nødt at være sikker på det ikke er en streptokok infektion inden han udskriver mere medicin.

Men det er da også helt i orden at mene at jeg lige kørertfra Hvide Sande og til Viborg for at aflevere en ny urinprøve fordi du ikke kan finde ud af dit job...

Ej hold da op en klaphat... !

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja han er fantastisk :unsure

Jeg ringede ned og bad om at få en sygeplejerske til at tjekke mit sår, netop fordi jeg vidste han nærmest er alene på posten pt. At det så ikke var mit så det var galt med og det kun var en læge der må udskrive recepter, ja så fik jeg fornøjelsen af ham alligevel...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Over alt for mange ting! <_<

Faldt først i søvn kl. 00! Jeg sover i forvejen elendigt for tiden, og det samme gør mindstebarnet. Mi. Vågner kl. 4 og får en flaske til at slumre hen på igen, det gør han ret hurtigt- jeg falder først hen igen kl. 6.30, velvidende at nu vågner børnene snart. 6.45 bliver jeg flået ud af søvnen ved at en lille hund gør helt afsindigt og er sur ude på stien der løber langs huset. 6.55 begynder den mindste snakkemaskine at fortælle, at nu er han frisk :rolleyes Heldigvis er ham da veloplagt og kender jeg søsteren ret så er hun også snart vågen og mindst lige så veloplagt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

:shooter min mand :shooter :klap :prik

Han går og er sur og irriteret over, at jeg har fået menstruation i nat, fordi nu har han ifølge eget udsagn ikke fået sex i 4 dage! :o (og ja det er rigtigt, at vi ikke har haft sex siden mandag aften) og han mener bestemt ikke at det kan være rigtigt, at jeg ikke kan mærke med flere dages varsel, at min menstruation er på vej - jeg må bestemt være den eneste kvinde der har det sådan :rolleyes :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han går og er sur og irriteret over, at jeg har fået menstruation i nat, fordi nu har han ifølge eget udsagn ikke fået sex i 4 dage! :o (og ja det er rigtigt, at vi ikke har haft sex siden mandag aften) og han mener bestemt ikke at det kan være rigtigt, at jeg ikke kan mærke med flere dages varsel, at min menstruation er på vej - jeg må bestemt være den eneste kvinde der har det sådan :rolleyes :unsure

What?!?!? Han skulle have slag med en våd søndags-berlinger :prik

:kram til dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så træt af det evige puslespil med at få passet hentning af den store ind med den lilles lure. Det ødelægger min dag og det sidste af min barsel når det ikke passer sammen (som i dag) :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hold da op hvor er det synd for ham :blink

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.