Besvaret July 13, 2015 Må man godt være pænt træt af sine sure mand?? Vi har været på en dejlig ferie i Italien med min familie (med alt betalt af dem) og han har bare været så muggen og på tværs, at jeg synes det er helt pinligt :cry :( i lufthavnen skred han hen og satte sig ved gaten med det samme (altså seriøst, der var jo timer til vi skulle boarde),så stod jeg der med Johannes og mine forældre og følte mig pænt dum. Nu er vi så hjemme og jeg får så nævnt, at jeg måske er lidt ked af at ferien har været sådan.. så nu har jeg verdens sureste skid af en mand gående rundt herhjemme.. Ahmen seriøst, skyd mig (eller ham) :shoot :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Må man godt være pænt træt af sine sure mand?? Vi har været på en dejlig ferie i Italien med min familie (med alt betalt af dem) og han har bare været så muggen og på tværs, at jeg synes det er helt pinligt :cry :( i lufthavnen skred han hen og satte sig ved gaten med det samme (altså seriøst, der var jo timer til vi skulle boarde),så stod jeg der med Johannes og mine forældre og følte mig pænt dum. Nu er vi så hjemme og jeg får så nævnt, at jeg måske er lidt ked af at ferien har været sådan.. så nu har jeg verdens sureste skid af en mand gående rundt herhjemme.. Ahmen seriøst, skyd mig (eller ham) :shoot :(Det lyder godt nok træls :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 5 hverdage er ingenting <_< :ditto demopriser var 32 dage om at returnere pengene for Simons kamera... :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Må man godt være pænt træt af sine sure mand?? Vi har været på en dejlig ferie i Italien med min familie (med alt betalt af dem) og han har bare været så muggen og på tværs, at jeg synes det er helt pinligt :cry :( i lufthavnen skred han hen og satte sig ved gaten med det samme (altså seriøst, der var jo timer til vi skulle boarde),så stod jeg der med Johannes og mine forældre og følte mig pænt dum. Nu er vi så hjemme og jeg får så nævnt, at jeg måske er lidt ked af at ferien har været sådan.. så nu har jeg verdens sureste skid af en mand gående rundt herhjemme.. Ahmen seriøst, skyd mig (eller ham) :shoot :( :klap ikke okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Min svigermor :gal:kram2 Føler med dig!!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Uduelig læge der udskriver medicin der ikke må tages den sidste måned i af graviditeten :klap Ja det er sgu flot når der i dag er præcis en måned og 2 dage til termin :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Mad klar men ingen mand hjemme som aftalt og oveni brændte jeg mig kraftigt på fadet fra ovnen fordi jeg skulle komme sølvpapir over så det ikke bliver koldt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Alt det rod der skal ryddes op i for at lave babyværelse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Mad klar men ingen mand hjemme som aftalt og oveni brændte jeg mig kraftigt på fadet fra ovnen fordi jeg skulle komme sølvpapir over så det ikke bliver koldtEj, sådan noget bliver jeg stiktosset over! :prik Har du stadig ikke hørt fra ham? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Ej, sådan noget bliver jeg stiktosset over! :prik Har du stadig ikke hørt fra ham? Jo jo han ringede og sagde at han skyndte sig alt det han kunne og dukkede også op kort tid efter. så freden har indfundet sig igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Jo jo han ringede og sagde at han skyndte sig alt det han kunne og dukkede også op kort tid efter. så freden har indfundet sig igen. Dygtig mand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Fårk, hvor er jeg træt af at være syg!!! Anna kæmper også stadig, men er gået over til snot og vand i øjnene og nu er Søren også begyndt at hoste :prik :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Av hvor er jeg øm i hele kroppen efter at jeg har brugt halvanden time på at plukke jordbær hos mine forældre :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Jeg er træt :prik af børn der ikke vil sove! Hvor svært kan det være? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Jeg er træt :prik af børn der ikke vil sove! Hvor svært kan det være? Meget svært! Det vil W i hvert fald gerne skrive under på :rolleyes :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Av hvor er jeg øm i hele kroppen efter at jeg har brugt halvanden time på at plukke jordbær hos mine forældre :(:blink det var dæleme også længe :O Du beder bare om hjælp en anden gang :kiss Håber du får en god nat med sød M og M, så du kan hvile kroppen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Alt det rod der skal ryddes op i for at lave babyværelse <_<Det er så latterligt - husker det og der venter en omgang mere forude ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At min svigermor nok skal fortælle os, hvor forfærdelig movicol er og hvor meget det bekymre hende, for det får drengene jo dovne tarme af :prik Og det hele er sagt ud fra, at hun kender en fra strikkeklubben som får det og har fået sådan og sådan at vide... Hun har ikke selv hørt hvad der er blevet sagt og hun hører sommetider, det hun gerne selv vil og så er det lige meget om det er rigtig eller forkert... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Det er så latterligt - husker det og der venter en omgang mere forude ;) :kram2 Hader oprydning ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Meget svært! Det vil W i hvert fald gerne skrive under på :rolleyes :kram2 Tak, det er lige før jeg glæder mig til vinter og mørke nætter :p Nu er her endelig ved at være ro, så nu vil jeg luge nyde 5-10 minutters stilhed inden jeg selv går i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At min svigermor nok skal fortælle os, hvor forfærdelig movicol er og hvor meget det bekymre hende, for det får drengene jo dovne tarme af :prik Og det hele er sagt ud fra, at hun kender en fra strikkeklubben som får det og har fået sådan og sådan at vide... Hun har ikke selv hørt hvad der er blevet sagt og hun hører sommetider, det hun gerne selv vil og så er det lige meget om det er rigtig eller forkert...Hun ved tydeligvis ikke hvad hun snakker om :kissHun synes vist bare det er fedt at være interessant :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Hun ved tydeligvis ikke hvad hun snakker om :kiss Hun synes vist bare det er fedt at være interessant :rolleyes Ja hun er typen der investere i ting fordi andre har fået... ;) Jeg er ligeglad. Mine børn mine beslutninger. Har også sagt til min mand at hvis Marius skal derop på ferie, så skal hun have noget at vide med det vide brød. Han lever af franskbrød, chokoladekiks og chokolade deroppe. Sidst vi fik ham hjem var han også mega forstoppet og jeg måtte forlade lokalet da jeg også græd da Marius lavede ble. Det er sq mindst lige så synd for ham dom movicol... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 :blink det var dæleme også længe :o Du beder bare om hjælp en anden gang :kiss Håber du får en god nat med sød M og M, så du kan hvile kroppen :kram2 Tak søde. Det håber jeg også :) har lovet Maja at vi skal på skovtur i morgen og have frokost med, mens drengene tager ud at fiske :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Er 2,356 millisekunder fra at flippe fuldstændig ud! :gal :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites