tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min kollega der kom og aede mig på maven idag og spurgte om jeg ventede mig igen… Dumme ko! Kæft hvor blev jeg ked af det…

:kram æv!

Del dette indlæg

Jeg spurgte tidligere i dag til farsdag gave, fordi vi havde aftalt at gå sammen (også med vores 2. søster). Jeg tænkte noget interflora og så kunne jeg jo lige hurtigt bestille.

Hun svarer så at hun har købt og sendt afsted kun for hende og at hun var træt af mig og 2. søster. Det skrev jeg jeg var ærgelig over at hun skriver. Så spørger hun om ikke det er meget sent jeg spørger (interflora sender ud på dage , så nej det mener jeg ikke) og hvorfor hun skulle stå for det hele, nu hun jo var syg (tapetseret Facebook med det i en uge, dog også med biograftur?) og at hun var træt af at vores forhold var envejs.

Jeg har virkelig ikke været en særlig super initiativ rig søster, det ved jeg udemærket. Det er total bevidst, fordi jeg har det skidt i hovedet og fordi det altid er mig der skal give ud (af energi) og aldrig får noget retur. Meeeen jeg synes sku heller ikke hun selv har været det, hun har ikke spurgt hvordan jeg har det, selvom hun er velvidende om at jeg har det skidt.

Familie! Hate it!

Øv, hvor ærgerligt, at det skal være sådan mellem jer :(

På dagen ville også være aaaaaaaalt for sent for mig (men næppe for min søster;) ), men jeg går sq da ikke i sur-mode af det - jeg spammer hende bare i god tid med, at nu har Neurotika her brug for, at vi lige får styr på sagerne :p

Jeg er klart hende, der ordner og har styr på den slags i vores søskendeforhold, men så er der så meget andet, jeg elsker hende for. Har I også noget godt sammen, eller er det altid sådan, at I sidder i hvert jeres hjørne og synes, at I hver især er den eneste, der giver noget...?

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg flyver til London i morgen tidlig, og ikke kan svinge mig op til at glæde mig... <_<

Hvorfor ikke? Solen skinner og her er dejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte hormoner. Kan ikke engang holde mig selv ud...

Del dette indlæg

Annonce ♥

På dagen ville også være aaaaaaaalt for sent for mig (men næppe for min søster;) ), men jeg går sq da ikke i sur-mode af det - jeg spammer hende bare i god tid med, at nu har Neurotika her brug for, at vi lige får styr på sagerne :p

Jeg er klart hende, der ordner og har styr på den slags i vores søskendeforhold, men så er der så meget andet, jeg elsker hende for. Har I også noget godt sammen, eller er det altid sådan, at I sidder i hvert jeres hjørne og synes, at I hver især er den eneste, der giver noget...?

Jeg tror også lidt at jeg tænker at hun lige kunne have skrevet i weekenden fx "hva... går vi stadig sammen om gave".

Vi har meget sammen og er ret tætte.

"Problemet" nu er at jeg er træt af at gå og have det skidt, derfor har jeg ændret på nogle ting i mig, jeg øver mig fx på at sige fra (pænt og stille og roligt) og det er svært for mine omgivelser lige at forstå. Hvilket jo er klart nok. Jeg kan bare ikke blive ved med at slide mig op.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto Jeg begynder at minde min bror om jul i oktober :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

To børn med feber :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor jeg bare hader når T skuffer mig... Så jeg har lige haft fn ordentlig tudetur igen... Jeg har allermest lyst til at sige til ham, at jeg er skuffet, men ved at han har så meget at tænke på, så det ville nok bare ikke blive nogen konstruktiv samtale der kom ud af det..

Men måske han kan nå at redde det... Vi er jo ikke gået i seng endnu ..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor jeg bare hader når T skuffer mig... Så jeg har lige haft fn ordentlig tudetur igen... Jeg har allermest lyst til at sige til ham, at jeg er skuffet, men ved at han har så meget at tænke på, så det ville nok bare ikke blive nogen konstruktiv samtale der kom ud af det..

Men måske han kan nå at redde det... Vi er jo ikke gået i seng endnu ..

Hva nu smukke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte pisse møg SØM som ikke var banket nok i den liste... AV pisse meget min finger! :Prik

søm under negl er ikke en god kombi :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte pisse møg SØM som ikke var banket nok i den liste... AV pisse meget min finger! :Prik

søm under negl er ikke en god kombi :boo

Aaaaavvvvvvv! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva nu smukke?

Det er fordi Torben har fået hans fars dags gaver i aften, fordi han får så travlt i morgen - først skal han selvfølgelig lige på arbejde, "for en gangs skyld"... Og bagefter skal han arbejde herhjemme med vinduerne, dørene og badeværelset = Der er nok at se til.

Så derfor valgte elin og jeg at give ham hans gaver i aften hvor der var ro og go tid til det. Og elin var tydeligvis stolt over at give de indrammede malerier og far krus... Og han var også sød til at sige tak til hende og han virkede interesseret i det hun fortalte - alt sammen godt.

Men der hvor jeg bliver skuffet, er hvor han ikke siger en skid til mig om det lange kort jeg havde skrevet plus den far tavle jeg har bestilt hjem... Nej i stedet for, får jeg nærmest en skideballe to min efter, fordi jeg havde stillet elins toilet- træner tingest op af vores badeværelses element - altså den gamle, ik noget nyt...

Nøj jeg hader at hans stress skal gå ud over mig ALTID! Og han ser det ik... Så jeg får heller ik nogen undskyldning...

Længere smøre - tak fordi du spørger :kram2

Nå ja og det faktum at jeg rent faktisk har givet mig tid til at lave noget med elin til ham!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kollega der kom og aede mig på maven idag og spurgte om jeg ventede mig igen… Dumme ko! Kæft hvor blev jeg ked af det…

Ej søde Pia! Det kan jeg edermame godt forstå! Øv det er træls... Og jeg har også prøvet det... Også med gnubben på maven.. Nøj hvor er det nedværdigende ....

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

En ting er at jeg savner min mand, en anden ting er at Mie mangler sin far - det gør ondt helt ind i morhjertet når Mie spørger hvor far er for gang nr 507 på 6 dage!!!

Da han så var hjemme i 1,5 time i dag hang hun på ham som en sugemalle og mor måtte INTET alt er far. Bare for at han så kan kysse hende farvel og sige "nu smutter far til fodbold" da de hygger sig allermest! Hendes lille tapre svar var "vi ses imorgen" :boo

Heldigvis tror jeg han selv godt kan se det nu!

For første gang i nok 1,5 år måtte jeg bære skrigende Mie i seng og jeg sidder nu og venter på hun sover, jeg måtte bare ikke gå :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

En anden ting er at min veninde er på besøg (låner vores køkken til at lave bryllupskage i) og hun LARMER!!! Sådan virkelig, døre bliver åbnet i ryk, lukket hårdt, låger smækket i, højlydte udbrud, kalder gennem huset når Mie sover osv. I morges stod hun op kl 5, tændte radio i køkkenet og startede sin røremaskine - der er 2 døre der kan lukkes fra køkkenet ned til gangen med sove rum i - de stod alle åben. Jeg GLÆDER mig til at hun tager afsted imorgen! Jeg holder af hende men for pokker hvor bliver jeg skroller (ja jeg har bedt hende tage hensyn - hun er bare super klodset og glemmer det hurtigt)

Og så er hun vildt stresset fordi hun konstant er bagud i tidsplanen og mister overblik - det smitter mig - har slet ikke det filter der kan sortere andres sindsstemning fra for tiden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor ikke? Solen skinner og her er dejligt :)

Jeg skal afsted med min mands 12-årige (som bestemt er en sød pige, men som jeg egentlig ikke kender ret godt) på en tur, som min mand har lovet hende uden at konferere med mig (men som jeg betaler for) - jeg er træt, og jeg skal for første gang undvære min søn i tre hele dage (vi skal afsted tidligt i morgen og kommer sent hjem søndag)... Jeg skal nok tage mig sammen og give hende en god tur, men nej hvor er jeg træt af det lige nu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal afsted med min mands 12-årige (som bestemt er en sød pige, men som jeg egentlig ikke kender ret godt) på en tur, som min mand har lovet hende uden at konferere med mig (men som jeg betaler for) - jeg er træt, og jeg skal for første gang undvære min søn i tre hele dage (vi skal afsted tidligt i morgen og kommer sent hjem søndag)... Jeg skal nok tage mig sammen og give hende en god tur, men nej hvor er jeg træt af det lige nu...

Hmmm... Det kan jeg faktisk godt forstå...

:kram :kram :kram

Håber at du efter weekenden kan berette om en dejlig tur, der har bragt jer tættere sammen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fordi Torben har fået hans fars dags gaver i aften, fordi han får så travlt i morgen - først skal han selvfølgelig lige på arbejde, "for en gangs skyld"... Og bagefter skal han arbejde herhjemme med vinduerne, dørene og badeværelset = Der er nok at se til.

Så derfor valgte elin og jeg at give ham hans gaver i aften hvor der var ro og go tid til det. Og elin var tydeligvis stolt over at give de indrammede malerier og far krus... Og han var også sød til at sige tak til hende og han virkede interesseret i det hun fortalte - alt sammen godt.

Men der hvor jeg bliver skuffet, er hvor han ikke siger en skid til mig om det lange kort jeg havde skrevet plus den far tavle jeg har bestilt hjem... Nej i stedet for, får jeg nærmest en skideballe to min efter, fordi jeg havde stillet elins toilet- træner tingest op af vores badeværelses element - altså den gamle, ik noget nyt...

Nøj jeg hader at hans stress skal gå ud over mig ALTID! Og han ser det ik... Så jeg får heller ik nogen undskyldning...

Længere smøre - tak fordi du spørger :kram2

Nå ja og det faktum at jeg rent faktisk har givet mig tid til at lave noget med elin til ham!

:kram mon ikke i 2 snart skal have noget T&T tid? I trænger vist til et pusterum begge 2! T har brug for at stresse ned og du har brug for at mærke at han ser dig og anerkender dig :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram mon ikke i 2 snart skal have noget T&T tid? I trænger vist til et pusterum begge 2! T har brug for at stresse ned og du har brug for at mærke at han ser dig og anerkender dig :kiss

Jo det har vi virkelig i DEN grad! Du rammer fuldstændig plet! Og her den anden dag sagde Torben faktisk noget, der egentlig gjorde lidt ondt - ikke på mig, men som egentlig er lidt ærgerligt for Torben og lillebror...

Men han sagde at han var ked af det, for han følte slet ikke at han havde haft tid til at tænke på lillebror og at vi lige om lidt skal være forældre igen...

Og så tænkte jeg straks - at vi har godt nok ik råd til det lige nu, men jeg ville bare så gerne bestille en ekstra scanning - så vi får lidt fokus på lillebror begge to. Og så ku tá ud og spise bagefter... Det ku være så hyggeligt... Problemet er bare at hvor meget Torben gerne vil, så ville han sidde og stresse over det, fordi han har så meget han skal have lavet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En ting er at jeg savner min mand, en anden ting er at Mie mangler sin far - det gør ondt helt ind i morhjertet når Mie spørger hvor far er for gang nr 507 på 6 dage!!!

Da han så var hjemme i 1,5 time i dag hang hun på ham som en sugemalle og mor måtte INTET alt er far. Bare for at han så kan kysse hende farvel og sige "nu smutter far til fodbold" da de hygger sig allermest! Hendes lille tapre svar var "vi ses imorgen" :boo

Heldigvis tror jeg han selv godt kan se det nu!

For første gang i nok 1,5 år måtte jeg bære skrigende Mie i seng og jeg sidder nu og venter på hun sover, jeg måtte bare ikke gå :o

Puha, det gør helt ondt på mig også det du fortæller... Det er jo ikke fordi man skal tilsidesætte alt for ens børn, men det er bare sådan en kort periode at de har det sådan at de bare gerne vil være sammen med en hele tiden. Der skal hurtig nok komme den tid hvor mor og far er dumme, og ik forstår noget og er pinlige..,

Men godt hvis det så småt går op for ham..

Del dette indlæg

Annonce ♥

En anden ting er at min veninde er på besøg (låner vores køkken til at lave bryllupskage i) og hun LARMER!!! Sådan virkelig, døre bliver åbnet i ryk, lukket hårdt, låger smækket i, højlydte udbrud, kalder gennem huset når Mie sover osv. I morges stod hun op kl 5, tændte radio i køkkenet og startede sin røremaskine - der er 2 døre der kan lukkes fra køkkenet ned til gangen med sove rum i - de stod alle åben. Jeg GLÆDER mig til at hun tager afsted imorgen! Jeg holder af hende men for pokker hvor bliver jeg skroller (ja jeg har bedt hende tage hensyn - hun er bare super klodset og glemmer det hurtigt)

Og så er hun vildt stresset fordi hun konstant er bagud i tidsplanen og mister overblik - det smitter mig - har slet ikke det filter der kan sortere andres sindsstemning fra for tiden.

Ej det lyder da også mega belastende...!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå er lidt svært at sætte sig op til. Det kan han sgu ikke være bekendt! Håber I får en god tur alligevel :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jonas er ude i haven og lave legehus (virkelig dejligt for det har trukket ud) men han har ikke taget sin telefon med så jeg har siddet og kæmpet med at putte i 1,5 time uden han kunne komme og afløse. Så er det jo fint nok han siger jeg bare skal sige til eller noget <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det gør helt ondt på mig også det du fortæller... Det er jo ikke fordi man skal tilsidesætte alt for ens børn, men det er bare sådan en kort periode at de har det sådan at de bare gerne vil være sammen med en hele tiden. Der skal hurtig nok komme den tid hvor mor og far er dumme, og ik forstår noget og er pinlige..,

Men godt hvis det så småt går op for ham..

Præcis! Han er hjemme nu og har meddelt at de 2 tager på legepladsen imorgen! Det er jo i det store perspektiv ikke en lang periode når det drejer sig om 14 dage men det er bare synd lige nu! Imorgen skal han ud og spille bumper Ball, lørdag golf og med et Sveriges ophold i næste uge så er det jo ikke noget der bare rettes op på med en tur på legepladsen!!!

Jeg har egentlig givet ham lov for har HAR spurgt (hvilket han ikke plejer, men han ved godt sidste weekend ikke var så heldig). Jeg synes han fortjener lidt luft! Men når så Mie er offeret i det så er det svært!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis! Han er hjemme nu og har meddelt at de 2 tager på legepladsen imorgen! Det er jo i det store perspektiv ikke en lang periode når det drejer sig om 14 dage men det er bare synd lige nu! Imorgen skal han ud og spille bumper Ball, lørdag golf og med et Sveriges ophold i næste uge så er det jo ikke noget der bare rettes op på med en tur på legepladsen!!!

Jeg har egentlig givet ham lov for har HAR spurgt (hvilket han ikke plejer, men han ved godt sidste weekend ikke var så heldig). Jeg synes han fortjener lidt luft! Men når så Mie er offeret i det så er det svært!

Jeg synes godt at han er meget afsted, er han ik? Har du ikke også brug for at lave noget? Enten noget for dig selv - eller med veninder. Eller også med ham?

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.