tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Mænd og deres biler :prik Og udstyr, til de biler :rolleyes

Åh ja, så meget :ditto

Del dette indlæg

Mega meget pyller pige jeg hentede i børnehaven i dag, nøj hun er træt

Del dette indlæg

Annonce ♥

L.... læge :gal

Jeg ringede i morges fordi jeg er ved at være utryg.

Jeg har i lang tid døjet meget med hovedpine og smerter der kommer og går i hovedet. Jeg har hukommelsesbesvær og har ofte tit svært ved at finde det ord jeg leder efter samt ofte svært ved udtale.

Jeg er ofte træt på trods af min blodprocent er rigtig fin og jeg tager masser af vitaminer, går dagligt 12-15 km og spiser sundt. Jeg har hjertebanken og trykken for brystet samt føleforstyrrelser i fingre og tæer.

For knap 7 år siden mistede jeg en veninde til kræften. Hun blev 36. Det var en svulst i hjernen som tog hende, men før det havde hun kæmpet en lang kamp mod brystkræft og vundet.

Hendes symptomer var meget lig mine, så klart bliver jeg urolig. Er da klar over at det nok ikke er noget, men alligevel.. det troede min veninde heller ikke der var ved hende.

Min læge vil slet ikke se mig. I telefonen svarede hun blot at det nok bare var spændinger og at jeg skulle slappe mere af. :huh Et eller andet sted føler jeg mig faktisk vred, for hun har før affærdiget mig sådan, som om jeg er en hypokonder

Er det ikke på tide, at få en ny læge?

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over jeg ingen pind 2,5 har. Så kan jeg ikke begynde at strikke som planlagt <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over jeg ingen pind 2,5 har. Så kan jeg ikke begynde at strikke som planlagt <_<

Mega nederen! Hvad skulle du strikke?

Jeg vil godt brokke mig over at min 2,5 rundpind er for kort :prik KÆMPE STORE PROBLEMER JEG HAR :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke på tide, at få en ny læge?

:kram :kram

Jo det tror jeg.

Kan vist godt få lov til at skifte til Ks læge, når vi bor sammen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega nederen! Hvad skulle du strikke?

Jeg vil godt brokke mig over at min 2,5 rundpind er for kort :prik KÆMPE STORE PROBLEMER JEG HAR :lolhit

Jamen cirka alt fra bogen babystrik på pinde 3 :D Men alt skal også strikkes på pind 2,5. Så små pinde har jeg aldrig gidet at strikke på :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

At mine hormoner åbenbart raser lige nu... Eller også er det søvnmangel... Jeg ved det ikke. Jeg var egentlig i ok humør i dag, men lige pludselig er det bare vendt... Og jeg er bare så sur på T lige nu... ( og jeg kan ikke helt finde ud af om det er berettiget eller om det er hormoner...)

Jeg tror nok bare at jeg er ved at være træt af, at hvis ikke han lige skal ned i skoven (på jagt) så skal han løbe... Og det orker jeg bare ikke lige nu, fordi det ligger indenfor Mit krisepunkt, som lige nu ligger fra kl 15-20... Jeg har bare brug for at han er her lige nu, og føler ikke at jeg kan sige til ham, at jeg har brug for at han holder det til weekenden og alligevel så ved jeg at det er et spørgsmål om tid, før jeg bider hovedet af ham for noget ligegyldigt i stedet for bare at sige til ham, hvad det drejer sig om...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At mine hormoner åbenbart raser lige nu... Eller også er det søvnmangel... Jeg ved det ikke. Jeg var egentlig i ok humør i dag, men lige pludselig er det bare vendt... Og jeg er bare så sur på T lige nu... ( og jeg kan ikke helt finde ud af om det er berettiget eller om det er hormoner...)

Jeg tror nok bare at jeg er ved at være træt af, at hvis ikke han lige skal ned i skoven (på jagt) så skal han løbe... Og det orker jeg bare ikke lige nu, fordi det ligger indenfor Mit krisepunkt, som lige nu ligger fra kl 15-20... Jeg har bare brug for at han er her lige nu, og føler ikke at jeg kan sige til ham, at jeg har brug for at han holder det til weekenden og alligevel så ved jeg at det er et spørgsmål om tid, før jeg bider hovedet af ham for noget ligegyldigt i stedet for bare at sige til ham, hvad det drejer sig om...

Få sagt til ham at du har brug for ham søte! :kiss

Og så må jagt og løb altså blive sidste prioritet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Hvis din hobby var jagt og løb, så havde det jo også skullet på pause/begrænses for en stund, så jeg synes det er helt fair at melde ud at du har brug for ham :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ik det var fordi Torben sad få meter fra mig, så tudede jeg lige nu... Jeg har simpelthen haft sådan nogle tudeture mens jeg gik og ryddede væk fra aftensmaden og T havde Elin i bad... ( jeg har ikke lyst til at sku forklare hverken Elin eller T hvorfor jeg græder, fordi jeg netop ikke kunne finde ud af hvorfor... )

Men det rører mig åbenbart det i skriver - siden jeg nu sidder og kæmper med tårerne... Tak Sara, Alice og Mette...

Nu skal jeg bare lige formulere det bedst muligt inden jeg får der sagt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ik det var fordi Torben sad få meter fra mig, så tudede jeg lige nu... Jeg har simpelthen haft sådan nogle tudeture mens jeg gik og ryddede væk fra aftensmaden og T havde Elin i bad... ( jeg har ikke lyst til at sku forklare hverken Elin eller T hvorfor jeg græder, fordi jeg netop ikke kunne finde ud af hvorfor... )

Men det rører mig åbenbart det i skriver - siden jeg nu sidder og kæmper med tårerne... Tak Sara, Alice og Mette...

Nu skal jeg bare lige formulere det bedst muligt inden jeg får der sagt..

Hvad med bare at starte med at give tårerne frit løb og sige, at du har brug for et kram? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med bare at starte med at give tårerne frit løb og sige, at du har brug for et kram? :kram2

Det var en go ide...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en go ide...

:goodluck :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en go ide...

:Kiss (og nu tuder jeg sq da også næsten! - kan ikke lide at mine kære er kede!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv... Jeg prøvede at fortælle Torben for lidt siden, hvad der var i vejen - han spurgte nemlig lige inden vi gik i seng. Og så lagde vi os ind og jeg prøvede at forklare ham på bedst mulige måde, at jeg ikke vidste hvorfor men at lige nu, har jeg bare ingen overskud og er træt. Så at jeg har brug for at han er her, mens Elin er vågen. Lige nu...! Og spurgte om det ikke var muligt at han kunne tage afsted i weekenden.

Og han virkede ret træt af det... Og først var han ikke meget for det og foreslog selv at han jo også bare ku tage afsted efter hun er blevet puttet. Og det sagde jeg at ja, det var også en mulighed, men at det helller ikke er sikkert at det bliver ved med at være sådan - lige nu er jeg bare træt og har brug for dig! Og det jo nok også bare er fordi der lige nu er to ting, du render til.

Da jeg havde sagt det, sagde han bare rigtig fornærmet at han jo også bare kunne lade være med at tage på jagt....!

Jeg ved ikke om det så er der jeg tuder eller om det var før, men det gjorde hverken tingene bedre eller dårligere. Jeg siger så til ham at det har jeg jo ikke sagt at han skal - og prøver at sammenligne med dengang han havde en depression... Der havde han heller ikke overskud til noget som helst. Så sagde jeg ikke for at sidestille det, men prøv at forestil dig at havne Elin ved siden af - ville du så ikke have brug for at jeg var der?

Han spørger så om jeg har det så skidt?? Nej, det har jeg ikke, det var lige så meget for at få dig til at forstå det bedre...

Efter det, har jeg ikke rigtig kunne få sluttet samtalen af, fordi han allermest virkede til at ville sove... Jeg tror at han synes at jeg er træls...

Jeg foreslog endda at vi alle 4 ku gå en tur efter aftensmaden fremover, fordi det ku være at det gav mig mere energi, men det var da den dårligste ide ever! Ikke at han sagde det, men han ku ik se hvordan det ku lade sig gøre... Øhh nå! Men det kan lade sIG gøre at du løber efter aftensmad?!!!

Øv nu sidder jeg sur og vred i sofaen... Pisse træt og pisse irriteret og kan slet ikke sove...

Undskyld det lange indlæg....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv bøv, det lyder uheldigt Tina :kram Håber, at han bare lige skal tygge på det, og så vender tilbage :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

PS det er mærkeligt nogen gange er han så skide sød og vil gøre hvad som helst for en... Andre gange tænker han pisse egoistisk og kun på, hvad han selv vil...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv bøv, det lyder uheldigt Tina :kram Håber, at han bare lige skal tygge på det, og så vender tilbage :kram

Der håber jeg også....

Del dette indlæg

Annonce ♥

PS det er mærkeligt nogen gange er han så skide sød og vil gøre hvad som helst for en... Andre gange tænker han pisse egoistisk og kun på, hvad han selv vil...

Nogle gange burde de få smæk med en våd avis :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv Tina! :(

jeg håber at jeres snak alligevel satte nogle tanker igang hos ham og at han kan forstå dit behov lidt bedre i morgen. :Kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske det lige skal synke ind Tina? Jeg håber i hvert fald han viser sig fra sin bedste side snart :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha Tina... Det lyder heller ikke rart, du havde brug for at blive hørt og mødt hvor du er pt. Og det blev du slet ikke  :kiss 
Uden at kende Torben, var min første tanke dog, at jeg kunne forestille mig at han føler sig lidt overvældet og måske lidt trukket bag lyset (i mangel af bedre ord). Du har fortalt at Torben er sensitivt, hvilket jeg også er og jeg kan i den grad mærke den situation i har der.. Han vil uden tvivl sikkert gerne hjælpe dig og dine intensioner med samtalen var på alle måder ment på den aller-allerbedste måde.. Men oftest som sensitiv, har man i den grad brug for lige at føle og mærke selv. Rammer du en dårlig dag, kan man slet ikke overskue andre og andres følelser og rammer du en god dag, så kan man som sensitiv det hele - fordi man som sensitiv meget præcist ved hvad du taler om. Jeg tror du har ramt Torben på en dårlig dag og endda sidst på dagen, hvor han måske har været lidt overstimuleret!? Herhjemme skal vi helst heller ikke tage de snakke sent på dagen/aftenen, fordi der er min hjerne brugt :)
Giv ham et par dage, måske bare en. Snak med ham igen og gør det måske lidt tidligere på dagen!?

Men altså, som skrevet tidligere, jeg kender ikke Torben. Tog egentlig primær udgangspunkt i mig selv :) Håber det hele løser sig, fordi situationen er jo heller ikke holdbar for dig, eller på sig Elin  :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg ikke kan "fixes" inden bryllup på lørdag - ØJ det er op ad bakke med den her weekend :( når vasketøj og alm oprydning virker som en maraton så er bryllup altså en iron man at skulle igennem!!!

Piv!!!

Og så det faktum at jeg skal være sammen med de der typer der bare ikke forstår at graviditet ikke bare et 9 mdr med lidt ekstra let til tårer og hygge spark i maven. Men at man kan have kvalme, bækken smerter, vand i kroppen, træthed, hovedpine, forstoppelse, tynd mave, uro og kramper i benene, hænder der sover og hvad der nu ellers kan følge med af "almindelige" skavanker i en graviditet. Og bare TANKEN om at blive spurgt af dem og skulle sige "jeg er blevet syg af at være gravid" uden at kunne give forklaring på af hvad og hvorfor, men bare "jeg har det af HELVEDES til" ØV jeg kan slet ikke overskue det :(

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.