tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Pludselig feber og mylderbæ hos Adam! Glædelig mors dag, her har du lort hele vejen ned ad benet! <_<

Del dette indlæg

At jeg troede, min mand havde købt en gave til mig i dag, fordi han var væk så længe i går, da han skulle købe baby-udstyr. Jeg kom til at sige i går aftes, at han havde haft masser af tid og mulighed for at købe noget til mig, når jeg nu havde sendt ham rundt så mange steder. Nu siger han, at han vil gå alene til bageren, fordi han skal noget hemmeligt. Hurra for en gave fra Brugsen :(

Det er så super overfladisk og materialistisk af mig, men det ville bare have betydet SÅ meget at få en lille (planlagt) ting fra Alfred

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har heller ikke fået noget i dag, men er heller ikke helt mor endnu. Derfor kunne jeg vel godt selv shoppe lidt, så har bestilt 2 strikkebøger ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, hvor har jeg bare hormonerne uden på tøjet i dag! :boo Jeg er så ked af, jeg ligner lort! Mit ansigt har samme farve som et spøgelse pga lav blodprocent, min mave er rigtig flot delt i to og fuldstændig knald-blå, og mine bryster ligner simpelthen noget, det er løgn. Hvis jeg nogensinde kommer til at have sex med min mand igen efter det her, vil jeg blive overrasket. :(

:boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, hvor har jeg bare hormonerne uden på tøjet i dag! :boo Jeg er så ked af, jeg ligner lort! Mit ansigt har samme farve som et spøgelse pga lav blodprocent, min mave er rigtig flot delt i to og fuldstændig knald-blå, og mine bryster ligner simpelthen noget, det er løgn. Hvis jeg nogensinde kommer til at have sex med min mand igen efter det her, vil jeg blive overrasket. :(

:boo

:kram2

Kan du huske den gamle reklame for 'IF'? "Rolig, det ordner sig" :)

Min mave blev altså stort set normal igen - og de to andre, som jeg kender godt nok til at spørge, har nærmest usynlige kejsersnitar - giv det tid :) For den psykologiske faktors skyld har jeg - da de ti dages heling var gået - masseret arret med en creme, der hedder Scars and Stripes.

Træls at føle sig bleg og grå - men det hjælper hen ad vejen (jerntilskud/bøffer/spinat FTW) - brug lidt ekstra tid på at massere dit ansigt med lidt creme, det kan nogen gange få en til at føle sig knap så død at se på.

Mine bryster var ok fine som mælkebar, men ellers gik de fra moderat kedelige før barn, til virkeligt kedelige efter barn. Jeg beholder bh-en på, hvis jeg ikke lige føler for at skulle have dem udstillet/inddraget, og min mand undlader at stille spørgsmål ;)

Det lyder som om, du trænger til at blive strøget lidt med håret og til at blive forkælet lidt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ondt i venstre side efter kort tids have arbejde :(

R*v og nøgler mærker en sygemelding på vej :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Kan du huske den gamle reklame for 'IF'? "Rolig, det ordner sig" :)

Min mave blev altså stort set normal igen - og de to andre, som jeg kender godt nok til at spørge, har nærmest usynlige kejsersnitar - giv det tid :) For den psykologiske faktors skyld har jeg - da de ti dages heling var gået - masseret arret med en creme, der hedder Scars and Stripes.

Træls at føle sig bleg og grå - men det hjælper hen ad vejen (jerntilskud/bøffer/spinat FTW) - brug lidt ekstra tid på at massere dit ansigt med lidt creme, det kan nogen gange få en til at føle sig knap så død at se på.

Mine bryster var ok fine som mælkebar, men ellers gik de fra moderat kedelige før barn, til virkeligt kedelige efter barn. Jeg beholder bh-en på, hvis jeg ikke lige føler for at skulle have dem udstillet/inddraget, og min mand undlader at stille spørgsmål ;)

Det lyder som om, du trænger til at blive strøget lidt med håret og til at blive forkælet lidt :kram2

Hvor er du sød! Vil lige undersøge den der creme. Og jeg tror, du har helt ret; jeg trænger vist til lidt omsorg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dødtræt og kvalme. Og nej, jeg er ikke gravid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min svigerinde sætter sin et årige datter i forudvendt autostol på forsædet i sin bil. Uden airbag slået fra :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så meget for mors dag, jeg har været alene med begge børn siden kl 17, fordi han lige skulle i biografen... Yngstemus fylder selvfølgelig også 3 måneder i dag, så hun kan da sagtens forstå hun skal vente mens storebror får børstet tænder....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ikk nogen der vil være søde at bede til, at vi får en nat uden mere opkast? 12 gange har Lucas kastet op i dag, og nu håber jeg virkelig det er slut, og at vi andre går fri!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ikk nogen der vil være søde at bede til, at vi får en nat uden mere opkast? 12 gange har Lucas kastet op i dag, og nu håber jeg virkelig det er slut, og at vi andre går fri!

Ej puha! Stakkels lille pus, og mor :kram2 det lyder som en helt forfærdelig dag!

Hvis maven stadig driller i morgen, så er vandet æblejuice (50/50 vand juice) roligt for maven.

Jeg beder alt hvad jeg kan for at han går fri i nat, og at i gør det totalt. Lad os håbe at det var en reaktion på noget ærgerligt mad, det smitter da ikke så.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh dear - det er godt nok mange gange! :o

Rigtig god bedring og masser af 'nu-er-det-slut'-karma! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er nået til sved-dagene! Jeg er helt gennemblødt af sved og varm under dynen, men fryser hvis jeg (bare lidt af mig) er udenfor dynen <_< Jeg havde også sådan nogle dage med Edith, tror kun det varede 2 eller 3 dage. Håber det er slut idag - for det er altså mega klamt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber han (og mor) får sovet :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke sovet siden kl 2 pga dårlig mave. Håber virkelig ikke jeg får smittet Noah!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er nået til sved-dagene! Jeg er helt gennemblødt af sved og varm under dynen, men fryser hvis jeg (bare lidt af mig) er udenfor dynen <_< Jeg havde også sådan nogle dage med Edith, tror kun det varede 2 eller 3 dage. Håber det er slut idag - for det er altså mega klamt :(

Sådan har jeg det også! Men jeg har bare født noget senere end dig. :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det er mandag. Hvilket betyder tideligt op igen.

Godt det kun er tre dage i den her uge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At C sover hammer elendigt de sidste dage... Hun er stået tidelig op begge dage i weekenden og hun er nu for 3. Nat i streg havnet i vores seng, hvor hun ellers normalt sover godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby med diarré! <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan har jeg det også! Men jeg har bare født noget senere end dig. :chin:

Det er nok bare hormoner, så det er sikkert ikke på en bestemt dag det begynder..

Med Edith synes jeg det var lidt senere :chin:

Fødte du ikke den 3.? Så er der jo kun 4 dage imellem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok bare hormoner, så det er sikkert ikke på en bestemt dag det begynder..

Med Edith synes jeg det var lidt senere :chin:

Fødte du ikke den 3.? Så er der jo kun 4 dage imellem :)

Jo, den 3. Synes bare, det er så længe siden, du fødte ;)

Mine svedture har varet lige fra jeg fødte, så altså 8 dage nu :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, den 3. Synes bare, det er så længe siden, du fødte ;)

Mine svedture har varet lige fra jeg fødte, så altså 8 dage nu :(

Suk! Hvor frustrerende.. Jeg har også haft nogle lige siden fødslen, men de sidste dage har været slemme..

Har du haft vand i kroppen i løbet af graviditeten?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej svede-mødre:) vær lige opmærksomme på brystbetændelse. Mine svedeture gik amok i forbindelse med dét, nemlig. Ikke at der behøver at være sammenhæng, men hvis der er, så hellere komme det i møde hurtigt.

God luck og en kold fugtig klud herfra:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej svede-mødre:) vær lige opmærksomme på brystbetændelse. Mine svedeture gik amok i forbindelse med dét, nemlig. Ikke at der behøver at være sammenhæng, men hvis der er, så hellere komme det i møde hurtigt.

God luck og en kold fugtig klud herfra:)

Tak :kiss

Jeg er meget OBS på det, er indtil videre hverken øm eller rød på brysterne. Og har heller ikke knuder eller noget :chin:

Er der andet man skal være opmærksom på i forhold til brystbetændelse?

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.