Besvaret May 6, 2015 Jeg er altid på fra mobil, så det der multiquote bliver det ikke til, men: Tak for kram Tia, Lone, Felixmor, Fister, Susanne og Tina! Det betyder meget at vide, at det ikke er mig der er plat eller nærtagende, men at andre faktisk også synes hun er pænt langt ude. Felixmor: ingen grund til at undskylde, jeg synes hun er egoistisk, forkælet og alle mulige andre grimme ting - små sko er den pæneste ting jeg kan sige om hende i øjeblikket. Fister og Susanne: John sagde også, at næste gang de ringer for at ville have hjælp til at lægge tag eller ordne have, skal vi desværre kigge på vores vasketøj tørrer, så det kan vi ikke hjælpe med! :P dejlige mand! Tina: jeg har faktisk behov for, på en eller anden måde at få sagt til hende, at jeg bliver såret over hendes nedprioritering af mig, men endnu mere over at hun ikke prioriterer Adam - især fordi hun på Facebook er enormt god til, at få det til at se ud som om hun er en mega nærværende mormor, og fordi at Adam jo desværre ikke længere har sin farmor. Men jeg magter ikke snakken, for hun vil med garanti få den vendt til, at det er vores (og især min) skyld! Jeg havde allerede den barnlige version klar til hendes fødselsdag i august, men de er bortrejst på dagen, så det giver helt sig selv at vi ikke kan være der. Jeg overvejer at glemme at skrive tillykke :blush "Heldigvis" opfører hun sig på samme måde overfor min bror og hans kæreste og datter, og selvom det er pisse synd for dem og især min niece, så trøster det mig, at det ikke handler om os, men om at hun bare generelt har tabt hjernen! Jeg forstår så sandelig godt du er ked af det :kram2 , det er skisme da heller ikke en ok prioritering. Hvis jeres forhold er til det, tror jeg jeg ville sige noget til hende om at hendes prioriteringer er helt gale og ellers ja så forstår jeg så sandelig godt at I "skal" noget andet når hun inviterer. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Har ikke fået forlænget min stilling fordi jeg "kun" er bachelor :boo Er helt knust! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Hvert eneste år får jeg mega paranoia over de sirener. Lyden skræmmer mig hver eneste gang, for tænk lige hvad det egentlig betyder hvis den lød på andre dage. Tænk hvis der var nogle der udnyttede vores test dag og angreb? Godt det kun er en gang om året :P Sjovt at have en mærkelig hjerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Har ikke fået forlænget min stilling fordi jeg "kun" er bachelor :boo Er helt knust! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Har ikke fået forlænget min stilling fordi jeg "kun" er bachelor :boo Er helt knust! :kram :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Dumme sirene der vækker baby som bliver panisk angst og bare græd og græd. Nu hun endelig sov en lur over 30-45 minutter (hvilket max sker 1 gang om ugen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Ingen frokost til mig udover 3 skiver flutes :boo :boo Jeg har kvalme af sult, ingen mulighed for at gøre noget ved det før tidligst 15.30 og jeg er bare hormonella, ked, og føler hele verden er totalt ligeglade :boo :boo Masser af :kram til dig søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Hvert eneste år får jeg mega paranoia over de sirener. Lyden skræmmer mig hver eneste gang, for tænk lige hvad det egentlig betyder hvis den lød på andre dage. Tænk hvis der var nogle der udnyttede vores test dag og angreb? Godt det kun er en gang om året :P Sjovt at have en mærkelig hjerne :D Det tænker jeg også hvert år! Hvad nu hvis nogen udnytter at vi afprøver sirenerne lige netop den dag? Det er svært at tænke anderledes når man altid har tænkt sådan, men skal vi ikk bare satse på at der ingenting sker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Ingen frokost til mig udover 3 skiver flutes :boo :boo Jeg har kvalme af sult, ingen mulighed for at gøre noget ved det før tidligst 15.30 og jeg er bare hormonella, ked, og føler hele verden er totalt ligeglade :boo :boo Hvad nu da? Har du glemt madpakken hjemme? Det er træls at være sulten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Nej, jeg er på kursus hvor forplejning var med i prisen.. Der blev så serveret ostetærter og feta-salat - og jeg haaaaaaader lugten og smagen af ost... Argh! Det var da også utroligt uheldigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Nej, jeg er på kursus hvor forplejning var med i prisen.. Der blev så serveret ostetærter og feta-salat - og jeg haaaaaaader lugten og smagen af ost... Også en forholdsvis agressiv menu på ostesiden? Altså bevares, jeg elsker ost, men synes det lyder på grænsen til det vamle. Man må da i hvert fald regne med, at ikke alle er så glade for ost!! Æv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 At jeg næsten ikke har forberedt mig til den workshop jeg skal holde om 1,5 time... Og jeg kan kun klandre mig selv for det ;) Åh, hvor jeg kender det! Jeg er heller ikke gået i gang med den rapport, som jeg har lovet kunden på fredag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Tak for kram piger. Jeg kan slet ikke ryste det af mig. Jeg måtte gå tidligt og har tudet siden jeg kom hjem. Jeg er SÅ glad for mit job, og er virkelig kommet godt ind i opgaverne. Jeg har ingen at overdragelse mine opgaver til, og meget af mit arbejde gennem det sidste år ender med at være spildt. Håber at jeg hurtigt finder noget nyt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Dårligt humør efter min mor lige var forbi <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Elliot har stadig feber.. Vi har bare INGEN pasningsmuligheder i morgen, og vi har begge noget vigtigt på skole/arbejde.. Ihh! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Elliot har stadig feber.. Vi har bare INGEN pasningsmuligheder i morgen, og vi har begge noget vigtigt på skole/arbejde.. Ihh! :( Årh det er bare SÅ skod sådan noget! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Årh det er bare SÅ skod sådan noget! :kram Helt vildt.. Mangler lige svar fra en veninde, men ellers ser det ud til at jeg må tage en omsorgsdag.. Det er bare noget HØ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Og så vil jeg sgu gerne lige brokke mig over at jeg tilsyneladende har fødselsdag på en enormt ubelejlig dag! Min mor vil på camping, min bror er bortrejst og min ellers søde mand har lavet en aftale med en forsikringsmand til kl. 18 på dagen - 'vi skal da ikke noget på onsdag?' <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Og så vil jeg sgu gerne lige brokke mig over at jeg tilsyneladende har fødselsdag på en enormt ubelejlig dag! Min mor vil på camping, min bror er bortrejst og min ellers søde mand har lavet en aftale med en forsikringsmand til kl. 18 på dagen - 'vi skal da ikke noget på onsdag?' <_< :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 At jeg har vidt ondt i nakke og skulder igen igen og jeg ved virkelig ikke hvad det kommer af :( det gør bare ondt! En pjevset Ronja og en lidt pjevset Liv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Det tænker jeg også hvert år! Hvad nu hvis nogen udnytter at vi afprøver sirenerne lige netop den dag? Det er svært at tænke anderledes når man altid har tænkt sådan, men skal vi ikk bare satse på at der ingenting sker :) Hvor er du skøn :) er glad for at høre at jeg ikke er den eneste som har tænkt sådan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Dårligt humør efter min mor lige var forbi <_< Øv :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 At jeg har vidt ondt i nakke og skulder igen igen og jeg ved virkelig ikke hvad det kommer af :( det gør bare ondt! En pjevset Ronja og en lidt pjevset Liv. :kram2 også for det med din mor :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2015 Og så vil jeg sgu gerne lige brokke mig over at jeg tilsyneladende har fødselsdag på en enormt ubelejlig dag! Min mor vil på camping, min bror er bortrejst og min ellers søde mand har lavet en aftale med en forsikringsmand til kl. 18 på dagen - 'vi skal da ikke noget på onsdag?' <_< Helt ærligt, din mand må da tage sig sammen! (Og din mor, men hun lyder lidt uden for pædagogisk rækkevidde :kram ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites