tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne bede om at få lov til at brokke mig over min chef....

Del dette indlæg

:kram det behøver ikke tage 1 uge 14 dage. I min sidste inst. Var 2-3 dage meget normalt!

Tak :Kiss

Han er bare en trygheds fis der aldrig har brudt sig om at undvære mor og far. Så er vandt til dårlige afleveringer fra vs, hvis ikke lige ynglingspædagoen var der. Så håber at han hurtigt får nye venner og knytter sig til de nye pædagoer.

I dag har vi aftalt at de ringer om lidt om han skal hentes efter frokost og have lur hjemme eller om han skal sove med og så hentes...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At hele mit semester skulle have haft udleveret eksamen for et kvarter siden, men at der er problemer med den side, vi skal have opgaven fra  :shooter  <_<  :gal

Nå, vi har fået den, og heldigvis har de forlænget eksamen i den anden ende. Det manglede også bare :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

At der er en kamp hver morgen pt for at komme ud af døren. Er sikker på at det er reaktion på at bedstevennen er stoppet i dp og Lasse savner ham.

Vi har godt nok også vores udfordringer på den front. De siger det er fordi de er klar til børnehave ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg troede, vi skulle have hyggedag, men nu skal manden arbejde. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har godt nok også vores udfordringer på den front. De siger det er fordi de er klar til børnehave ;)

Det er jo også positivt at de er klar. Men ikke nemt at forklare ham hvorfor han først starter bh omkring hans fødselsdag. Bedstevennen har sagt til hans mor at han sku ikk i bh uden Lasse :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi har mistet vores voksi i zoologisk have :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan det? Stjålet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver idiot!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan det? Stjålet?

:ditto :o Godt nok frækt hvis den er blevet stjålet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o øv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan det? Stjålet?

Vi har åbenbart tabt den - hvordan det så end kan lade sig gøre uden at man opdager det :( det er bare pisse træls!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har åbenbart tabt den - hvordan det så end kan lade sig gøre uden at man opdager det :( det er bare pisse træls!

Krydser fingre for at den bliver fundet og indleveret!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for at den bliver fundet og indleveret!

Tak søde - det virkede! Jeg havde lagt en efterspørgsel på den og nu har de lige ringet og sagt at den er fundet :D :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde - det virkede! Jeg havde lagt en efterspørgsel på den og nu har de lige ringet og sagt at den er fundet :D :yay

Fedt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen, der gider at tænde for min mands hjerne?! :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kedsomhed...

Jeg aner ikke hvad jeg skal lave...! Hjemmet er rent, alt er klar til baby.. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal lave.. Sov i eftermiddags - så kan ikke engang gå i seng!!! Sidder bare og glor ud i luften...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen, der gider at tænde for min mands hjerne?! :klap

Nå... Muligvis var det alles hjerner, der var slukket. Det vil jeg også godt brokke mig over :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk.. Æv hvor gør det en i dårligt humør.. Er godt nok rastløs og vil bare gerne lave et eller andet der kan gøre mig i godt humør...

Overvejer om man bare skulle køre over og købe bland selv slik, også finde en god bog og hygge sig med!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo også positivt at de er klar. Men ikke nemt at forklare ham hvorfor han først starter bh omkring hans fødselsdag. Bedstevennen har sagt til hans mor at han sku ikk i bh uden Lasse :(

Det er rigtigt :( Vi har også taget den til 1. Marts, hvor den ældste rykkede i børnehave, desværre ikke engang her i byen, så de ser ikke hinanden længere de par tøser :( Det har været svært at forklare, men tror også vi har noget af udfordringen som følge af alt for meget sygdom deraf mange fridage i marts <_<

Hvornår skal L. Afsted?

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lorte dag!

Nu er det sunget ud, og så går jeg i seng med et lettere hjerte. En ny dag ventet imorgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lorte dag!

Nu er det sunget ud, og så går jeg i seng med et lettere hjerte. En ny dag ventet imorgen!

:Kiss :kram2 sov godt! :zzz

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck en møgnat :boo Prøvede at sove med min gravidpude under hoved/ryg for at slippe for halsbrand og det lykkes da nogenlunde, til gengæld er jeg vågnet 150 gange, er helt smadret i ryggen, ondt i hovedet og så kom jeg til at sparke til radiatoren fordi jeg var så forvirret over, hvor jeg lå i sengen, og det gør bare stadig møgondt i mine tæer. :boo

Godt det er fredag, men det er så en fredag hvor jeg har nogle ting, som jeg SKAL have skrevet, og som alligevel kræver en del hjernekapacitet. Suk :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at det ikke er lørdag ;) jeg ku godt sove noget mere :P

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.