Besvaret April 4, 2015 Terminsdag. Fucking lorte dag :boo :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Min hjerne der roder helt rundt i dagene. Kan slet ikke finde ud af det der med ferie/fridage lige nu :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Terminsdag. Fucking lorte dag :boo :boo :booMasser af :kram2 :kram2 :kram2 i din retning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Terminsdag. Fucking lorte dag :boo :boo :boo:kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 At vores mindste dreng IGEN er syg.. 40,1 i feber, smerter i det ene ben og arme. Han græd uafbrudt fra 23.15 til 04.30 i nat. Argh men altså Set fra den lyse side, så nåede han at være rask i knap 3 uger denne gang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Øv, fandt et stykke hårdt plastik i noget kyllingesalat nu her :( yf hvor man mister lysten til mad helt så Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Terminsdag. Fucking lorte dag :boo :boo :boo :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 Øv, fandt et stykke hårdt plastik i noget kyllingesalat nu her :( yf hvor man mister lysten til mad helt så :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2015 At vores mindste dreng IGEN er syg.. 40,1 i feber, smerter i det ene ben og arme. Han græd uafbrudt fra 23.15 til 04.30 i nat. Argh men altså Set fra den lyse side, så nåede han at være rask i knap 3 uger denne gang... Ej men altså!!! Stakkels L :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Min mand har været til koncert med tre kammerater. Nu sidder de i kælderen og snakker og hører musik og har vækket både Noah og mig :( Jeg har ikke sovet over en time, og vi får gæster til fødselsdag kl 14 i morgen. Jeg gider bare ikke være hende den sure det beder dem om at slukke. Men bliver sgu snart nødt til det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Min mand har været til koncert med tre kammerater. Nu sidder de i kælderen og snakker og hører musik og har vækket både Noah og mig :( Jeg har ikke sovet over en time, og vi får gæster til fødselsdag kl 14 i morgen. Jeg gider bare ikke være hende den sure det beder dem om at slukke. Men bliver sgu snart nødt til det :( Jeg var blevet hende den sure i det øjeblik Noah var blevet vækket, så jeg tager hatten af for at du har accepteret en time ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Bryllupsdag og manden skal arbejde 11-22 idag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Bryllupsdag og manden skal arbejde 11-22 idag :( Øv sikke noget :kram stort tillykke med dagen trods arbejde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Øv sikke noget :kram stort tillykke med dagen trods arbejde :bigloveMange tak. Havde nu været hyggeligere hvis manden var hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke har mere dip til resten af mine chips ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke har mere dip til resten af mine chips ;)Den er altså også bare trælst ;) chips uden dip er bare ikke det samme :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke har mere dip til resten af mine chips ;)Så brokker jeg mig lige lidt over at jeg får mega lyst til chips og dip, hver gang du skriver om det :lol :pOg :kram2 Det er træls uden dip ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Så brokker jeg mig lige lidt over at jeg får mega lyst til chips og dip, hver gang du skriver om det :lol :p Og :kram2 Det er træls uden dip ;) :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Bryllupsdag og manden skal arbejde 11-22 idag :( Tillykke med bryllupsdagen :biglove Ville også synes det var træls med arbejdende mand :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Mange tak. Havde nu været hyggeligere hvis manden var hjemme. Kan jeg godt forstå :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Den er altså også bare trælst ;) chips uden dip er bare ikke det samme :pNej det er det altså ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2015 Så brokker jeg mig lige lidt over at jeg får mega lyst til chips og dip, hver gang du skriver om det :lol :p Og :kram2 Det er træls uden dip ;) Undskyld ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites