Besvaret April 2, 2015 Brystbetændelse og dertilhørende høj feber og helt slatten. Og baby som er i ekstra meget hopla og jeg har nul energi. Tur til Samsø idag aflyst grundet ovenstående Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Vi skal holde fødselsdag på søndag, og jeg ved stadig ikke hvor mange vi bliver... Det er ikke godt for mit planlægningsgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Brystbetændelse og dertilhørende høj feber og helt slatten. Og baby som er i ekstra meget hopla og jeg har nul energi. Tur til Samsø idag aflyst grundet ovenstående Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 :kram Vi er lige landet herovre. Nyd det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Min baby vender stadig forkert! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Påskefrokost med familien, hvor alle er godt fulde og ikke forstår at Ida ikke gider dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Mulig hjernerystelse til mig.. Sur mand.. Baby der har velcro = jeg kan ikke gå på wc uden han hyler.. Jeg er så TRÆT af denne ferie.. INTET er gået som jeg havde forventet det.. Alt er kaos og der er bare INGEN afslapning :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Min baby vender stadig forkert! :boo Øv søde :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 At jeg ikke kan trække den længere med sko til Immanuel, nu skal han ud og lege, men kan ingen sko finde i str 16/17 :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Mine forældre! Seriøst: kan de returneres? Byttes? Få en tilgode seddel? Donere dem til velgørenhed? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Mine forældre! Seriøst: kan de returneres? Byttes? Få en tilgode seddel? Donere dem til velgørenhed? :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2015 Mine forældre! Seriøst: kan de returneres? Byttes? Få en tilgode seddel? Donere dem til velgørenhed? Jeg tror ikke de kan bruges til velgørenhed :D Ej spøg til side KÆMPE :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Er godt træt af alting. Uforstående kæreste, der bare er på tværs. Barn der er totalt morsyg, og han gider på INGEN måde at forsøge at "lokke".. Det er bare svært at jeg skal sidde og tale om at det kunne være hyggeligt at de to går med og fodre ænder.. Når jeg siger det vil hun have mig med.. Men jeg er træt! Har haft krampe i benene og humper rundt og har ondt i maven.. Fik lov at ligge mig ind lidt i 9. Nåede lige at falde i søvn, så RÅBTE min kæreste noget om hans fisk, også blev Camille kastet ind i sengen til mig.. Også har hun i næsten to timer set fifi.. De tager 11 minutter, aå hvert 11. Minut har jeg skullet sætte et nyt i gang... Forstår ikke hvorfor det skal være så hårdt og svært.. Jeg er bare helt nede psykisk for tiden, og det samme fysisk.. Mangler virkelig noget støtte i hverdagen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Er pænt sur over at nogle af tingene til pigernes legehus er flækket og i stykker så vi ikke kan komme videre :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Jeg hader mit hår :( (eller måske rettere min manglende evne til at sætte det pænt...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Min kæreste er da et kvaj nogle gange! Igår sagde han, at jeg da endelig bare skulle se mine veninder lidt mere - og nu da jeg så tager på running sushi med en af mine veninder i aften, så er det med den der "ej og du var også ude hos din mor igår!!" Hold nu kæft! Vi har været ude alle tre og sejle siden i morges og er endnu ikk hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Møg reklamebanner i toppen af skærmen! Jeg trykker der næsten hver gang jeg vil gå tilbage <_< :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 At vi ikke havde chips med dip når det lige er det baby vil have :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Møg reklamebanner i toppen af skærmen! Jeg trykker der næsten hver gang jeg vil gå tilbage <_< :prikEnig!! Jeg har også irriteret mig gentagne gange over de mange reklamer der er kommet efter opdateringen!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Møg reklamebanner i toppen af skærmen! Jeg trykker der næsten hver gang jeg vil gå tilbage <_< :prik :ditto bundgår sko har fået MANGE besøg af mig de sidste par dage :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Øv jeg har længe glædet mig til en shoppetur med en veninde jeg ser alt for sjældent imorgen. Men nu skal jeg afsted med mig selv. Mangler simpelthen tøj jeg kan passe og strømpebukser til brylluppet vi skal til. Håber nu snart vi kan finde en anden dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 :ditto bundgår sko har fået MANGE besøg af mig de sidste par dage :prik:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 :ditto bundgår sko har fået MANGE besøg af mig de sidste par dage :prik Nå ja ja, men de har da tilbud :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2015 Nå ja ja, men de har da tilbud :lolhit :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites