Besvaret March 30, 2015 Tumling der kører på vintertid og først sover nu :(Ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Gik på apoteket for at få input til ny hudpleje uden parfume. Hun viste mig 3 forskellige og da jeg kommer hjem ser jeg, at der er parfume i den rensegel jeg har valgt :shooter Det er selvfølgelig et apotek der ligger laaangt væk, da jeg havde noget til til overs mellem to aftaler, så kan ikke bare lige smutte forbi og bytte. Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 :kram :kram :kram :kram2 :kram Kender følelsen... :kram Åh :( Kan du ikke snakke med dem? :unsure :kram2 :kram2 :kram2 Det kan være vanvittig hårdt, men måske kan du dreje det og sige, at når de ikke vælger dig, så er det bedre at lade dem gå :kram2 Tak for kram alle sammen, det var lige tiltrængt den dag :( Susanne: Den ene tog jeg en snak med allerede for et år siden snart, så det har ligesom luret under overfladen før, men syntes faktisk at vi dengang fik en rigtig god snak og var positive omkring vores fortsatte venskab og troede egentlig at det havde løst sig (det er en længere historie, men der er nogle følelser i klemme fra hans side, og også en anden ting som jeg tror gør udslaget), men jeg tog åbenbart fejl, for kommunikationen er helt døet ud fra hans side igen nu. Jeg synes virkelig at jeg på alle måder strakte hånden ud sidst og føler mig ærlig talt dum, hvis jeg skal gøre det igen nu (fool me once...). Så har egentlig affundet mig med, at det venskab nok bare har haft sin tid, men derfor gør det nu ondt alligevel, fordi vi har været utroligt nære og fortrolige og jeg synes at det er et ærgerligt grundlag af afslutte venskabet på og ikke mindst en ærgerlig og uværdig måde han vælger at gøre det på. Især fordi jeg har været imødekommende overfor hvis han ønskede det sådan og givet muligheden for at afslutte det på en ordentlig og "voksen" måde. Min veninde har siden starten af februar, blot valgt slet ikke at svare på mine henvendelser, så det gør det lidt svært at snakke med hende om det :unsure Jeg har henvendt mig et par gange med forslag til dage hvor jeg kunne kigge forbi (vi bor et stykke fra hinanden, så det skal gerne planlægges lidt), sagt at hun bare kan skrive, så smider jeg hvad jeg har i hænderne og ringer op så vi kan snakke etc., men ingen respons. Og her har jeg som nævnt ingen idé om hvad pokker det kan skyldes, modsat det ovenstående tilfælde. Nu har jeg netop skrevet til hende, blot for at tjekke om alt er ok osv., for bliver da nervøs når jeg bare slet intet hører og ikke kan finde nogen logisk årsag til det. Tænker dog egentlig at hun bare har travlt og at jeg ikke lige er blevet prioriteret. Nu må jeg se om jeg nogensinde får et svar eller om det bare er samme proces som ovenstående... Ønskebebs: Er egentlig helt enig med dig og det har jeg som nævnt i mit svar til Susanne også valgt at gøre med den ene. Med den anden er det mere svært, fordi jeg ikke aner hvad det kan skyldes. Og så er det bare helt generelt noget øv pludselig at måtte konstatere, at man bare ikke har en eneste ven tilbage i verden, hvis man da ikke lige tæller familie/mand med altså :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Jeg vil gerne brokke mig over aflyste fly. For eb måned siden blev min mands fly hjem fra USA aflyst og han kom en dag senere hjem end forventet, og nu er det så min tur. Mit fly hjem fra Irland er aflyst. Og selvom jeg da meget hellere vil blive her en dag mere end jeg vil flyve i et fly der ikke er i orden, så er det træls når man savner sin mand og sin datter. Men jeg vil så give Aer Lingus den ros at det godt nok er et dejligt hotel de har arrangeret overnatning på. Det blæser bare ekstremt meget heroppe på 8. etage <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Et hosteanfald hos Me. = hun kaster op <_< Det er en time siden og jeg er på vagt efter lidt for meget omgangssyge i huset den sidste månedstid til halvanden <_< Kan nu se klokken bliver mere og mere, så venter på at Mi. Melder sig, vil vædde med at så snart jeg falder hen, så er han klar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 2,5 times søvn. Kommer til at skuffe Felix :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Fik jerndrop i går. For at spare tid, valgte jeg at sige ja til at beholde selve droppet så jeg bare kan kobles til.. Skulle have mandag, i dag tirsdag også igen onsdag.. Men droppet gør SÅ ONDT!! Og totalt tumpet er det lagt i højre hånd, så ikke nok med jeg er en højgravid hval, men det har simpelthen gjort at jeg INTET KAN :( øv! Må vist alligevel bede dem ligge et nyt i dag, i venstre hånd.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 2,5 times søvn. Kommer til at skuffe Felix :boo:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 2,5 times søvn. Kommer til at skuffe Felix :boo:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Noah der starter dagen med 20 minutters skrigetur på min sove-længe-morgen. Ikke fair! Manden bliver bare sur på ham. Det hjælper jo ligesom ikke! Da jeg stod op tog det 1 minut at få ham til at være glad igen. Forstår ikke hvorfor manden gør det til en kamp istedet for at imødekomme Noahs behov :( I morges var det noget så simpelt som at sætte sig på gulvet og lege. Så må rengøringen altså komme i anden række, hvis du spørger mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Øv minimal søvn og lægetid til Felix kl 13. Vi havde ellers en aftale kl 12... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 2,5 times søvn. Kommer til at skuffe Felix :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Øv minimal søvn og lægetid til Felix kl 13. Vi havde ellers en aftale kl 12... Et :kram mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Skoldkopper! Det er jo egentlig strålende at han får dem nu, men uh hvor de generer ham, og ingen af os har sovet i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Forstuvet fod, racermave/omgangssyge, alene med 2 børn og skal pakke og gøre klar til afgang til Danmark imorgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 At være halvvejs gennem landet på hyggetur med manden og konstatere at jeg bare har HELT galt overtøj på :( Der var jo vejr til forårsjakke i Aalborg, men hernede skulle jeg jo have haft vinterjakker på! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 At projekt ny terrasse er sat på stand by grundet vejret <_< Vi er heldigvis foran tidsplanen, men hvor havde det været fedt at blive færdige i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Skulle i svømmehallen og hygge mig i varmtvandsbassinet, og så har de fandme lukket til kl 18. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 At være så træt :( Glemte at give Immanuel ble på efter jeg havde skiftet ham til formiddagslur :( resultat: en gennemtisset barnevogn og ulddragt :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Mega mønster kvalme, så jeg dårligt nok kan holde ud at være til. Hvad skal det til for når nu jeg endelig havde det bedre :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 Hvorfor bliver jeg så svimmel og dårlig når jeg står op? Det er så ubehageligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 At min lærer var syg.... Typisk når man havde brug for vejledning og der var ingen lærer på i dag, kun et par lærer der kom for at krydse os af for fravær! Jeg er tosset! Typisk når vi skal lave projekt, men dette projekt er vigtigere da vi skal til eksamen med det om 3 uger! Argh! Er nu nød til at vente til vejledning i morgen!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2015 At være så træt :( Glemte at give Immanuel ble på efter jeg havde skiftet ham til formiddagslur :( resultat: en gennemtisset barnevogn og ulddragt :prik :kram ved godt at han er sensitiv, men er der slet ikke nogen der kan aflaste dig lidt? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites