Besvaret March 30, 2015 Fifty shades filmen.. Nøj den er dårligere end bogen..Haha - nej, den er nøjagtig lige så sløj som bogen. Det er skønt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Jeg er vågnet med endnu mere snot og ondt i halsen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Jeg er vågnet med endnu mere snot og ondt i halsen :( Øv god bedring. Godt i er på den rigtige side af navngivningen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Jeg trænger til søvn :boo:kram :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Øv god bedring. Godt i er på den rigtige side af navngivningen :kram2 Tak. Jeg havde godt på fornemmelsen det ville ske for jeg har en tendens til at holde mig oppe til vigtige ting og så går det ellers bare nedad bagefter <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Tak for kram piger! :lovebk Nu er J også syg, så nu kan det vidst kun gå fremad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Ramt af Roskildesyge! Har været syg hele weekenden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 God bedring til alle de syge og sløje Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Jeg trænger til søvn :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Vil gerne brokke mig over at min mand ikke kommer med til MD pga af hans arbejde. Dumme dumme arbejde.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Vil gerne brokke mig over at min mand ikke kommer med til MD pga af hans arbejde. Dumme dumme arbejde.... :kram jeg håber du får en god scanning alligevel, men hvor kan jeg godt forstå dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Haha - nej, den er nøjagtig lige så sløj som bogen. Det er skønt! :D Hahhaha jeg synes den er fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 At manden og jeg bare slet ikke er enige om hvordan vores tid skal prioriteres :prik :boo Og at jeg er TRÆT af at høre på at jeg er sur hele tiden.. Jeg er overhovedet ikke sur, jeg er lidt træt, men ellers ligeså provokerende som normalt ( ;) ), men manden har bare ingen lunte pga stress på jobbet og føler sig angrebet over alt jeg siger. Er mega træt af hans lorte chef, der smider ekstra arbejde til ham hele tiden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 At min stedbror og svigerinde ikke selv fik lov til at annoncerer at de venter sig.. øv, hvor gør sådan noget mig sur!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 At jeg er så skide dårlig!!! Orker det ikke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 At min stedbror og svigerinde ikke selv fik lov til at annoncerer at de venter sig.. øv, hvor gør sådan noget mig sur!! Facebook Brøler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Facebook Brøler?Ja.. Hun havde postet et billede af en ny tatovering og så gik snakken ellers :rolleyes De har ikke engang selv annonceret noget offentligt endnu, og så skal det ud ved folk (som de har fortalt det til privat) skriver " det må man ikke som gravid"... åh suk :( er bare så vred på deres vejne, at det kom ud på den måde.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Kom forbi som første person til en trafikulykke på vej hjem fra arbejde.. Holdt selvfølgelig ind til siden og gav førstehjælp. Der var heldigvis ikke sket noget alvorligt, men jeg endte med at sidde bagi en bil og holde hovedet på føreren og tale med hende for at holde hende rolig. Hun var vist i chok. Bagefter blev jeg sgu selv ked af det og rystede. Øv! Det var lidt træls at afspadsere en time fra arbejde for at slappe af men i stedet bruge tiden på det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Kom forbi som første person til en trafikulykke på vej hjem fra arbejde.. Holdt selvfølgelig ind til siden og gav førstehjælp. Der var heldigvis ikke sket noget alvorligt, men jeg endte med at sidde bagi en bil og holde hovedet på føreren og tale med hende for at holde hende rolig. Hun var vist i chok. Bagefter blev jeg sgu selv ked af det og rystede. Øv! Det var lidt træls at afspadsere en time fra arbejde for at slappe af men i stedet bruge tiden på det.. :kram Du er sej never the less! Og følg JustMes råd og tal med folk om det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Kom forbi som første person til en trafikulykke på vej hjem fra arbejde.. Holdt selvfølgelig ind til siden og gav førstehjælp. Der var heldigvis ikke sket noget alvorligt, men jeg endte med at sidde bagi en bil og holde hovedet på føreren og tale med hende for at holde hende rolig. Hun var vist i chok. Bagefter blev jeg sgu selv ked af det og rystede. Øv! Det var lidt træls at afspadsere en time fra arbejde for at slappe af men i stedet bruge tiden på det.. Mega sejt! :respekt Men ja, sørg for at få det talt igennem :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 At Rasmus endnu engang har overarbejde, og så lige den dag han skulle have chips med hjem til mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 Tumling der kører på vintertid og først sover nu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2015 At jeg savner mine skønne piger! -_- Del dette indlæg Link to post Share on other sites