Besvaret March 27, 2015 At vores ellers dejlige smukke kat skulle aflives igår. Hun ville have bliver 5 til juni :( hun var blevet skør i hovedet, rent mentalt. Vi gætter på en hjerneblødning, blodprop eller andet:( hun ændrede sig fra at være verdens mest skønneste kælende kat til at begynde at angribe os 2 dage i streg uden at have været presset eller på andre måder skulle føler hun skulle angribe. Hun bare ikke sig selv. Er så glad for at have fri i dag. Hun var vores "baby" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 At vores ellers dejlige smukke kat skulle aflives igår. Hun ville have bliver 5 til juni :( hun var blevet skør i hovedet, rent mentalt. Vi gætter på en hjerneblødning, blodprop eller andet:( hun ændrede sig fra at være verdens mest skønneste kælende kat til at begynde at angribe os 2 dage i streg uden at have været presset eller på andre måder skulle føler hun skulle angribe. Hun bare ikke sig selv. Er så glad for at have fri i dag. Hun var vores "baby" :kram det er virkelig forfærdelig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Jeg savner at have et badeværelse! Nu er det tredje dag uden, og det er bare problematisk, at man ikke kan komme i bad. Jeg gider ikke tage i fitness og lignende steder for at komme i bad, NÅ! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 :kram det er virkelig forfærdelig :( Tak:) er fuldstændig ødelagt :( hun har været der i mange svære periode i vores liv, og nu er hun væk. Det var det bedste for hende, men ej hvor gør det ondt i hjertet. Vi synes stadig st kunne hører hende, ser skyggen af hende og venter på hun om lidt komme op og putter :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Sygefraværssamtale på job i dag, kan slet ikke rumme og har slet ikke lyst, er lige ved at kaste op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Tak:) er fuldstændig ødelagt :( hun har været der i mange svære periode i vores liv, og nu er hun væk. Det var det bedste for hende, men ej hvor gør det ondt i hjertet. Vi synes stadig st kunne hører hende, ser skyggen af hende og venter på hun om lidt komme op og putter :( Vores lille Walther blev akut syg med nyresvigt, han var "bare" den mest anonyme kat af 3 der helst passede sig selv, men det var GODT NOK også hårdt og der gik lang tid inden han ikke længere manglede i flokken. Vi kom så af med de 2 andre i november men det var anderledes for de blev afleveret til et hjem (efter lange overvejelser så var det bedst for os og dem at skilles - stadig en svær beslutning men en god en). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Sygefraværssamtale på job i dag, kan slet ikke rumme og har slet ikke lyst, er lige ved at kaste op. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 At vores ellers dejlige smukke kat skulle aflives igår. Hun ville have bliver 5 til juni :( hun var blevet skør i hovedet, rent mentalt. Vi gætter på en hjerneblødning, blodprop eller andet:( hun ændrede sig fra at være verdens mest skønneste kælende kat til at begynde at angribe os 2 dage i streg uden at have været presset eller på andre måder skulle føler hun skulle angribe. Hun bare ikke sig selv. Er så glad for at have fri i dag. Hun var vores "baby":kram Det prøvede vi for et halvt års tid siden, hvor vi var nødt til at aflive vores store flotte hvide main coon :boo Man holder af de dyr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 P-bøde <_< Jeg fik en i fredags. Det er bare SÅ dumt! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Både Liv og jeg er snottet og vi har navngivning i morgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 At J ikke forstår hvilke kampe der er værd at tage... Så nu har vi haft en stortudende pige hele vejen hjem <_< - og så over at hun ikke ville spørge om hjælp til at rette sine bukser, mem bare sagde at de sad træls... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 At Jonas blander sig når han ikke skal <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 At Valdemar ikke nødvendigvis er stille selvom man beder ham om det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 1st World problem: Jeg har både jordbærtærte og B&J is, men har bare virkelig lyst til saltfisk :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 1st World problem: Jeg har både jordbærtærte og B&J is, men har bare virkelig lyst til saltfisk :rolleyes Jeg vil næsten tilbyde at komme med saltfisk... i bytte for jordbærtærte og B&J :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 1st World problem: Jeg har både jordbærtærte og B&J is, men har bare virkelig lyst til saltfisk :rolleyesJeg har bland selv skik i skuffen, men vil hellere have appelsin juice (som vi ikke har) :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Jeg vil næsten tilbyde at komme med saltfisk... i bytte for jordbærtærte og B&J :mam I know, det er også virkelig latterligt at brokke sig over "kun" at have det fredag aften :badgirl Har bare mega lyst til lakridser :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Jeg har bland selv skik i skuffen, men vil hellere have appelsin juice (som vi ikke har) :rolleyes Åh ja, appelsinjuicen mangler jeg også. Suk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Åh ja, appelsinjuicen mangler jeg også. Suk!Helt enig! Lige nu savner jeg vores dyre, klamme købmand, som brændte nytårsaften (butikken og ikke manden ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 1st World problem: Jeg har både jordbærtærte og B&J is, men har bare virkelig lyst til saltfisk :rolleyes Du får lige en kæmpe krammer :kram :D ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Du får lige en kæmpe krammer :kram :D ;) Haha tak, jeg har VIRKELIG brug for den :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Helt enig! Lige nu savner jeg vores dyre, klamme købmand, som brændte nytårsaften (butikken og ikke manden ;)) Hehe vi har købmand tæt på, men vi bor jo på fjerde sal, og min JM har faktisk sagt, at jeg bør begrænse at gå på trapper :whistling :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 Manden skal arbejde på torsdag. Det er åbenbart ikke helligdag i Sverige :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites