Besvaret March 22, 2015 Hmm. Måske kan man bytte dem til noget andet et sted? Fx en is? :rolleyes Uh! Hvis man kan det, så ser jeg gode muligheder :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Er der nogen, der vil bytte mand? <_< Jeg tror ikke du bliver glad for byttet, men vi kan da prøve ;) Er det ikke sådan et tv program man kan melde sig til? Det gad jeg da godt se :rolleyes Hvis det med isen ikke blir til noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Er det ikke sådan et tv program man kan melde sig til? Det gad jeg da godt se :rolleyes Hvis det med isen ikke blir til noget Haha, jeg tror faktisk, det er konen, der byttes i de programmer :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Uh! Hvis man kan det, så ser jeg gode muligheder :lol Egentlig er jeg ret glad for min mand i dag, men hvis man kan bytte ham til en Magnum doubble caramel, så vil jeg gerne! Mest fordi han spiste den sidste! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Min mormor har været indlagt i noget tid med vejrtrækningsbesvær pga. astmatisk bronkitis og KOL.. Hun er faldet ud af sengen og har bøjet nogle ribben, så hun kan ikke hoste ordentligt. Det ser ikke for godt ud :( Skal derind idag og besøge hende.. øv altså! :boo :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Hmm. Måske kan man bytte dem til noget andet et sted? Fx en is? :rolleyes :Lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At en dag med godt humør er vendt 180 grader til en dag hvor jeg er ked og sur :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At en dag med godt humør er vendt 180 grader til en dag hvor jeg er ked og sur :huug:kramVed du hvorfor den vendte? Er der sket noget, eller kom det ud af det blå? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At en dag med godt humør er vendt 180 grader til en dag hvor jeg er ked og sur :huug :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Min mormor har været indlagt i noget tid med vejrtrækningsbesvær pga. astmatisk bronkitis og KOL.. Hun er faldet ud af sengen og har bøjet nogle ribben, så hun kan ikke hoste ordentligt. Det ser ikke for godt ud :( Skal derind idag og besøge hende.. øv altså! :booÅh, det er da også uheldigt! :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At en dag med godt humør er vendt 180 grader til en dag hvor jeg er ked og sur :huug:kram2 :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Min mands kollega!! Han ringer KONSTANT! Jeg ved godt, de også er gode venner, men han ringer for at snakke arbejde. Tusind gange om dagen! Feks. søndag kl 21.50. Jeg bliver sindssyg!!! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 At jeg har købt et sammenklappeligt puslebord til at have i stuen, så jeg ikke behøver at rende op på 1. Sal hele tiden. Målene på hjemmesiden og i kataloget er bare forkerte, og jeg fik forkert vejledning i butikken. Nu har jeg samlet lortet og det er bare helt forkert :prik <_< :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 :kram Ved du hvorfor den vendte? Er der sket noget, eller kom det ud af det blå? Fordi Filippa og jeg skulle have hyggetur, men blev halv-uvenner og måtte køre hjem. Tak for kram, alle sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Vækket af tandpinen fordi min pinex-ipren cocktail er udløbet. Nu må det godt snart blive bedre, tanden er jo væk for fanen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Hold i nakken <_< Og nå ja, en datter der kastede op ud over hendes seng i nat og ramte alt hvad der kunne rammes med bræk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Skal på kursus med influenza :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Skal på kursus med influenza :( Bliv hjemme! Det er hverken fair overfor dig eller de andre, hvis du tager syg afsted :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Jeg vil godt brokke mig over at blive ringet op af BUPL's jobteam omk vikar job og det så ligger i ARNBORG!!! For 5 dage (2 i næste uge og 3 efter påske) kan jeg nok godt finde en løsning, men det kræver at jeg ved præcis hvilke dage og hvilke tidspunkter!!! Og det fører mig til det næste brok: hende jeg skal snakke med er der slet ikke i dag :prikKan fortælle dig det er er dejligt sted - har undervist flere af børnene på skolen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Vil godt brokke mig over kæreste, som INGEN fornemmelse har for hvornår man tager kampe med en tumling. Camille er MØGTRÆT og pylret her til morgen, vi var til barnedåb i går og hun sprang luren over, og faldt først i søvn kl 21!!! Så hun er i søvnunderskud. Hun vil rigtig gerne bæres, og vi har i lang tid taget kampen om at hun selv skal gå ned af trappen(fra 2. sal).. I dag da han skal køre hende i dagpleje, vælger han at tage kampen igen - så hun står og hyler og råber på mig ude i opgangen, så jeg kan høre hende inde i stuen! Det er skiftedag, så jeg vil bare ikke sende hende ked afsted. Da jeg kommer derud, forsøger jeg at støtte ham - synes det er en tåbelig kamp at tage, med en træt pige men når han er begyndt må han ligesom afslutte den. Men nej.. Efter 10 min siger han surt "så bærer jeg dig" og tager hende op og begynder at gå ned.. Men så han bare så sur og indebrændt så hun skriger endnu mere, og udover det så vandt hun jo så den kamp... På alle tænkelige måder bare en lortesituation og slet ikke sådan den skulle have været tacklet. Hvis ikke man er parat til at tage kampen, skal man lade være at begynde.. Gah! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Vil godt brokke mig over kæreste, som INGEN fornemmelse har for hvornår man tager kampe med en tumling. Camille er MØGTRÆT og pylret her til morgen, vi var til barnedåb i går og hun sprang luren over, og faldt først i søvn kl 21!!! Så hun er i søvnunderskud. Hun vil rigtig gerne bæres, og vi har i lang tid taget kampen om at hun selv skal gå ned af trappen(fra 2. sal).. I dag da han skal køre hende i dagpleje, vælger han at tage kampen igen - så hun står og hyler og råber på mig ude i opgangen, så jeg kan høre hende inde i stuen! Det er skiftedag, så jeg vil bare ikke sende hende ked afsted. Da jeg kommer derud, forsøger jeg at støtte ham - synes det er en tåbelig kamp at tage, med en træt pige men når han er begyndt må han ligesom afslutte den. Men nej.. Efter 10 min siger han surt "så bærer jeg dig" og tager hende op og begynder at gå ned.. Men så han bare så sur og indebrændt så hun skriger endnu mere, og udover det så vandt hun jo så den kamp... På alle tænkelige måder bare en lortesituation og slet ikke sådan den skulle have været tacklet. Hvis ikke man er parat til at tage kampen, skal man lade være at begynde.. Gah! Mads har til dens til det samme :(Prøver gang på gang at forklare ham at nogen gange vil det bare hjælpe SÅ meget mere at liiiige bruge 20sek. På at forberede og forklare. - men den fiser lissom ikke rigtig ind på lystavlen! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Bliv hjemme! Det er hverken fair overfor dig eller de andre, hvis du tager syg afsted :kram2Jeg er afsted. De har betalt 2000kr for at få mig afsted. Men sidder med kvalme, total fugtige hænder og mega hovedpine :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Jeg er afsted. De har betalt 2000kr for at få mig afsted. Men sidder med kvalme, total fugtige hænder og mega hovedpine :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2015 Kan fortælle dig det er er dejligt sted - har undervist flere af børnene på skolen :) Jeg har det faktisk også helt ok med jobbet, men transport er bøvlet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites