Besvaret March 20, 2015 Jeg vil godt brokke mig over at jeg stadig har vold ondt i armen efter blodprøven igår :prik føler det er en muskel han har tappet og ikke en åre <_< Og at lægen fik mig til at føle mig fed :boo savner allerede min gamle læge!!! Jeg har også ofte ondt efter almindelige blodprøver. Sidst jeg fik målt blod procent og vitamin niveauer, havde jeg ondt i flere dage efter. Rådne læge :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Hvorfor har du fået taget blodprøve? Du skal ikke tage dig af den læge. Det passer jo slet slet ikke :kram Du kan ikke vælge en anden læge næste gang eller skal du bruge den samme? Det var en studerende så jo jeg får forhåbentlig min "rigtige" læge næste gang. Men ih det sidder bare stadig i mig nu her over et døgn senere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 At jeg bare er virkelig skvatten og skidtmas, og at W er det samme og dermed med 100%garanti vågner m a n g e gange i nat. Ikke særlig sjovt når jeg selv har feber :( smut sygdom!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 At få en efterregning på 2500 på vand og varme for januar sidste år!! For Ks lejlighed, som vi solgte i januar sidste år. Jeg ved at vi lukkede for alt. Så det må have været køber, som overtog før tid, der har brugt det. Hader at vi hænger på det. :gal Oveni har vi også fået en efterregning på vand og varme her på 4500, selvom vi har sparet på det og skulle have brugt mindre end sidste år. Vores bil har lige været på værksted og regning mangler vi endnu at få. Hvornår vender vores held??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 At min computer tilsyneladende er gået i stykker... Vi har nu brugt en uge på at forsøge at fixe den, og det ser stadig ikke ud til at virke. Næste skridt er nok at køre den ind til rep ved Humac... Har bare IKKE 10.000 til en ny computer :boo :boo Åh nej sådan noget møj! Computere skal bare fungere :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Jeg har også ofte ondt efter almindelige blodprøver. Sidst jeg fik målt blod procent og vitamin niveauer, havde jeg ondt i flere dage efter. Rådne læge :kram Fik aldrig svaret her! Ja møj, er også helt blå det plejer jeg ikke være. Blodprocent er HELDIGVIS fin og blodsukker det samme, så nu tør jeg godt ligge de skide jernpiller - de har ellers været en fast del af kosten siden MA i sommers. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2015 Dig??? Fed??? Øh... NOT so much!!!Mit BMI lå på 26,75 da han vejede mig lige efter morgenmad, 3 glas væske og med tøj på. Man kan sagtens trække et kilo fra det hvis jeg vejede mig imorgen tidlig, men det var det han noterede :boo ik fair!!! Og det burde være lige meget for det betyder jo ikke noget når det er en sandhed med modifikationer, men det gør det bare! Nok fordi jeg HAR øget min vægt efter alt det flytte junk, og jeg ER træt af det, men jeg har tabt 19 kg før så de 5 kg jeg mangler er jo peanuts jeg klarer når jeg har mental overskud igen. Og ja det er jo så nok også en af grundende til at det går mig på - at hovedet ikke er som det helt plejer og jeg er lidt "skrøbelig" (lidt medgang og :bd tak - jeg trænger sku til bare at få et svar på om det overhovedet er muligt med sådan en lille levende spunk, eller om vi skal lave et kreativt værksted til mig og Mie i stedet for).Nå så kom jeg alligevel ud med noget PB selvom det indtil videre har været rart bare at holde det ude af BK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Tandpine... eller fantomtandpine? Min visdomstand er væk men åh altså... er på max smertestillende nu og har ondt. Det får lige weekenden over ellers får tandlægen besøg på mandag. Frygter infektion. Gå nu væk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Jeg har en af de perioder hvor alt bare går af h til, og alt bare ser ud til at gå imod mig... Inden for den sidste uge: - computeren går i stykker - min datter får ikke den skoletaske jeg havde aftalt med min svigerinde at hun skulle købe - som den eneste af kusinerne! - mit arbejde er røv for tiden - min krop er umulig (som sædvanlig) - Arons dagpleje er blevet fyret - jeg har en følelse af at alle andre er totalt ligeglade med mig - nå ja, så skal vi til fødselsdag hvor jeg sidste gang vi var derude, blev placeret som eneste voksen ved børnebordet Jeg gider ikke mere... :kram :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Jeg har en af de perioder hvor alt bare går af h til, og alt bare ser ud til at gå imod mig... Inden for den sidste uge: - computeren går i stykker - min datter får ikke den skoletaske jeg havde aftalt med min svigerinde at hun skulle købe - som den eneste af kusinerne! - mit arbejde er røv for tiden - min krop er umulig (som sædvanlig) - Arons dagpleje er blevet fyret - jeg har en følelse af at alle andre er totalt ligeglade med mig - nå ja, så skal vi til fødselsdag hvor jeg sidste gang vi var derude, blev placeret som eneste voksen ved børnebordet Jeg gider ikke mere... :kram folk er ikke ligeglade søde! Det er bare en MEGA unfair uge, hvor alt ramler! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Jeg har en af de perioder hvor alt bare går af h til, og alt bare ser ud til at gå imod mig... Inden for den sidste uge: - computeren går i stykker - min datter får ikke den skoletaske jeg havde aftalt med min svigerinde at hun skulle købe - som den eneste af kusinerne! - mit arbejde er røv for tiden - min krop er umulig (som sædvanlig) - Arons dagpleje er blevet fyret - jeg har en følelse af at alle andre er totalt ligeglade med mig - nå ja, så skal vi til fødselsdag hvor jeg sidste gang vi var derude, blev placeret som eneste voksen ved børnebordet Jeg gider ikke mere... Masser af :kram Jeg er bestemt ikke ligeglad med dig :kiss Mht at sidde ved børnebordet, kan du kommentere på det hvis det sker igen? Jeg sidder stadig ved børnebordet i min familie, men har affundet mig med det. Jeg må jo åbenbart se ret ung ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At være hende der den sure kone, som hele tiden skælder manden ud :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 At jeg nu også er blevet syg... Jeg orker ikke mere sygdom i vores lille familie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 synes ikke, at der er noget at brokke sig over idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Vægten siger 60 kg. Det kan jeg virkelig ikke lide, selvom de 5/6 kg ekstra gør at min krop faktisk er pænere end når jeg vejer 54/55. Jeg har bare virkelig svært ved tallet på vægten....... Det gør mit humør skidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2015 Vægten siger 60 kg. Det kan jeg virkelig ikke lide, selvom de 5/6 kg ekstra gør at min krop faktisk er pænere end når jeg vejer 54/55. Jeg har bare virkelig svært ved tallet på vægten....... Det gør mit humør skidt Jeg ved hvad du mener, selvom min krop ikke bliver pænere med de 4-5 kg der er for meget. Jeg har også nogle tal som er svære Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Øv jeg er blevet syg :prik Skal på kursus imorgen. Firmaet har betalt 2000kr for det og jeg får 6 lektioner ud af 12... Glukosebelastningstesten bliver aflyst tirsdag, hvis jeg stadig er sløj imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Great! Vågner op med hovedpine af fuld styrke, ondt i halsen og feber. Jeg er så alene med alle tre børn indtil efter aftensmaden fordi K er til computerparty hele weekenden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Er der nogen, der vil bytte mand? <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Er der nogen, der vil bytte mand? <_< Jeg tror ikke du bliver glad for byttet, men vi kan da prøve ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Jeg tror ikke du bliver glad for byttet, men vi kan da prøve ;) Hmm. Måske kan man bytte dem til noget andet et sted? Fx en is? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Min mormor har været indlagt i noget tid med vejrtrækningsbesvær pga. astmatisk bronkitis og KOL.. Hun er faldet ud af sengen og har bøjet nogle ribben, så hun kan ikke hoste ordentligt. Det ser ikke for godt ud :( Skal derind idag og besøge hende.. øv altså! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2015 Min mormor har været indlagt i noget tid med vejrtrækningsbesvær pga. astmatisk bronkitis og KOL.. Hun er faldet ud af sengen og har bøjet nogle ribben, så hun kan ikke hoste ordentligt. Det ser ikke for godt ud :( Skal derind idag og besøge hende.. øv altså! :boo :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites