tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Edderkopper! Jeg er så bange for dem, at jeg næsten overvejer at flytte i lejlighed igen :(

Jeg ved godt at det ikke hjælper på at du er bange for edderkopper. Men edderkopper findes kun i "sunde" huse/lejligheder

Del dette indlæg

Edderkopper! Jeg er så bange for dem, at jeg næsten overvejer at flytte i lejlighed igen :(

Jeg er bestemt heller ikke fan, men jeg prøver at sige til mig selv, at jeg er meget større end den, og jeg kan kun prale med at være 1.60.

Men de er klamme ingen tvivl om det :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at det ikke hjælper på at du er bange for edderkopper. Men edderkopper findes kun i "sunde" huse/lejligheder

Så vi skal bare gøre indeklimaet dårligt? :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bestemt heller ikke fan, men jeg prøver at sige til mig selv, at jeg er meget større end den, og jeg kan kun prale med at være 1.60.

Men de er klamme ingen tvivl om det :kram2

Jeg er muligvis lidt mere end bare bange. Jeg bliver faktisk ret dårlig, når jeg ser dem. Jeg drømmer om edderkopper flere nætter efter, jeg har set en. Normalt ville jeg lukke døren til det rum, hvor den er, når jeg er alene hjemme, og så vente på, mim mand kan tage den, men den var selvfølgelig i køkkenet, som ikke har nogen dør.

I gamle dage gik jeg altid ind til naboen og fik ham til at fjerne dem :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er en rigtig møg dag. Har bare lyst til at gemme mig væk fra verden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er muligvis lidt mere end bare bange. Jeg bliver faktisk ret dårlig, når jeg ser dem. Jeg drømmer om edderkopper flere nætter efter, jeg har set en. Normalt ville jeg lukke døren til det rum, hvor den er, når jeg er alene hjemme, og så vente på, mim mand kan tage den, men den var selvfølgelig i køkkenet, som ikke har nogen dør.

Jeg lukker også døren til dem! Er rædselsslagen!! Og når man har børn "må" man ik vise det, så man undgår at give sin frygt videre - det er virkelig svært!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lukker også døren til dem! Er rædselsslagen!! Og når man har børn "må" man ik vise det, så man undgår at give sin frygt videre - det er virkelig svært!!!

Det er så rigtigt! Min mand siger det også nu. "Du bliver nødt til at tackle det lidt mere voksent, når vi får børn". Det ved jeg sgu bare ikke lige, hvordan jeg gør. Overvejer seriøst noget hjælp - hypnose måske. Jeg gider bare ikke sådan noget, hvor man skal ende med at sidde og holde en kæmpe fugleedderkop.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så rigtigt! Min mand siger det også nu. "Du bliver nødt til at tackle det lidt mere voksent, når vi får børn". Det ved jeg sgu bare ikke lige, hvordan jeg gør. Overvejer seriøst noget hjælp - hypnose måske. Jeg gider bare ikke sådan noget, hvor man skal ende med at sidde og holde en kæmpe fugleedderkop.

Ej det har jeg virkelig også tit tænkt på er latterligt. Jeg er ikke bange for edderkopper men jeg har da ikke lyst til at holde en fugle edderkop og jeg syntes faktisk heller ikke edderkopper behøver kravle på mig (ligesom myrer og ørntviste heller ikke behøver). Så hvad skal man bruge det til at holde en kæmpe edderkop?

Jeg er fobisk over for mus, tuder, ryster og får kvalme. Men mest når jeg bliver overrasket. Jeg kan godt se på mus i bur, dog helst med 2 meters afstand. Jeg har arbejdet rigtig meget med mig selv, set på billeder, givet mus navne (en Rasmus er jo langt mindre farlig end en klam mus ik ;) ) og så har konfrontationer med mus i arbejdssammenhæng tvunget mig ud i situationer hvor jeg ikke har haft andet valg end at styre mig (mus der kravler på væggene på et hjem for utilpassede unge drenge, drengene skulle for alt i verden IKKE se mig bange, for så styrede de mig), men jeg når nok aldrig længere end dertil hvor jeg kan styre mig selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brok brok brok!!! Så får man vikar timer og så er det så MØJ besværligt!!! Offentlig transport 3 gange om dagen så jeg skal låne bil - de dage jeg kan bruge vores egen kan jeg ikke nå hjem efter Mie alligevel :prik så skal Anders jo have den!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det har jeg virkelig også tit tænkt på er latterligt. Jeg er ikke bange for edderkopper men jeg har da ikke lyst til at holde en fugle edderkop og jeg syntes faktisk heller ikke edderkopper behøver kravle på mig (ligesom myrer og ørntviste heller ikke behøver). Så hvad skal man bruge det til at holde en kæmpe edderkop?

Jeg er fobisk over for mus, tuder, ryster og får kvalme. Men mest når jeg bliver overrasket. Jeg kan godt se på mus i bur, dog helst med 2 meters afstand. Jeg har arbejdet rigtig meget med mig selv, set på billeder, givet mus navne (en Rasmus er jo langt mindre farlig end en klam mus ik ;) ) og så har konfrontationer med mus i arbejdssammenhæng tvunget mig ud i situationer hvor jeg ikke har haft andet valg end at styre mig (mus der kravler på væggene på et hjem for utilpassede unge drenge, drengene skulle for alt i verden IKKE se mig bange, for så styrede de mig), men jeg når nok aldrig længere end dertil hvor jeg kan styre mig selv.

Jeg har også været nødt til at styre mig i forbindelse med arbejde, men jeg bliver alligevel dårlig og drømmer om det om natten. Det er sgu lidt op ad bakke!

Hvornår er det edderkoppe"sæson"? Jeg tør ikke Google det :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brok brok brok!!! Så får man vikar timer og så er det så MØJ besværligt!!! Offentlig transport 3 gange om dagen så jeg skal låne bil - de dage jeg kan bruge vores egen kan jeg ikke nå hjem efter Mie alligevel :prik så skal Anders jo have den!!!

SKAL du tage de timer? Eller vil du bare gerne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte det sammen som Kami, det skal helst ikke gives videre til bassen. Måske hypnose var en mulighed.

Sød nabo du havde dig tidligere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte det sammen som Kami, det skal helst ikke gives videre til bassen. Måske hypnose var en mulighed.

Sød nabo du havde dig tidligere :)

Jeg er meget opmærksom på, at min frygt ikke skal gives videre. Det ville bare være så meget federe, hvis jeg ikke havde den dumme frygt. :prik

Min nabo dengang var den vildeste narkoman. :LOL Jeg boede midt på Istedgade, og jeg tror, jeg var den eneste i opgangen, der ikke havde et misbrug :haha Men han var altid hjemme, og ville gerne hjælpe mig med de dumme kryb :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

SKAL du tage de timer? Eller vil du bare gerne?

Jeg ved ikke om jeg SKAL jeg tør i hvert fald ikke lade være :) men når det så er sagt så har jeg bare BRUG for at holde mig igang og få positive pædagogiske oplevelser og ting på CVet. De første par dage er i fritteren og DET glæder jeg mig til at snuse til igen og ugen efter påske er det den største børnehave gruppe hvilket faktisk er de 2 grupper jeg brænder mest for. Ikke at de andre grupper ikke er fantastiske men jeg har bare fået nok/let stress/udbrændtheds agtige følelser efter min sidste stilling og selvom det er institutions formen og mig der ikke spiller sammen så trænger jeg bare til noget nyt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare en rådden dag med depressive tanker og alt for dårlige vaner som rammer mig smask i nakken. Hader at de kommer så nemt tilbage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over min vægt!!! Det er lige til at tude over!!!

Rygrad og overskud kom tilbage!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er et grønt monster i dag. Jeg kan bare slet ikke rumme andres - i hvad der i mine øjne føles som smålige problemer... Øv, hvor er jeg bare en egocentreretgog smålig kælling i dag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caro der brækkede sig i bilen. Stakkels mus. Hun har det så skidt... Og nu er jeg også syg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht edderkopper, så må jeg indrømme, at jeg desværre har lært Valdemar at være bange for dem :rolleyes Altså han er ikke panisk, men han kan godt stå og hoppe og danse lidt, mens han peger og siger "aaaaadr, ejjkop!"

Jeg tænker, at han og jeg skal ud og have os en masse gode naturoplevelser når jeg går på barsel ;) Men omvendt lever jeg nu personligt fint med min edderkoppeskræk, så jeg kan godt leve med at Mar har noget af det også ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg kun har modtaget én af hver ting til Livs navngivning i stedet for henholdsvis 4, 6 og 8 <_< de undskyldte mange gang og sender tingene med det samme og så er det jo heldigt det først er næste weekend vi skal bruge det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er sådan en type der mister hårelastikker HELE tiden og ALDRIG finder dem igen. Og at jeg nu er løbet tør, at jeg hader at have løst hår og at jeg derfor lige nu har en poseklips til at holde mit hår. Skønt syn ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er sådan en type der mister hårelastikker HELE tiden og ALDRIG finder dem igen. Og at jeg nu er løbet tør, at jeg hader at have løst hår og at jeg derfor lige nu har en poseklips til at holde mit hår. Skønt syn ;)

Samme her! Fatter ikke hvor de bliver af?! :blink :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kan få lidt af mig. Jeg har ca 100 og bruger kun ét bestemt elastik ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

En mand der har været syg med 38-40 i feber i indtil videre 3 dage...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.