tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Lille tot der havde brækket sig i sin seng, men ikke vågnet og sagt noget. Feber ramt og bleg. Hygger bare hjemme så ❤️❤️

Årh, lille pus!

God bedring :kiss

Del dette indlæg

Spændende :goodluck

Har du puttet noget i vandet?

Nej ikke andet end det tændte lys. Der er dog stadig ikke hoppet nogen i. Så jeg TROR ikke der er behov for andet end lidt støvsugning!!! :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at blive ringet op af BUPL's jobteam omk vikar job og det så ligger i ARNBORG!!! For 5 dage (2 i næste uge og 3 efter påske) kan jeg nok godt finde en løsning, men det kræver at jeg ved præcis hvilke dage og hvilke tidspunkter!!! Og det fører mig til det næste brok: hende jeg skal snakke med er der slet ikke i dag :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så vil jeg også godt brokke mig over at jeg er så super dårlig til omstilling!!! Alt siger bare crash i hovedet på mig og jeg skal bruge tid og energi på at "bygge" en ny plan op!!! Hvilket gør mig grumpy!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svimmelhed og hovedpine. Dårlig kombi!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

For hulen!!!!! Har lige fået besked om at Arons dp er blevet fyret... Har seriøst lyst til at sætte mig ned og tude...

Øv :kram Så skal han igennem et skifte mere. Hvor er det synd når I har fundet en god en :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej ikke andet end det tændte lys. Der er dog stadig ikke hoppet nogen i. Så jeg TROR ikke der er behov for andet end lidt støvsugning!!! :goodluck

Der skal opvaskemiddel i vandet så lopperne synker, ellers hopper de bare ud igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der skal opvaskemiddel i vandet så lopperne synker, ellers hopper de bare ud igen :)

Jeps opvaskemidlet ødelægger overfladespændingen

Del dette indlæg

Annonce ♥

For hulen!!!!! Har lige fået besked om at Arons dp er blevet fyret... Har seriøst lyst til at sætte mig ned og tude...

Øv for en skod besked. Kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah det gir god mening. Men altså jeg tjekkede med jævne mellemrum og ikke en er hoppet i på 6 timer så jeg tror ikke der er så mange, hvis nogen overhovedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er virkelig noget bæ...

Jeg prøver at ringe til dagpleje kontoret imorgen og spørge til muligheden for at han kan komme hen til en af de 2 han har været i gæstedagpleje hos, og som han har virket glad for.

Det er da det mindste de kan gøre :sm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh min kæreste..

Jeg er sååååå træt af at rydde op efter ham. Han siger det er mig der roder, men her til morgen fjernede jeg joggingbukser fra stuegulvet, to dåser energidrik fra stuebordet, et kaffekrus og hans jakke der var smidt i sofaen.. Det småting og okay - bare ikke når JEG får at vide HAN rydder op efter mig! Bah!!

Også er jeg træt af hans ligegyldighed. Ved han har en svær periode.. Men her til morgen siger han: tror måske jeg har et møde med kommunen i dag.. Men kan ikke huske hvor brevet er, så ved ikke hvor og hvornår..

Smart! Så måtte jeg rende rundt og lede efter det fordi han smider sådan noget alle mulige steder!

Det lå i en skuffe, i gangen.. Skuffen er den med Camilles udeting.. Logisk sted at smide sådan et brev jo!!

Den prøver Tim også ind i mellem.. Så lader jeg hans ting flyde, vasket ikke (hans!) tøj, ordner ikke køkkenet osv. i en uges tid.. Så går det over, og der kommer et pænt krybende undskyld! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er virkelig noget bæ...

Jeg prøver at ringe til dagpleje kontoret imorgen og spørge til muligheden for at han kan komme hen til en af de 2 han har været i gæstedagpleje hos, og som han har virket glad for.

Det var da godt nok synd for jeres dp.

Sikke uheldige i har været. Jeg håber han kan komme over hos en af gæste dp. :Kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror muligvis ikke, at der er noget som helst i min krop, der IKKE gør ondt :huh :prik

+ Rigtig nederen "sammenstød" på job <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror muligvis ikke, at der er noget som helst i min krop, der IKKE gør ondt :huh :prik

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor lyder det bare træls :kram2 håber ikke 'sammenstødet' kommer til at sidde for længe i dine tanker :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor lyder det bare træls :kram2 håber ikke 'sammenstødet' kommer til at sidde for længe i dine tanker :kram2

Det var omkring kl 14, og det hænger stadig <_< Skal vist lige vende det med min supervisor ;) :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var omkring kl 14, og det hænger stadig <_< Skal vist lige vende det med min supervisor ;) :super

God idé at få det vendt, andet dur ikke :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

God idé at få det vendt, andet dur ikke :kram2

Nej præcis. Heldigvis har jeg en virkelig god supervisor, så det skal nok gå :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så blev jeg i øvrigt "fanget" af en munk på Nytorv idag. Og jeg kan bare slet ikke styre at tale med de der religiøse missionærer eller hvad man kan kalde dem. For han var SÅ sød, og han troede jo VIRKELIG på sin sag, og jeg er så åbent anlagt, at jeg lytter og spørger osv, men det endte jo selvfølgelig med at han gerne ville forære mig en bog og/eller bede om et bidrag, og det havde jeg bare ikke lyst til. Og det er jo fair at sige nej, det ved jeg. Men jeg har alligevel sådan lidt dårlig samvittighed over det-agtigt :rolleyes Og føler lidt, at jeg burde få fat i den bog bare for i det mindste at tage ham helt seriøst. Er vist bare en sucker for den slags :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fut videre kære virus, vi er trætte af dit besøg! Ellers giv os i det mindste nattero, så vi kan forsøge at blive friske.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edderkopper! Jeg er så bange for dem, at jeg næsten overvejer at flytte i lejlighed igen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lillefis med blanke øjne, feber og en smule opkast... Tager endnu en hjemme dag. Det gør ikke noget :-)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.