Besvaret February 14, 2015 At jeg skal sætte vækkeur til på en lørdag pga manden skal op <_<Det ka han da selv gøre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Åh hvor jeg hader at Lucas døjer med køresyge :( Vi har været til fødselsdag i formiddag - en tur på omkring 20 km. Derud gik det fint, men da vi var næsten hjemme (ja, faktisk i det bilen stoppede udenfor vores dør) kastede han op :( Øv hvor er det altså synd for ham! Og rigtig træls, for tør næsten ikk have ham med nogen steder hvor vi skal køre hen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Åh hvor jeg hader at Lucas døjer med køresyge :( Vi har været til fødselsdag i formiddag - en tur på omkring 20 km. Derud gik det fint, men da vi var næsten hjemme (ja, faktisk i det bilen stoppede udenfor vores dør) kastede han op :( Øv hvor er det altså synd for ham! Og rigtig træls, for tør næsten ikk have ham med nogen steder hvor vi skal køre hen :( Ej det er da godt nok belastende :unsure Jeg led også selv voldsomt af køresyge som barn <_< Heldigvis har Theo ikke arvet det. Det ville også være rigtig uheldigt, når nu han går i udflytterbørnehave ;) Kram til jer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 At holde udenfor svømmehallen med mand og 2 meget begejstrede drenge, og opdage at vi har glemt taskerne med badetøj hjemme i gangen.... Vi kunne ikke engang nå hjem og hente det, for det vil tage en time, og vi holdt der halvanden time før lukketid :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 At holde udenfor svømmehallen med mand og 2 meget begejstrede drenge, og opdage at vi har glemt taskerne med badetøj hjemme i gangen.... Vi kunne ikke engang nå hjem og hente det, for det vil tage en time, og vi holdt der halvanden time før lukketid :boo Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 At holde udenfor svømmehallen med mand og 2 meget begejstrede drenge, og opdage at vi har glemt taskerne med badetøj hjemme i gangen.... Vi kunne ikke engang nå hjem og hente det, for det vil tage en time, og vi holdt der halvanden time før lukketid :boo Ej noget øv! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Ej det er da godt nok belastende :unsure Jeg led også selv voldsomt af køresyge som barn <_< Heldigvis har Theo ikke arvet det. Det ville også være rigtig uheldigt, når nu han går i udflytterbørnehave ;) Kram til jer :kram Tak for kram :kram2 Ja, det er virkelig træls! Og så synd for ham! :( Jeg har aldrig selv været køresyg, men det var min kæreste som barn, så det giver jo desværre god nok mening at Lucas døjer med det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Tak for kram :kiss Vi endte med at finde en anden svømmehal der havde åbent en time længere, så det lykkedes at komme i svømmehallen alligevel, men sikke dog et bøvl, og det kostede også lige 140 kr mere :rolleyes Men er bare glad for vi fandt en løsning, kunne næsten ikke overskue at skulle skuffe drengene.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 At internettet hopper af og på i en uendelighed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Svigerfar der altid råber og skælder ud. Glæder mig altså til at de snart er skilt, så jeg kan ses med svigermor uden hans dårlige opførsel. Edit: 5 min senere rejste vi os op og gik hjem med ordene; Vi vil ikke finde os i at du taler sådan til os - så vi tager altså hjem nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 Det ka han da selv gøre. I princippet Ja men jeg vågner alligevel så om han gør det eller jeg er egentlig lige meget <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2015 At der bliver skudt på min gamle arbejdsplads (er ikke en opfordring til diskussion omkring det - det er der så meget af på facebook. Bliver bare trist). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Lorte skyderi. Min svoger stod pludselig i det med betjente, der råbt LØB! og skud flyvende om ørerne. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Lorte skyderi. Min svoger stod pludselig i det med betjente, der råbt LØB! og skud flyvende om ørerne. :(Puha hvor grimt! Jeg håber din svoger er ok? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Jeg bliver også helt bange med alt det skyderi :( og jeg bor endda i Jylland, så er jo slet ikk tæt på hvor det sker. Men puha, når de sætter ordet terror på noget der finder sted i Danmark, så bliver jeg virkelig bange :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Lorte skyderi. Min svoger stod pludselig i det med betjente, der råbt LØB! og skud flyvende om ørerne. :( Shit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Jeg bliver også helt bange med alt det skyderi :( og jeg bor endda i Jylland, så er jo slet ikk tæt på hvor det sker. Men puha, når de sætter ordet terror på noget der finder sted i Danmark, så bliver jeg virkelig bange :( :ditto (altså ikke delen med at bo i Jylland) Jeg synes det er SÅ uhyggeligt! Danmark har bare altid været vores lille trygge andedam, men ikke mere åbenbart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Jeg er RASENDE! Åh, hvor ville jeg elske en politiker for smide "London overvågningskortet" nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At blive vækket kl 5 på min sove-længe-morgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Druksyg mand der ikke kunne komme op og tage med til fastelavn i grundejerforeningen som aftalt så Ronja og jeg var af sted alene <_< han lægger også stadig og sover <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Druksyg mand der ikke kunne komme op og tage med til fastelavn i grundejerforeningen som aftalt så Ronja og jeg var af sted alene <_< han lægger også stadig og sover <_<Jeg tror pludselig jeg havde fået en vild trang til at støvsuge under sengen og slå søm i til billeder på væggene i soveværelset.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 At weekenderne bare slet ikke er særlig afslappende, når jeg har E alene hele tiden. Manden arbejder på huset og det er SKØNT!!!, men jeg mangler lidt aflastning. Jeg føler mig efterhånden ret gravid :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2015 Jeg tror pludselig jeg havde fået en vild trang til at støvsuge under sengen og slå søm i til billeder på væggene i soveværelset.. <_< :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites