Besvaret February 9, 2015 Ej vinni altså! Den behandling har du bestemt ikke fortjent....!! :kram :kram :kram :kram Tak søde du :kiss Synes heller ikke hun kunne være det bekendt. Min familie er i chok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Snot og hovedpine..... :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Er efterhånden godt træt af (kommunal) dagpleje... Vores (i øvrigt søde og skønne) DP har for 117. gang fri på fredag, og nu snakker dp pædagogen om at Mar skal i gæstepleje et sted, han aldrig har været før. Jeg føler virkelig at der max går 2 uger mellem at Mar ikke kan komme til sin faste DP, og hvis de så også vil tage hans faste gæstedp fra ham, så bliver jeg altså hysterisk! Det er jo børn, de flytter, ikke papkasser :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Er efterhånden godt træt af (kommunal) dagpleje... Vores (i øvrigt søde og skønne) DP har for 117. gang fri på fredag, og nu snakker dp pædagogen om at Mar skal i gæstepleje et sted, han aldrig har været før. Jeg føler virkelig at der max går 2 uger mellem at Mar ikke kan komme til sin faste DP, og hvis de så også vil tage hans faste gæstedp fra ham, så bliver jeg altså hysterisk! Det er jo børn, de flytter, ikke papkasser :prikDet kan jeg godt forstå :kram Der skal vores DP have ros. Hun er fantastisk til at holde fridage samlet og de har været rigtig gode til at sende Marius samme sted hen. Tror faktisk kun han har været i gæsteflyveren og hos den ene gæstedagplejer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Det kan jeg godt forstå :kram Der skal vores DP have ros. Hun er fantastisk til at holde fridage samlet og de har været rigtig gode til at sende Marius samme sted hen. Tror faktisk kun han har været i gæsteflyveren og hos den ene gæstedagplejer :)Tak for kram og forståelse. :kram2Brian har så lige uddybet historien, og så "viser det sig" at det der med nyt sted måske egentlig kun var aktuelt, hvis der ikke var plads ved den faste :rolleyes Så nu vil jeg godt i stedet brokke mig over en mand, der ikke syntes, at det var væsentligt at jeg fik hele historien med, før jeg havde skumlet og surmulet i en time eller sådan noget <_< Er dog stadig spændt på, hvor han får plads, og stadig træt af at der i det hele taget er så mange gæstedage :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Tak for kram og forståelse. :kram2 Brian har så lige uddybet historien, og så "viser det sig" at det der med nyt sted måske egentlig kun var aktuelt, hvis der ikke var plads ved den faste :rolleyes Så nu vil jeg godt i stedet brokke mig over en mand, der ikke syntes, at det var væsentligt at jeg fik hele historien med, før jeg havde skumlet og surmulet i en time eller sådan noget <_< Er dog stadig spændt på, hvor han får plads, og stadig træt af at der i det hele taget er så mange gæstedage :( Ja han kunne da godt lige gøre historien færdig :DKrydser fingre for den faste har plads ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Ja han kunne da godt lige gøre historien færdig :D Krydser fingre for den faste har plads ;) Ja eller i det mindste have "rettet mig" når jeg sidder og syder semi-unødvendigt :rolleyes Og tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Tak for kram og forståelse. :kram2 Brian har så lige uddybet historien, og så "viser det sig" at det der med nyt sted måske egentlig kun var aktuelt, hvis der ikke var plads ved den faste :rolleyes Så nu vil jeg godt i stedet brokke mig over en mand, der ikke syntes, at det var væsentligt at jeg fik hele historien med, før jeg havde skumlet og surmulet i en time eller sådan noget <_< Er dog stadig spændt på, hvor han får plads, og stadig træt af at der i det hele taget er så mange gæstedage :( Det er netop af den grund vi valgte vuggestue til G Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Tak for kram og forståelse. :kram2 Brian har så lige uddybet historien, og så "viser det sig" at det der med nyt sted måske egentlig kun var aktuelt, hvis der ikke var plads ved den faste :rolleyes Så nu vil jeg godt i stedet brokke mig over en mand, der ikke syntes, at det var væsentligt at jeg fik hele historien med, før jeg havde skumlet og surmulet i en time eller sådan noget <_< Er dog stadig spændt på, hvor han får plads, og stadig træt af at der i det hele taget er så mange gæstedage :( Det er netop af den grund vi valgte vuggestue til G. pga. alle de gange i gæste Dp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Det er netop af den grund vi valgte vuggestue til G. pga. alle de gange i gæste Dp Jeg overvejer også alvorligt vs til lillesøster, jeg kan bare godt lide dagplejeformen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Bræksyg tumling og en mand der er gået i seng sløj. Brokker mig ikke over at han er gået i seng bare over sygdom.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Er efterhånden godt træt af (kommunal) dagpleje... Vores (i øvrigt søde og skønne) DP har for 117. gang fri på fredag, og nu snakker dp pædagogen om at Mar skal i gæstepleje et sted, han aldrig har været før. Jeg føler virkelig at der max går 2 uger mellem at Mar ikke kan komme til sin faste DP, og hvis de så også vil tage hans faste gæstedp fra ham, så bliver jeg altså hysterisk! Det er jo børn, de flytter, ikke papkasser :prik Hvordan kan det være hun altid har fri da? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Hvordan kan det være hun altid har fri da?Pas :unsure Altså dp'er har jo bare flere fridage, fordi de har længere arbejdstider + møder og kursus engang imellem. Og jeg tæller ikke dagene, så måske har hun ikke mere fri end alle andre DP'ere. Og jeg under hende det såmænd også, hun gør et godt stykke arbejde med børnene jo, og vi får det altid til at lykkes med enten den samme gæste-DP eller at vi kan holde ham hjemme. Jeg synes bare det føles som om, at der er rigtig mange dage, hvor gæstedp er relevant, og selvom det plejer at klappe, så synes jeg bare det er lidt småstressende hver gang vi skal gå og håbe på, at gæstedp har ledig plads eller finde ud af, hvad vi alternativt gør...Og jeg føler lidt, at vi hver gang skal "forsvare" at vi ikke vil have ham et ukendt sted hen, og bliver mødt med "Han er jo så stor nu, og en glad dreng, det kan han sikkert godt klare". Og jo jo, jeg ved da godt, at han ikke dør af det, men det strider bare mod alt i mig, hvis han skulle hen til voksne, han overhovedet ikke kender. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg går snart amok hvor at D falder i søvn på sofaen HVER ENESTE aften! Det er altså rent ensomt at sidde alene altid :( især fordi at han de fleste dage er den eneste anden voksne jeg ser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 I forvejen var idag ikke lige verdens bedste dag -har haft det rigtig, rigtig dårligt idag. Men det er da ikke nok - klummergøj her taber selvfølgelig sin iphone på badeværelsesgulvet. Skærmen er dælme ikke flot - den virker og jeg kan læse hvad der står på den - meen. Den er dælme smadret. Skal/skal ikke få den fixet? 800 kr er også en slags penge når der er baby på vej :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg tror jeg er ved at blive syg :( har ondt i ørene, de klør! Og min hals føles som om den er for lille, men uden at gøre ondt :blink Jeg giiider ikke være syg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Jeg overvejer også alvorligt vs til lillesøster, jeg kan bare godt lide dagplejeformen :( Lige pt overvejer jeg DP, da der de sidste 4 uger har floreret Roskildesyge i vs. Tænker det må være lettere at holde under kontrol i DP... Noah har været ramt to gange, og både D og jeg har også haft en omgang :( Er pænt træt af sygdom! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Snottet vælter ud at trynen på mig.. min næse er allerede sår og øm :( og så har jeg ondt i øjnene og hovedet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2015 Søvnløshed.. Hvor ville jeg ønske jeg bare kunne gå i seng og falde i søvn, fremfor at ligge og vende og dreje og pruste og stønne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Lige pt overvejer jeg DP, da der de sidste 4 uger har floreret Roskildesyge i vs. Tænker det må være lettere at holde under kontrol i DP... Noah har været ramt to gange, og både D og jeg har også haft en omgang :( Er pænt træt af sygdom! Puha ja, det lyder heller ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Lige pt overvejer jeg DP, da der de sidste 4 uger har floreret Roskildesyge i vs. Tænker det må være lettere at holde under kontrol i DP... Noah har været ramt to gange, og både D og jeg har også haft en omgang :( Er pænt træt af sygdom! E's gamle vuggestue lukkede simpelthen en gang i et par dage omkring en weekend, for at få bugt med alt det sygdom. Vs blev rengjort fra top til tå og alle de halvsyge og hel syge børn var nødt til at blive hjemme og blive helt raske inden de kom igen. Selvom det selvfølgelig var træls for forældre med et par lukkedage, gavnede det alle, da de kom ud af den dumme syge cirkel :huh Det lyder næsten som noget jeres vs burde overveje, men alt det sygdom! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Tak for kram og forståelse. :kram2 Brian har så lige uddybet historien, og så "viser det sig" at det der med nyt sted måske egentlig kun var aktuelt, hvis der ikke var plads ved den faste :rolleyes Så nu vil jeg godt i stedet brokke mig over en mand, der ikke syntes, at det var væsentligt at jeg fik hele historien med, før jeg havde skumlet og surmulet i en time eller sådan noget <_< Er dog stadig spændt på, hvor han får plads, og stadig træt af at der i det hele taget er så mange gæstedage :( Vi har lidt samme "problem" med vores (også skønne og dygtige) DP..... Dog med den forskel at vi har privat DP, og derfor hele tiden har vidst (og haft mulighed for) at der kommer dage hvor han skal passes af os, eller hos mormor og morfar. Jeg er ikke sikker på vi havde valgt DP hvis ikke vi havde de muligheder, for jeg synes slet heller ikke om tanken om gæstedp hver gang. Men som du, har jeg heller ikke talt sammen på de hele og halve dage hun holder lukket, og måske passer det i den sidste ende.... Hun holder fx kun lukket 2 uger om sommeren, og altid kun 2 dage i de andre ferier i løbet af året, så der skal jo også en del dage til hvis hun skal have brugt sin ferie. Bryder mig bare ikke om vuggestue-konceptet..... Så det her er, trods alt, langt den bedste løsning for os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2015 Anden nat i trak uden søvn nu :( der er godt nok lang tid til i aften klokken 20. Del dette indlæg Link to post Share on other sites