Besvaret February 1, 2015 Min familie :( Mor, pap og søster.. Øv - det bliver bare aldrig anderledes.. :kram2 Kan man få byttet sin søster et sted? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 At min mand sover hele søndagen væk efter min mening. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 :kram2 Kan man få byttet sin søster et sted?Der er vist ingen retur-ret..:prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Der er vist ingen retur-ret.. :prik Øv.. Jeg gad ærlighed talt godt have en anden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Øv.. Jeg gad ærlighed talt godt have en anden..Hvis du finder ud af hvor man gør, så har min mand en søster det godt kunne tåle en bytter.. <_< Eller måske bare en pantelåner, så hun kunne få en time-out! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Jeg havde nok i stedet lavet kaffe og måske morgenmad til manden, vækket ham kærligt og så meddelt, at jeg havde brug for at sove, så nu måtte han op og i gang, mens jeg lagde mig med ørepropper :P Selvfølgelig også en måde at gøre det på :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Øv.. Jeg gad ærlighed talt godt have en anden..:dittoHey.. Vil du være min søster? ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Det er sgu en ommer, hr mand! :prik :kram 'anks :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Mellemøresbetændelse!!! Hos mig selv!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Er alle i hele landet bare syge lige nu... ork altså... God bedring her og der. Og her... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 At min næsten nye Lumia telefon driller og alle apps jeg har hentet ikke virker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Jeg vil gerne brokke mig lidt over, at der ikke er nok timer i døgnet lige for tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Træt, træt, træt af vand i kroppen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Træt af kvalme og ubehag i kroppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Træt af kvalme og ubehag i kroppen :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 :ditto Hey.. Vil du være min søster? ;) :lol Kun hvis du besøger mig oftere end hende jeg allerede har :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Kun hvis du besøger mig oftere end hende jeg allerede har :p He he.. Det kan jeg ikke love.. Selvom det kunne være vildt hyggeligt.. Afstanden er nok lidt lang :) Hvor ofte ser du du din søster? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 At Viaplay vælger at gå i udu lige i aften, hvor jeg er alene hjemme :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 At Viaplay vælger at gå i udu lige i aften, hvor jeg er alene hjemme :prik Det er SÅ meget ikke okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Det er SÅ meget ikke okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Tak for forståelse :D Det viste sig at være iPaden og en genstart løste det :super Super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2015 Dét er f*ndme heller ikke i orden! Sådan noget SKAL bare virke - basta! ;) Ja mon ikke. Især når man nu lige lå og skulle tage tid på de der veer Del dette indlæg Link to post Share on other sites