Besvaret December 24, 2014 At Ericas var vågen i halvanden time i nat <_< Håber vi kan gå hende til at slappe af/sove middagslur så hun kan nyde aftenens program :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At Ericas var vågen i halvanden time i nat <_< Håber vi kan gå hende til at slappe af/sove middagslur så hun kan nyde aftenens program :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At sidde alene på en akutklinik juleaftens morgen og skulle skæres i :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At sidde alene på en akutklinik juleaftens morgen og skulle skæres i :(Puha det lyder ikk rart :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At sidde alene på en akutklinik juleaftens morgen og skulle skæres i :(:kram Det lyder ik rart!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At sidde alene på en akutklinik juleaftens morgen og skulle skæres i :( Ej altså :( :kram2 Håber de får den helt væk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At sidde alene på en akutklinik juleaftens morgen og skulle skæres i :( Det lyder heller ik som det fedeste sted at være lige i dag. Hvornår regner du med at komme derfra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At Ericas var vågen i halvanden time i nat <_< Håber vi kan gå hende til at slappe af/sove middagslur så hun kan nyde aftenens program :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Tak for sympati, piger! :lovebk Det tog kun kort tid. Bylden er for stor til at han kunne skære den på akutklinikken <_< Så han trykkede kun pusset ud og sendte mig hjem med besked om at fortsætte med penicillin og håbe på det tager resten. Ellers skal jeg igen kontakte 1813 og henvises til en kirurgisk afdeling. Så håb med mig, at penicillinen klarer resten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Tak for sympati, piger! :lovebk Det tog kun kort tid. Bylden er for stor til at han kunne skære den på akutklinikken <_< Så han trykkede kun pusset ud og sendte mig hjem med besked om at fortsætte med penicillin og håbe på det tager resten. Ellers skal jeg igen kontakte 1813 og henvises til en kirurgisk afdeling. Så håb med mig, at penicillinen klarer resten! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At Ericas var vågen i halvanden time i nat <_< Håber vi kan gå hende til at slappe af/sove middagslur så hun kan nyde aftenens program :( Æv :kram2 Tak for sympati, piger! :lovebk Det tog kun kort tid. Bylden er for stor til at han kunne skære den på akutklinikken <_< Så han trykkede kun pusset ud og sendte mig hjem med besked om at fortsætte med penicillin og håbe på det tager resten. Ellers skal jeg igen kontakte 1813 og henvises til en kirurgisk afdeling. Så håb med mig, at penicillinen klarer resten! Jeg håber! Og håber, at du nyder din jul trods dum byld! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Tak for sympati, piger! :lovebk Det tog kun kort tid. Bylden er for stor til at han kunne skære den på akutklinikken <_< Så han trykkede kun pusset ud og sendte mig hjem med besked om at fortsætte med penicillin og håbe på det tager resten. Ellers skal jeg igen kontakte 1813 og henvises til en kirurgisk afdeling. Så håb med mig, at penicillinen klarer resten! Krydser alt hvad jeg kan! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Forhelvede! Nu har barn nr 2 feber Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At være træt og tung i hovedet, når familien er på besøg for at fejre julen er ikke et plus... Er det normalt at ens hormonelle hoved kan være en smule ved siden af sig selv i 6. uge allerede? (Glædelig jul alligevel trods brok :loveshower :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At ligge i soveværelset med overstimuleret Immanuel :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At ligge i soveværelset med overstimuleret Immanuel :(:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At ligge i soveværelset med overstimuleret Immanuel :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 Gad vide hvornår W falder i søvn. Det virker ikke til at være lige med det samme <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2014 At være træt og tung i hovedet, når familien er på besøg for at fejre julen er ikke et plus... Er det normalt at ens hormonelle hoved kan være en smule ved siden af sig selv i 6. uge allerede? (Glædelig jul alligevel trods brok :loveshower :D ) Ork min hjerne er seriøst tabt, jeg er 4+1 og kan ikke huske fra min næse til min mund. Vi snakkede lige om at det vist har været mit eneste graviditets tegn indtil i dag! Men har først i dag koblet sammenhængen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Argh jeg mindes ikke at have bestilt vand i kroppen, under denne graviditet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Overstimuleret pyller baby med ondt i maven. Åh vidste bare juleaften med alle de mennesker ville bide os i røven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 En times skrigeri fra morgenstunden. Ikke sjovt efter 4,5 timers søvn :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 Min arm brænder og gør ondt er bange for at det hedder vagtlæge. Av Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 :kram til jer med børn der reagere på juleståhejet. Leras: også :kram til dig. Lyder ikke sjovt. Frygter også jeg igen må kontakte 1813 pga min byld :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2014 At sidde alene på en akutklinik juleaftens morgen og skulle skæres i :(:O Dumme byld! :kram2 Håber det gik godt søde, og der er fremgang :kram2 Edit:det virker ikke sådan :( :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites