Besvaret December 11, 2014 Stakkels dig. Skal du op i morgen? Nej.. slet ikke.. Jeg er alene hjemme. Jeg dur ikke til at være alene, så tænker jeg for meget, "hører syner" - altså hører lyde der ikke er der og ser også syner. Det er min angst der spiller mig et puds - det er skide irriterende når jeg får det sådan :( Bah... Må vist bare få lettet rumpen og komme ind i den tomme seng og se om jeg kan sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Stakkels, stakkels dig. Det må godt nok være ubehageligt. Jeg plejer at blive oppe og se film, indtil jeg er ved at dejse. Så er jeg sikker på, jeg kan sove, når jeg går ind. Får du hjælp til din angst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Stakkels, stakkels dig. Det må godt nok være ubehageligt. Jeg plejer at blive oppe og se film, indtil jeg er ved at dejse. Så er jeg sikker på, jeg kan sove, når jeg går ind. Får du hjælp til din angst? Det plejer jeg også, eller læse i en bog. Jeg får ikke hjælp, men jeg ved hvordan jeg tackler det. Jeg hader bare de anfald der kommer så pludseligt som her til aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Det må da også være mega ækelt. Jeg kender godt til angst, men har heldigvis aldrig prøvet det du beskriver. Det er simpelthen fordi du er alene? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Halsbetændelse :( Av hvor gør det bare forbandet ondt i min hals og det ene øre :( Måtte tage hjem fra arbejde i går fordi jeg kunne mærke jeg havde feber og jeg havde fået ondt i halsen i løbet af formiddagen. Så afsted til lægen, og jo jo, halsbetændelse - men nu får jeg da penicillin, så jeg håber snart det hjælper! Bare træls at blive syg, når jeg lige er startet i praktik d 1. December, men man kan vidst heller ikk forvente andet når man starter i en vuggestue.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Ammehjerne!!! :prik Glemte at få udmalke-fidus med hjem fra sygehuset i går.. og mine :hophop er bare ømme!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Det må da også være mega ækelt. Jeg kender godt til angst, men har heldigvis aldrig prøvet det du beskriver. Det er simpelthen fordi du er alene? Det er ækelt, men det kan være af hvad som helst. Jeg kan være ude og handle og det sker.. Det kan ske når som helst - men mest når jeg er stresset :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 En af de dage hvor jeg næsten ikke kan rumme mere.. Elliot er mega pylret og vil hverken spise eller drikke. Han brokker sig hele tiden men skriger hvis jeg tilbyder mad eller drikke. Jeg er stadig ikke på toppen og kan næsten ikke rumme det hysteri.. Nu har jeg bestilt tid ved lægen kl. 12.. Jeg kan slet ikke kende min søn. Jeg håber han finder ud af hvad der er galt, for hvis det her er den nye normal tilstand, så flytter jeg hjemmefra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 En af de dage hvor jeg næsten ikke kan rumme mere.. Elliot er mega pylret og vil hverken spise eller drikke. Han brokker sig hele tiden men skriger hvis jeg tilbyder mad eller drikke. Jeg er stadig ikke på toppen og kan næsten ikke rumme det hysteri.. Nu har jeg bestilt tid ved lægen kl. 12.. Jeg kan slet ikke kende min søn. Jeg håber han finder ud af hvad der er galt, for hvis det her er den nye normal tilstand, så flytter jeg hjemmefra. Jeg overvejer nogle flybilletter til en øde ø, vil du med? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Jeg overvejer nogle flybilletter til en øde ø, vil du med? :kram2 ja tak! Hvem har taget min glade, charmerende madglade dreng og byttet ham ud med en brokrøv uden appetit?! Selv clementiner spytter han ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 ja tak! Hvem har taget min glade, charmerende madglade dreng og byttet ham ud med en brokrøv uden appetit?! Selv clementiner spytter han ud! Altså sådan en har jeg hele tiden haft, men det er ikke mig - for min unge er sku stadig sur, ked og appetitløs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Altså sådan en har jeg hele tiden haft, men det er ikke mig - for min unge er sku stadig sur, ked og appetitløs. Hvordan undgår du at rive hovedet af ham og dig selv? Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind. Og det har kun stået på i en uges tid :blink :kram2 :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Andre nybagte forældre hvor manden er elendig til at tackle når han er træt? Synes min mand er en idiot når han er træt og kun tænker på sig selv frem for mig eller vores guldklump...øvøv.. Bliver sq ked når jeg ikke har en glad mand som viser han er en god far...:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Hvordan undgår du at rive hovedet af ham og dig selv? Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind. Og det har kun stået på i en uges tid :blink :kram2 :respekt Jeg undrer mig også nogle gange. Men altså, jeg har ligesom ikke noget valg vel? Og de (heldigvis få) gange jeg har tabt hovedet og snerret af mit stakkels barn, er det hele blevet værre - så lærer man ligesom at lade være ;) Men jeg hænger knap sammen. Og jeg er lykkelig over at jeg skal være rigtig hjemmegående når jeg er færdig med skolen lige om lidt. Så kan jeg da stresse af og tage det med ro. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Andre nybagte forældre hvor manden er elendig til at tackle når han er træt? Synes min mand er en idiot når han er træt og kun tænker på sig selv frem for mig eller vores guldklump...øvøv.. Bliver sq ked når jeg ikke har en glad mand som viser han er en god far...:-( Sådan er J også. Komplet ubrugelig når han er træt og stresset. Og jeg har hadet ham meget for det. Til gengæld er han en stjerne på andre tidspunkter! Og det må jeg så udnytte. Måske der er stjernestunder for din mand også? Så fokuser på dem og sørg for at lade ham knokle der ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Jeg undrer mig også nogle gange. Men altså, jeg har ligesom ikke noget valg vel? Og de (heldigvis få) gange jeg har tabt hovedet og snerret af mit stakkels barn, er det hele blevet værre - så lærer man ligesom at lade være ;) Men jeg hænger knap sammen. Og jeg er lykkelig over at jeg skal være rigtig hjemmegående når jeg er færdig med skolen lige om lidt. Så kan jeg da stresse af og tage det med ro. Pyyh.. Hatten af for dig! Jeg har allerede hævet stemmen flere gange og begyndte sågar at græde foran ham. Jesus! Nu er han faldet i søvn på mig - også meget atypisk for ham. Håber virkelig lægen kan hjælpe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Sådan er J også. Komplet ubrugelig når han er træt og stresset. Og jeg har hadet ham meget for det. Til gengæld er han en stjerne på andre tidspunkter! Og det må jeg så udnytte. Måske der er stjernestunder for din mand også? Så fokuser på dem og sørg for at lade ham knokle der ;) Tja du har nok ret..synes bare det er så nederen at han endelig har lang weekend og så bare sover, eller brokker sig eller er utålmodig med lillemanden når han så er vågen...og i aftes var lillemanden vågen i LANG tid hvor jeg hyggede med ham liggende på maven osv..og der sad min mand bare og gloede dårligt tv i stedet for at bruge tiden med vores søn! Ak ja håber det bliver bedre...ellers må han sq i sving med praktiske gøremål i stedet for.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Tja du har nok ret..synes bare det er så nederen at han endelig har lang weekend og så bare sover, eller brokker sig eller er utålmodig med lillemanden når han så er vågen...og i aftes var lillemanden vågen i LANG tid hvor jeg hyggede med ham liggende på maven osv..og der sad min mand bare og gloede dårligt tv i stedet for at bruge tiden med vores søn! Ak ja håber det bliver bedre...ellers må han sq i sving med praktiske gøremål i stedet for.... Min mand havde det på samme måde i starten, men jeg tror det handlede om at han ikke vidste hvad han skulle stille op med sådan en lille baby. Efter Elliot blev større og "sjovere" kom han mere efter det, og nu leger de rigtig meget! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Tja du har nok ret..synes bare det er så nederen at han endelig har lang weekend og så bare sover, eller brokker sig eller er utålmodig med lillemanden når han så er vågen...og i aftes var lillemanden vågen i LANG tid hvor jeg hyggede med ham liggende på maven osv..og der sad min mand bare og gloede dårligt tv i stedet for at bruge tiden med vores søn! Ak ja håber det bliver bedre...ellers må han sq i sving med praktiske gøremål i stedet for.... Min mand er virkelig stuepige til tider. Min søn er temmelig krævende stadig, så selvom jeg er hjemme hele dagen, kan hjemmet ligne Jerusalems ødelæggelse når manden kommer hjem, men det fikser han - det hele, uden at sige noget og uden at jeg hjælper. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Andre nybagte forældre hvor manden er elendig til at tackle når han er træt? Synes min mand er en idiot når han er træt og kun tænker på sig selv frem for mig eller vores guldklump...øvøv.. Bliver sq ked når jeg ikke har en glad mand som viser han er en god far...:-( Sådan var Tim også da Storm var helt lille.. Det er blevet bedre med tiden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 At jeg har det skidt og ikke kan huske fra næse til mund. Har lige pakket fødselsdagsgaver ind i Sebastian og kunne slet ikke huske hvad der var fødselsdagsgaver og hvad der er julegaver og fra hvem da jeg skal købe for næsten alle. Jeg troede jeg var i hus med hans gaver, men tror nok at jeg mangler at købe lidt til ham alligevel, men det bliver julegaver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Tja du har nok ret..synes bare det er så nederen at han endelig har lang weekend og så bare sover, eller brokker sig eller er utålmodig med lillemanden når han så er vågen...og i aftes var lillemanden vågen i LANG tid hvor jeg hyggede med ham liggende på maven osv..og der sad min mand bare og gloede dårligt tv i stedet for at bruge tiden med vores søn! Ak ja håber det bliver bedre...ellers må han sq i sving med praktiske gøremål i stedet for.... J fortalte mig da vi fik M (vores 1.) , at han følte sig overflødig de første 6 måneder af børnenes liv. At han ikke rigtigt KUNNE noget med børnene, andet end at skifte ble og holde barnet - og det var det. Mødre har bare nemmere ved at knytte sig til babyen MED DET SAMME. Mændene har kun set babyen som en stor mave og når de så kommer og ER her, så er det svært at forholde sig til - specielt fordi de ikke rigtigt har nogen rolle. J og jeg lavede en aftale. Jeg fodrede (ammede) børnene og han skiftede bleerne, når han var hjemme. Det gav ham en opgave og følelse af at være med. D vi fik Logan, gav vi ham flaske til nat, og det var J der gav ham den. Han følte sig mere med og det gjorde ham mere selvsikker i rollen som far og han følte sig ikke overflødig. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 J fortalte mig da vi fik M (vores 1.) , at han følte sig overflødig de første 6 måneder af børnenes liv. At han ikke rigtigt KUNNE noget med børnene, andet end at skifte ble og holde barnet - og det var det. Mødre har bare nemmere ved at knytte sig til babyen MED DET SAMME. Mændene har kun set babyen som en stor mave og når de så kommer og ER her, så er det svært at forholde sig til - specielt fordi de ikke rigtigt har nogen rolle. J og jeg lavede en aftale. Jeg fodrede (ammede) børnene og han skiftede bleerne, når han var hjemme. Det gav ham en opgave og følelse af at være med. D vi fik Logan, gav vi ham flaske til nat, og det var J der gav ham den. Han følte sig mere med og det gjorde ham mere selvsikker i rollen som far og han følte sig ikke overflødig. :) Kan godt følge det du skriver og det lyder som gode aftaler. Min mand skifter en del bleer, og giver også flaske når han kan...jeg føler bare ikke han hygger sig med vores søn når det er..og virker som noget der hurtigt skal klares så han kan ligges hen og sove igen hurtigst muligt... har nævnt det flere gange for ham...men så bliver han sur... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Bihulebetændelse!!! Gå væk for helvede!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Skod dag! Det der skulle have været en hyggelig dag med julegaveindkøb sammen alle 4 er endt med en hysterisk Ronja som blev placeret i lænestolen til hun havde sagt undskyld til sin far. Det ville hun ikke. Hun endte med at falde i søvn i stolen :blink så nu lægger hun og sover på sofaen. Nu ved jeg ikke hvad vi skal gøre når hun vågner for hun har stadig ikke sagt undskyld :unsure hele dagen er bare ødelagt :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites